![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Remco is een Belgicist. Is in Anderlecht naar school geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]()
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 4 augustus 2019 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook hem weet ik wonen. Ik kende trouwens heel goed zijn vader. Dat is een echte Brusselaar en troost U die mensen zijn helemaal geen Vlaams Nationalisten. In de verste verte niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg boeiend allemaal, maar zou je de vervuiling van dit topic willen stoppen? Het gaat hier om de sportieve prestaties van een wielrenner. Zoek u een ander topic om uw infantiel nationalistisch gezwets te gaan rondspuien.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of spreken Jan Jambon en BDW beter Frans en Engels misschien om nog maar te zwijgen van het Engels van Di Rupo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groot gelijk maar zoals gewoonlijk ben ik daar niet mee begonnen. Ik heb gereageerd op iemand die alleen dat blijkbaar weer belangrijk vindt. Lees # 59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar meneer, hij is begonnen. Al even boeiend... Je zit toch niet meer in de lagere school mag ik hopen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu we toch bezig zijn over lagere school niveau kijk eens naar # 27 Dit schreef jij paar weken geleden in deze draad ![]() Mja, de Walen voelen zich niet meer welkom aan onze racistische en xenofobe kust. Wat dat heeft te maken met de sportieve prestaties van Remco weet ik ook niet ![]() ![]() Wie is nu de vervuiler eigenlijk ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 augustus 2019 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 augustus 2019 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn vader is een Brusselaar en zijn moeder ? Remco weet ondertussen ook wel waar de sponsors en de ploegleiders wonen en dat is niet in Wallo-Brux ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merckx,Gilbert,Anderlecht,de Belgische Hockey ploeg en de Rode Duivels door de Belgicisten . De Vlaamse renners ,Club Brugge,Gent ,Genk,Antwerp door de Vlaamsgezinden. Doe nu niet of je dit niet beseft. In een Brusselse krant spraken ze al over "Le Bruxellois Remco" ![]() Terwijl die jongen van Schepdaal(Dilbeek) is. Moet je niet vragen wie er hier probeert politiek te recupereren . Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 4 augustus 2019 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oumi? Waar is mijn draad met onnozele voornamen? Remco is trouwens ook een vrij onnozele voornaam. (sorry Campert)
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |