![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.joe.ie/news/report-confi...ch-died-677812
Zie link; er zijn geen camera beelden. Mijn inschatting is dat er de komende 2 dagen van de toren geblazen zal worden hoe zoiets mogelijk is. Case closed dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Chantage van de meest hoog geplaatsten in de maatschappij, en wie te veel weet wordt uitgeschakeld. Epstein was een bedreiging voor de deep state en nu moeten we geloven dat iemand onder suicide watch er in slaagt om zelfmoord te plegen. Met zich op te hangen moet hij daar minutenlang gehangen hebben zonder tussenkomst van security. Je kan van alles een samenzweringstheorie maken. Maar als ik een psychopaat was en zo veel mogelijk macht of invloed wilde, zou ik het doen via chantage zoals Epstein het vermoedelijk deed. Ze hebben hem monddood willen maken
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 augustus 2019 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor het overige (tekst) neig ik ernaar je gelijk te geven. Een makkelijke, zoniet de makkelijkste manier van macht en geld verkrijgen is bewijsmateriaal over anderen hebben als ze naar de hoeren gaan; zeker als de prostituees <18 jaar zijn. En daarmee dergelijke hoerenlopers, die een vrouw en familie hebben, af te persen. Betekent wel dat je 10 x om je schouder moet kijken om niet afgeknald te worden — als chanteur zijnde. Niemand wil zijn familie kapotmaken door een chanteur en zullen tot het naatje gaan om dit te voorkomen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Commentaar op de titel van deze draad, namelijk de " Bill Clinton's steenrijke vriend aangeklaagd voor ..."
Zo zou De Croo sr. kunnen zeggen: "Ik heb een rijke vriend die zijn buitenechtelijke dochter niet wil erkennen .."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je moet je eens voorstellen hoeveel macht je hebt als je Bill Clinton (26 keer op dat eiland geweest) kan chanteren. Steeds meer mensen denken dat de oorlogen in het Midden Oosten te maken hebben met Joden a la Epstein die via chantagemateriaal infiltreren in de regering. De "zelfmoord" van Epstein gebeurde trouwens 24 uur nadat er een reeks bezwarende documenten naar het gerecht werden overgemaakt. Geen toeval
![]() |
![]() |
#348 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er wat meer bekend over de vorige zelfmoordpoging of aanval door mede gedetineerde — Epstein?. Ik lees er niets over terug. Compleet gechloorwast van internet. Wat vreemd zou moeten zijn; bv in een bananenland als Peru waar Joran van der Sloot vast zit — gonst het om de zoveel tijd van geruchten. Om vervolgens het werkelijke verhaal te horen. Meestal uit mond van van der Sloot zelf. 2 wereldberoemde gedetineerden, 2 totaal andere benaderingen door pers en rechtssysteem.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
|
![]() Citaat:
Ik vermoed trouwens dat dat in België ook zo was (is?) in een nog niet zo lang verleden. Deep state secret service misdaden om beslissingsmakers aan je te binden.. Daarom verwondert de 'zelfmoord' me enigszins. Een 'extractie' van de 'asset' leek me waarschijnlijker. Blijft natuurlijk de vraag of justitie iets gaat doen met de medewerkers van Epstein. Die hebben uiteindelijk ook misdaden gepleegd. De Epstein zaak was boven de "pay grade" van Acosta weten we. Dat zal nu niet anders zijn. Er gaat een deksel op de beerput. We kregen een glimp van hoe het eraan toegaat in de cirkels van de macht. Mensen die boven de wet staan. De onaantastbaren. Laatst gewijzigd door Bach : 11 augustus 2019 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar heb je een punt. Pedofielen zijn meester-manipulanten. Dit moet gewoon. Om sex te hebben met een kind en het voorelkaar weten te krijgen dat dit kind of jongpuber zijn/haar bek dicht houdt tegen ouders of leerkrachten is ergens heel knap. Ik bedoel mocht ik het in mijn harses halen 'zoiets' te doen dan mag ik er vanuit gaan dat zoiets eerder (heel) snel dan laat uitkomt.
Wie meester is in het manipuleren kan deze gave ook toewensen voor zijn portemonnee — mits enig zakelijk vernuft in je DNA. Zoals je zegt deuren gaan open voor eigen persoon. Deuren gaan dicht voor wie die niet meewerkt. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Mij zou het niets verbazen als Epstein's Joodse miljardairsvrienden hun geopolitieke plannen uitvoeren op basis van chantage van de meest invloedrijke figuren. Niemand kan trouwens duidelijk weergeven waar al het geld van Epstein vandaan kwam
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 augustus 2019 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Europees Commissaris
|
![]() Epstein had 3 keuzes:
1. Levenslang 2.Zijn bek opentrekken en de machtigen tegen zich krijgen. Ik meen ook voormalig premier en top mossad agent van Israël. Ehu Barak. 3.Zelfmoord plegen in aanwezigheid van de juiste tools. Als ik Epstein was had ik voor 3 gekozen. #die tools zal op het het nieuws nog even blijven om vervolgens van het Web te verdwijnen. Ik meen gelezen te hebben dat Guliani zich hardop afvraagt waarom er geen cameratoezicht was — zeker na de mislukte poging cq aanval medegedetineerde. Nu ik dit schrijf bedenk ik mij dat een medegedetineerde kans maakt genomineerd te worden tot Epsteins moordenaar. Namelijk geen camerabeelden. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dit nogal ver gaan. Wat mij logischer lijkt is dat de grootste industrie van Amerika niet op de roesthoop terecht wil komen en naar middelen zoekt om budgetten binnen te halen. Om zoiets gedaan te krijgen is veel geld en netwerk voor nodig — daar heb je zeker een punt. Maar dat dit nu een indicatie is dat Epstein hierin een sleutelrol heeft gespeeld lijkt mij van een andere planeet. Eerder een bijrol zonder dat Epstein doorhad waar hij nu precies mee bezig was. Zoiets als vogels die nestjes maken. Zeer gecompliceerd, maar zonder na te denken doen ze het maar even en ook nog eens direct goed. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Minister
|
![]() Haha hier wordt veel mee duidelijk. 1 dag nadat dit werd gepubliceerd pleegde Epstein "zelfmoord" in een zwaar bewaakte cel. Veel komischer moet het niet worden
Juridische documenten: Prins Andrew randde jonge vrouw aan in het huis van Epstein Citaat:
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 augustus 2019 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Europees Commissaris
|
![]() Epstein heeft zijn geld niet "vanuit het niets verdiend". Hij stond bekend als een intelligente mathematicus (college drop out weliswaar), kwam terecht als wiskundeleraar op een chique privéschool, kreeg vervolgens een job te pakken bij Bear Sterns, werkte zich op tot floor trader en verdiende daar miljoenen per jaar met ingewikkelde optieconstructies. Uiteindelijk startte hij zelf een hedge fund en nam zijn ultravermogende klanten van (het intussen failliete) Bear Sterns mee.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat is net wat ELKE complottheorist doet. ALLES is een complot! Elk event is een complot. Toon mij 1 post van u waarin ge schrijft '.. ja pas op, hier denk ik dat het geen complot is, dit is echt een toeval...' Dat bestaat niet. Laatst gewijzigd door geertvdb : 11 augustus 2019 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat doen we ermee? Ophangen? Achter de koninklijke koets door de Londense straten slepen?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Betreft priveschool. Ik weet van Amerikanen dat zij zeer precies met diploma's omgaan en dit altijd overal voor vragen. Om op een dure priveschool wiskundeles te geven zonder diploma is niet te doen. Het zegt allemaal niets in deze zaak tenzij je dit als bewijs kan aanvoeren dat Epstein een supermanipulant was. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Komaan zeg. |
|
![]() |
![]() |