Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2019, 19:37   #381
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

https://www.theguardian.com/us-news/...tein-plea-deal

Ik wil Acosta allesbehalve vrijpleiten en je maakt een sterk punt.

To the point: Als ik het gekopiepaste artikel lees maak ik eruit op dat de grensrechter voor buitenspel heeft gefloten voor een terecht doelpunt en de scheidsrechter het verlies voor de benadeelde nog enigzins probeert te paaien door een hoekschop te geven.

Ik moet nageven dat dit zeer krom klinkt en dat maakt de zaak dus wederom voor mij intrigerend.

Bedenk wel dat mensen in deze posities als de dood zijn om op de zwarte lijst te komen staan — mochten ze te tegendraads gaan doen. Zo ook Acosta destijds. Ik herken dit groepsgedrag overigens bij Peace Corpsers, die gingen ook nooit tegen hun organisatie in — dan liever (voor hen) er gewoon mee stoppen. Wel een verschil met mijn instelling, maar bon is off topic.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 20:06.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2019, 21:23   #382
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Trump doet er een schepje bovenop. Gisteren een retweet gedaan waarbij de schuld in de voeten van de Clintons wordt geschoven.

Clintons en zelfmoord — is niet de eerste keer dat het gebeurd.

Slim of dom van Trump om olie op het vuur te gooien? Na de recente Russian Hoax en afgang van Mueller lijkt het mij een slimme zet.
Die vergeet dat hij staatshoofd is, en dat dit is gebeurd in een gevangenis die onder zijn administratie opereert in het kader van een rechtsgeding dat onder zijn Attorney General werd voorbereid.

Je moet het toch maar doen: als hoofdverantwoordelijke tweeten dat daar toch wel iets grondig is misgegaan.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2019, 21:53   #383
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1174...-is-onmogelijk

Aldus ex gedetineerde: zelfmoord is in die cellen onmogelijk.

Zoals ik reeds aangegeven heb zal de discussie nu om de 'tools' gaan.
Het is dezelfde cel waarin El Chapo, 's werelds grootste drugscrimineel onder strenge bewaking verbleef. Je kan er nog geen scheet laten of de bewaking heeft het in de gaten.

Maar bij Epstein was er ineens een kortsluiting van de camera die alles vast moet leggen. Doet me denken aan het Dutroux tijdperk waar de camera na middernacht ook stopte met functioneren.

Alle objecten waarmee Epstein zelfmoord had kunnen plegen worden trouwens vakkundig uit zo'n kamers verwijderd. Er is niet eens een lamp aan het plafond waar iemand zich aan zou kunnen ophangen. Nogal logisch als mensen onder suicide watch staan, dat men dat onmogelijk maakt.

Wat mij vooral ook opvalt is dat onze media het woord zelfmoord blijven gebruiken terwijl geen mens dat gelooft. Terwijl dat een onmogelijke zaak is door de bewaking, en vooral ook omdat er geen enkel detail over wordt gegeven

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 augustus 2019 om 21:54.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2019, 21:57   #384
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
https://www.theguardian.com/us-news/...tein-plea-deal

Ik wil Acosta allesbehalve vrijpleiten en je maakt een sterk punt.

To the point: Als ik het gekopiepaste artikel lees maak ik eruit op dat de grensrechter voor buitenspel heeft gefloten voor een terecht doelpunt en de scheidsrechter het verlies voor de benadeelde nog enigzins probeert te paaien door een hoekschop te geven.

Ik moet nageven dat dit zeer krom klinkt en dat maakt de zaak dus wederom voor mij intrigerend.

Bedenk wel dat mensen in deze posities als de dood zijn om op de zwarte lijst te komen staan — mochten ze te tegendraads gaan doen. Zo ook Acosta destijds. Ik herken dit groepsgedrag overigens bij Peace Corpsers, die gingen ook nooit tegen hun organisatie in — dan liever (voor hen) er gewoon mee stoppen. Wel een verschil met mijn instelling, maar bon is off topic.
Heeft Acosta inmiddels laten weten WIE hem het bevel gaf om Epstein met rust te laten, omdat het boven zijn pay grade was?

In de zaak Dutroux werd het onderzoek ook "van bovenaf" stilgelegd. Maar wie is van bovenaf? Dat kregen we nooit te horen. En ook bij Epstein niet, zo lijkt het. En daar wringt net het schoentje

Onze media hebben ook geen woord gezegd over prins Andrew die beschuldigd wordt in de net vrijgekomen juridische dossiers.

Typisch
Oud 11 augustus 2019, 22:08   #385
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Heeft Acosta inmiddels laten weten WIE hem het bevel gaf om Epstein met rust te laten, omdat het boven zijn pay grade was?

In de zaak Dutroux werd het onderzoek ook "van bovenaf" stilgelegd. Maar wie is van bovenaf? Dat kregen we nooit te horen. En ook bij Epstein niet, zo lijkt het. En daar wringt net het schoentje

Onze media hebben ook geen woord gezegd over prins Andrew die beschuldigd wordt in de net vrijgekomen juridische dossiers.

Typisch
Er is geen Wie in die contreien. De scheidsrechter is teruggefloten door de grensrechter. Punt. Ik begrijp dat men nu aan het uitvogelen is bij welke opticien de grensrechter zijn ogen heeft laten keuren.

Indien je dit een laf antwoord vindt kan ik goed inkomen — zo werkt de macht nu eenmaal.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 22:21.
Oud 11 augustus 2019, 22:14   #386
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Die kortsluiting in de camera is nieuw voor mij. Fictief uit je duim gezogen of heb je een bron? Ik begrijp nu dat er geen camera toezicht was, wel wordt er om de 30 minuten door het lokraampje gekeken door een cipier. Dit is niet gebeurd door onderbezetting blijkt.

Idem: naar de buitenwereld is doorgegeven dat Epstein onder suïcide watch stond — maar door personeelsgebrek blijkt dit dus toch niet te zijn uitgevoerd — de laatste dagen. Ook scheen Epstein recent een celmaatje te hebben gehad, de laatste dag of dagen voor zijn dood niet meer.

De gebruikelijke onduidelijkheden over hoe en wat beginnen zich op te stapelen. Zozeer dat ik nu de details kwijtraak.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 22:25.
Oud 11 augustus 2019, 22:19   #387
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Typisch
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...atst~a2bef081/

Weer een zoveelste leugen.

Typisch
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2019, 22:40   #388
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is dezelfde cel waarin El Chapo, 's werelds grootste drugscrimineel onder strenge bewaking verbleef. Je kan er nog geen scheet laten of de bewaking heeft het in de gaten.

Maar bij Epstein was er ineens een kortsluiting van de camera die alles vast moet leggen. Doet me denken aan het Dutroux tijdperk waar de camera na middernacht ook stopte met functioneren.

Alle objecten waarmee Epstein zelfmoord had kunnen plegen worden trouwens vakkundig uit zo'n kamers verwijderd. Er is niet eens een lamp aan het plafond waar iemand zich aan zou kunnen ophangen. Nogal logisch als mensen onder suicide watch staan, dat men dat onmogelijk maakt.

Wat mij vooral ook opvalt is dat onze media het woord zelfmoord blijven gebruiken terwijl geen mens dat gelooft. Terwijl dat een onmogelijke zaak is door de bewaking, en vooral ook omdat er geen enkel detail over wordt gegeven
Misschien dat die gewoon ergens een nieuw leven heeft mag hebben ,wat hij helemaal niet verdient heeft natuurlijk, nadat hij alles heeft verklikt en we binnenkort heel wat explosieve info gaan krijgen? In ieder geval gelooft vanaf nu iedere amerikaan ineens en hier ook, in samenzweringstheorieën

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 11 augustus 2019 om 22:41.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2019, 22:40   #389
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Die vergeet dat hij staatshoofd is, en dat dit is gebeurd in een gevangenis die onder zijn administratie opereert in het kader van een rechtsgeding dat onder zijn Attorney General werd voorbereid.

Je moet het toch maar doen: als hoofdverantwoordelijke tweeten dat daar toch wel iets grondig is misgegaan.
Toch was dit geen losse flodder denk ik — deze tweet van Trump. William Barr die tevens het contra onderzoek naar de Mueller 'gate' leidt gaat ook achter de Epstein zaak aan. Casus: Wie in de gevangenis is verantwoordelijk voor dood Epstein. Alles wat Barr aanraakt is anti Obama en Clinton. Gaat een leuk smerig spel worden dus..

Om op mijn eerdere woorden in deze draad terug te komen: dit gaat waarschijnlijk geen case closed worden maar meegenomen worden naar de verkiezingscampagne — Trump 2020.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 22:49.
Oud 11 augustus 2019, 22:54   #390
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Misschien dat die gewoon ergens een nieuw leven heeft mag hebben ,wat hij helemaal niet verdient heeft natuurlijk, nadat hij alles heeft verklikt en we binnenkort heel wat explosieve info gaan krijgen? In ieder geval gelooft vanaf nu iedere amerikaan ineens en hier ook, in samenzweringstheorieën
Hier ook?

Maar het probleem is … ge hebt geen BEWIJS!

Ik kan geloven dat gij dat niet belangrijk vindt, maar véél mensen wel hoor!
Oud 11 augustus 2019, 22:56   #391
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Niet dat het er iets toe doet, maar wel een frappant toeval: het was de vader van Barr die als headmaster van de Dalton privéschool de 20-jarige Epstein een job als wiskundeleraar gaf.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2019, 23:31   #392
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

In 2004 overleden — Donald Barr.
Oud 11 augustus 2019, 23:39   #393
geertvdb

Standaard

Citaat:
In 2004 overleden — Donald Barr.
Dat kan geen toeval zijn! Op 82 jarige leeftijd!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 11 augustus 2019 om 23:40.
Oud 11 augustus 2019, 23:40   #394
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
The joke has been this is the Epstein-Barr problem at Dalton,” said Harry Segal, a senior lecturer at Cornell University and Weill Cornell Medical College who graduated from Dalton in 1974. The Epstein-Barr virus, which is a type of herpes that can cause mono, coincidentally contains the name of the men at the center of Dalton’s latest controversy.
Het wordt met de dag gekker.
Oud 12 augustus 2019, 00:11   #395
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Epstein heeft zijn geld niet "vanuit het niets verdiend". Hij stond bekend als een intelligente mathematicus (college drop out weliswaar), kwam terecht als wiskundeleraar op een chique privéschool, kreeg vervolgens een job te pakken bij Bear Sterns, werkte zich op tot floor trader en verdiende daar miljoenen per jaar met ingewikkelde optieconstructies. Uiteindelijk startte hij zelf een hedge fund en nam zijn ultravermogende klanten van (het intussen failliete) Bear Sterns mee.
Zijn enige bekende klant is Wexner. Sommigen noemen Epstein de loopjongen van Wexner.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 00:57   #396
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

https://www.washingtonexaminer.com/n...ide-is-russian

Russen krijgen de schuld. Was te verwachten.
Oud 12 augustus 2019, 03:47   #397
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
https://www.washingtonexaminer.com/n...ide-is-russian

Russen krijgen de schuld. Was te verwachten.
Putin did it.
Zou zo graag de uitdrukking van Poetin z'n gezicht zien als dit nieuws hem gebracht werd.

Laatst gewijzigd door tomm : 12 augustus 2019 om 03:49.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 03:53   #398
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zijn enige bekende klant is Wexner. Sommigen noemen Epstein de loopjongen van Wexner.
Alle superrijken doen zulke dingen, maar Epstein werd gepakt, ongetwijfeld heeft hij bepaalde mensen kwaad gemaakt. Zelfde verhaal als Strauss Kahn.
Die wereld is een en al hypocrisie en schijn.
Oud 12 augustus 2019, 04:03   #399
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Eens een eerlijke vraag. Hoeveel van jullie zouden toehappen als men hen 14 jarige meisjes in volle puberteit zou aanbieden?
Ik heb zulke aanbiedingen constant in Afrika. Ik geef toe dat ik getwijfeld heb, en een keer heb ik toegehapt, maar toen was ik zelf amper 23 jaar oud. Nu als 43 jarige zegt me dat niets meer. Liever een rijpe vrouw.
Oud 12 augustus 2019, 05:43   #400
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Eens een eerlijke vraag. Hoeveel van jullie zouden toehappen als men hen 14 jarige meisjes in volle puberteit zou aanbieden?
Interesseert me niet. In alle eerlijkheid.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be