![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.theguardian.com/us-news/...tein-plea-deal
Ik wil Acosta allesbehalve vrijpleiten en je maakt een sterk punt. To the point: Als ik het gekopiepaste artikel lees maak ik eruit op dat de grensrechter voor buitenspel heeft gefloten voor een terecht doelpunt en de scheidsrechter het verlies voor de benadeelde nog enigzins probeert te paaien door een hoekschop te geven. Ik moet nageven dat dit zeer krom klinkt en dat maakt de zaak dus wederom voor mij intrigerend. Bedenk wel dat mensen in deze posities als de dood zijn om op de zwarte lijst te komen staan — mochten ze te tegendraads gaan doen. Zo ook Acosta destijds. Ik herken dit groepsgedrag overigens bij Peace Corpsers, die gingen ook nooit tegen hun organisatie in — dan liever (voor hen) er gewoon mee stoppen. Wel een verschil met mijn instelling, maar bon is off topic. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet het toch maar doen: als hoofdverantwoordelijke tweeten dat daar toch wel iets grondig is misgegaan. ![]()
![]() |
![]() |
#383 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar bij Epstein was er ineens een kortsluiting van de camera die alles vast moet leggen. Doet me denken aan het Dutroux tijdperk waar de camera na middernacht ook stopte met functioneren. Alle objecten waarmee Epstein zelfmoord had kunnen plegen worden trouwens vakkundig uit zo'n kamers verwijderd. Er is niet eens een lamp aan het plafond waar iemand zich aan zou kunnen ophangen. Nogal logisch als mensen onder suicide watch staan, dat men dat onmogelijk maakt. Wat mij vooral ook opvalt is dat onze media het woord zelfmoord blijven gebruiken terwijl geen mens dat gelooft. Terwijl dat een onmogelijke zaak is door de bewaking, en vooral ook omdat er geen enkel detail over wordt gegeven
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 augustus 2019 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In de zaak Dutroux werd het onderzoek ook "van bovenaf" stilgelegd. Maar wie is van bovenaf? Dat kregen we nooit te horen. En ook bij Epstein niet, zo lijkt het. En daar wringt net het schoentje Onze media hebben ook geen woord gezegd over prins Andrew die beschuldigd wordt in de net vrijgekomen juridische dossiers. Typisch
![]() |
![]() |
#385 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien je dit een laf antwoord vindt kan ik goed inkomen — zo werkt de macht nu eenmaal. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Europees Commissaris
|
![]() Die kortsluiting in de camera is nieuw voor mij. Fictief uit je duim gezogen of heb je een bron? Ik begrijp nu dat er geen camera toezicht was, wel wordt er om de 30 minuten door het lokraampje gekeken door een cipier. Dit is niet gebeurd door onderbezetting blijkt.
Idem: naar de buitenwereld is doorgegeven dat Epstein onder suïcide watch stond — maar door personeelsgebrek blijkt dit dus toch niet te zijn uitgevoerd — de laatste dagen. Ook scheen Epstein recent een celmaatje te hebben gehad, de laatste dag of dagen voor zijn dood niet meer. De gebruikelijke onduidelijkheden over hoe en wat beginnen zich op te stapelen. Zozeer dat ik nu de details kwijtraak. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weer een zoveelste leugen. Typisch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555) Laatst gewijzigd door Argusx43 : 11 augustus 2019 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om op mijn eerdere woorden in deze draad terug te komen: dit gaat waarschijnlijk geen case closed worden maar meegenomen worden naar de verkiezingscampagne — Trump 2020. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar het probleem is … ge hebt geen BEWIJS! Ik kan geloven dat gij dat niet belangrijk vindt, maar véél mensen wel hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet dat het er iets toe doet, maar wel een frappant toeval: het was de vader van Barr die als headmaster van de Dalton privéschool de 20-jarige Epstein een job als wiskundeleraar gaf.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Europees Commissaris
|
![]() In 2004 overleden — Donald Barr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
|
![]() Dat kan geen toeval zijn! Op 82 jarige leeftijd!
Laatst gewijzigd door geertvdb : 11 augustus 2019 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou zo graag de uitdrukking van Poetin z'n gezicht zien als dit nieuws hem gebracht werd. Laatst gewijzigd door tomm : 12 augustus 2019 om 03:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wereld is een en al hypocrisie en schijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens een eerlijke vraag. Hoeveel van jullie zouden toehappen als men hen 14 jarige meisjes in volle puberteit zou aanbieden?
Ik heb zulke aanbiedingen constant in Afrika. Ik geef toe dat ik getwijfeld heb, en een keer heb ik toegehapt, maar toen was ik zelf amper 23 jaar oud. Nu als 43 jarige zegt me dat niets meer. Liever een rijpe vrouw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |