![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik heb helemaal geen schrik van die nota kwa communautaire onzin.
Ze gaan volop de aanval inzetten op de provincies en hun eigen ambtenaren. Die gaan hun handen vol heben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. De nota is heel ambitious, eerst zien wat er van over blijft na de onderhandelingen en later na de stakingen...
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik ben geen formateur. Noch romanticus.
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In de drie lands talen zoals de Koning deed! Zelfs het Konings huis bevestigt hiermee dat veranderingen en erkenning van Vlaanderen en de landstaal meer dan noodzakelijk zijn. Dus steeds halsstarrig blijven zitten in het oude gedrocht van sjoemel merk België is geen optie! Zoals steeds verwijs ik naar Zwitserland waar in gans mijn levensloop van 65 jaar ik nog nooit politiek geleuter gehoord heb. Dus zelf-beslissende deelstaten dus ook justitie enz. of kantons onder een land-vlag, met referendum kiezen is de oplossing om het sjoemel België te laten herrijzen waar het recht op heeft. Opstaan Uit de maffia toestand met zwijgplicht sjoemel merk België wat decennia hier het land kapot maakte. Dat U deze maffia toestand blijft verdedigen BWarrior zal waarschijnlijk te maken hebben.... dat U er zelf egoïstisch financieel steeds beter van werd.....alles draait om geld hé En ja waarom zouden wij Vlamingen met enorme voor geschiedenis van kennis en wetenschap en kunst geen trots volk mogen zijn….. de Turken enz. mogen het ....... ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Ik denk niet dat ik dat goed zou doen. Ik praat beter met machines dan met mensen
![]()
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je weet ben ik altijd bloedernstig als het gaat over het verdedigen van de legitieme eisen van de arco spaarders. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Hoe kan je nu trots zijn op iets waar je zelf geen aandeel in hebt?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of "5 minuten politieke moed"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Géén achterbaks gedoe dus zoals steeds al de andere formateurs in dit land deden. Later kan de kiezer terug verwijzen naar die nota een wat er eventueel niet van in huis kwam, waar ze faalden enz. Is een begin aan openheid van politiek belijd. Nu nog referendum kiezen in een zelf beslissende deelstaat met kleine federaal onder een Belgische vlag. Zwitserland als voorbeeld....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() De VRT zal de hele dag Vlaamse slagers draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 augustus 2019 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al lang vermoedde (ook al werd dit ontkend vroeger door de NVA) wil Zure Bart de provincies afschaffen tegen 2024. Wij Limburgers zullen ons hiertegen verzetten en elke partij afstraffen die dit zou willen ondernemen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 augustus 2019 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |