![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In "Bruxelles" is dat inderdaad zo. Maar zet uw voetjes eventjes buiten uw "capitale" in Vlaanderen. Je zult wel merken dat er een verschil is tegenover uw francofoon wereldje. Wij zijn anders ingesteld dan "WalloBrux". Mentaal schuiven wij steeds meer in de richting van het noorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij beseft dat Vlaanderen nog een heel eind te gaan heeft eer dat iedereen hier zich Vlaming voelt. Het vernietigen van de provincies past daar in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door quercus : 12 augustus 2019 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans zijn het net die Provincie Vlamingen die in Brussel altijd en overal hun beste beentje Frans bovenhalen.Ze zijn de grootste taal verloochenaars die ik ken. En ik ja ik maak het hier alle dagen mee. Puur Vlamingen maar altijd bestellen in het Frans terwijl het personeel haar uiterste best doet inzake tweetaligheid. Als er één soort Vlaming is die alle dagen strijd voor zijn taalgemeenschap dat is het net die Brusselse Vlaming en verre van uw polder Vlaming. En wees maar zeker dat de progressieve Brusselse Vlaming heel wat meer gemeen heeft met het Noorden dan de burgerlijke conservatieve Vlaming van bij U. Mentaal naar het Noorden ?? In Amsterdam de Vlaams belang mentaliteit ? Of de Grote leider die nog niet zo lang Nederlanders bijna een hoop drugverslaafden noemde. Laat me lachen. Hij kan misschien binnenkort eens gaan polsen bij Thierry Baudet om te zien wat hun raakpunten zijn....ik weet het al Geen of 0,0. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Hint: het zijn er weinig) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees dan een Bourgondiërs van Bart Van Loo.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga jij veel om met Nederlanders ? Zo te lezen niet. Ik verdenk er U zelfs van dat je geen enkele echt Nederlandse vriend hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Ik ken mijn geschiedenis en die van mijn streek....
Hint: Graafschap Loon, 1040-1795, Heilig Roomse Rijk aka de Duitsers. Wij zijn slechts enkele jaren "Nederlander" geweest. En we hebben historisch gezien geen kloten te maken met Vlaanderen. Maar Dewever probeert aan natievorming te doen. Het gaat hem niet lukken. Limburgers waarderen hun Limburg-zijn boven hun Vlaams-zijn. Het afschaffen van de provincies, een vlaams canon, een VRT propagandazender....het zal falen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou dat dan zo slecht zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse Brusselaar staat aan het front en jij zit in de tribune. Ps: Ik veronderstel dat er ook geen Antwerpse Vlaming is maar wel een Vlaamse Antwerpenaar ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2019 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |