![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard rond 1 uur een zatte braspartij (ook den deze ![]() Opeens lichten aan en met een geweldig machtsvertoon razzia van de toenmalige rijkswacht. Heel de straat afgesloten iedereen handen op het hoofd.Sommige balorigen moesten op de knieën. Hilarisch tot en met.....begonnen die daar tussen een massa meer dan stomdronken studenten te zoeken naar drugs ![]() ![]() Ik herinner me dat plots één van die rambo's riep naar zijn overste Bingo Chef ![]() ![]() ![]() ![]() Hoeveel dat bolletje hash aan de belastingbetaler heeft gekost durf ik niet te raden maar ik denk dat het heel veel geld heeft gekost. ![]() Wat een komedie wat een komedie. De dag erna in de kranten succesvolle razzia in Leuvense uitgaansbuurt. Er werden mensen opgepakt met drugs ....de precieze resultaten zullen later worden bekendgemaakt ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2019 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vrezen ? Dat uwe leider zich wil spiegelen aan Nederland ? Opeens zijn het geen junks meer maar tonen ze hem de rechte weg
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2019 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds in de gevangenis was naakt fouillering heel normaal.
Soms 2 cipiers tegelijk. 1 langs voor en 1 langs achter. In uw haar kijken, uw oren, mond en gans uw lichaam onderzoeken of er geen naaldprik te vinden was. Of ze mochten een plasje doen in een potje en ze bleven ook kijken om te zien of je er niet wat zout of zo in gooide. Haha.. .Ze kunnen er al aan wennen de dealers. Vroeg of laat zitten ze daar ook.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 augustus 2019 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog een flikken/drugs verhaal. Jaren geleden in het "Pompierken", een alternatief jeugdcafé op de markt in Aalst. Op een vroege zaterdagnacht staan de flikken met hun drugshond aan de deur, al enkele flikken binnen. De hond "Jackie" genaamd wou echter niet binnen komen en bleef halsstarrig in de deuropening zitten. Zijn flikkenbaasje probeerde hem te overtuigen, "allé Jackie, kom binnen" en trok ferm aan zijn lijn. Jackie bleef weigeren om binnen te komen, die zag al dat langharig tuig naar hem kijken en lachen. Tot gans het café "kom Jackie, kom" begon te scanderen, toen zijn ze met hun hond maar terug vertrokken. Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 augustus 2019 om 05:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet ge niet aan mij vragen wat gij moet vrezen. Vrees gerust verder.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg aan die oncologen: voort doen! Trachten van beter te doen, maar voort doen!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de straffen die er aan verbonden zijn, en de opdrachten voor flikken en rechters om de wet toe te passen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar neen, gij vertelt aan die oncologen om andere therapieën gewoon niet te gebruiken,maar om gewoon op dezelfde nagel te blijven kloppen.
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat niet wil zeggen dat ik de boete niet zal betalen moest ik gesnapt worden.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er morgen een wet komt die ons verbiedt van nog rechtop te lopen wegens te gevaarlijk (als je valt) ga ik het toch heel moeilijk hebben te aanvaarden dat ik voortaan maar op handen en knieën moet lopen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 augustus 2019 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij in de huidige context stilaan meer hebt te vrezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De flikken gebruiken nu drugshonden; die moeten ze blijven gebruiken, maar ondertussen toch hard uitkijken naar andere detectiemogelijkheden enz. ... om te doen wat de democratie hen opgedragen heeft in hun rayon. Wat mij betreft: geen probleem om kwistig rond te strooien op dergelijke festivals met speekseltesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus onder invloed, maar geen drugs op zak, kunnen ze geen zak doen.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk dat maar niet, gebruikers onder invloed worden vervolgd wegens bezit.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |