![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() kijk, ik weet niet hoe jij je gedraagt, maar als ik door overmatig drankgebruik (en dan bedoel ik wat mezelf betreft frisdranken) een dringende behoefte zou hebben, en het toilet niet meer haal, dan zou ik althans op een stukje vrije grond pissen, en niet op andermans tent, laat staan dat ik dit in aanwezigheid van een leeuwenvlag zou doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat die pissers er eerst de leeuwenvlag gaan bijhalen om te pissen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het onthouden als ik eens aan de kanten van Durbuy ben. Als ik wat teveel heb gedronken mag ik dus tegen uw gevel komen pissen.
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WIE maakt hier een veiligheidsprobleem van de niet aangekondigde en duideijk ongewenste "clap for climate" van Anuna op het podium van Pukkelpop? Werd ze van het podium gejast door Vlaamsche terroristen met nazi-vlaggen? Het wicht beweert niets gehoord of gezien te hebben omdat ze zo vast sliep. Vreemd toch? Uitgejouwd worden, achtervolgd door nazi's, en toch zo vast slapen dat je niet eens merkt dat je, letterlijk, bezeikt wordt? Anuna heeft al veel eerder laten horen dat ze ook op school niet bepaald populair is. Lopen daar soms ook Vlaamsche smeerlappen rond met nazi-vlaggen? Of zou er een andere reden kunnen zijn dat steeds meer mensen de buik vol hebben van de door links gestuurde acties van dat arrogante wicht? OOK JONGEREN? Heb je al eens gezien wat die jongeren achterlaten als aandeel in het redden van het klimaat, op en buiten de weide na het muziekfestival? Ik anders wel. Het station van Kiewit ligt namelijk vlakbij. Volstaat het dan niet om tot rede te komen nadat de groenen de electorale bal ferm verkeerd sloegen, en niet alleen de rooien fameus werden afgestraft? Heb jij wat onnozel en volmaakt ongevaarljk vlaggenvertoon nodig om er de nazi's te kunnen bijsleuren in een poging om rode Chokri en groene Anuna uit de wind te zetten?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 augustus 2019 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is maar wat aan het trollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds Anuna publiek verklaarde dat, toen Kyra niet voor Groen stemde, alle moeite voor niks geweest was, heeft Anuna zich openlijk als een politieke Groen-activiste aangegeven. Men stelt daar dus vast dat sommige politieke expressies gepromoot worden, en anderen, die door vlaggen aangegeven worden, aan repressie blootstelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Rode verf was op zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anuna heeft daar nochtans niets van gemerkt omdat ze, volgens eigen zeggen, vast sliep in haar eigen tentje. Zou het kunnen dat ze niet alleen met haar acties overdrijft, maar ook ook niet vies is van een leugentje om bestwil? ![]()
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 augustus 2019 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is Belgisch-links en dus anti-Vlaams, het lijkt me redelijk om er van uit te gaan dat ze van leugens aan elkaar hangt.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Maar Anuna stond niet op de playlist. Ze speelde haar play wel listig.
![]()
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|