![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige hedendaagse collaborateurs zwaaien zelfs nog met collaboratie vlaggen van hun voorgangers van generaties terug.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 17 augustus 2019 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben in Limburg geboren en getogen,en heb er een halve eeuw gewoond. Sinds ik Limburg achter mij heb gelaten behoor ik voor jou tot die vreemdelingen die altijd vreemdelingen blijven en die, volgens jou, net als alle moslims, het land moeten worden uitgezet. Troost je. Mij hoef je niet meer buiten te steken. Ik vertrok uit eigen beweging en ben gelukkiger dan ik ooit was in Limburg. Nu nog al die Limburgse moslims en andere vreemdelingen kwijt geraken die, volgens jou, je heilige vaderland uit moeten. Het zal stil worden in Limburg. Nooit nog trouwstoeten die de weg blokkeren. Di Rupo is anders ook van vreemde origine, en dus een vreemdeling die altijd vreemdeling zal blijven, maar die vreemdeling heb je de hemel in geprezen. Zit de Latijnse Cultuur waar jij je zo goed bij voelt daar voor iets tussen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 augustus 2019 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch, wetend dat de helft van dit forum hetzelfde niveau heeft als jij.
![]() |
#667 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je me gelijk geeft, hoef je hierop niet te reageren. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit blijft dat de Belgische vlag het symbool is van een genocide in Afrika die zijn gelijke niet gekend heeft. 10 miljoen doden met die vlag als symbool. Daarmee is ze meer besmet dan de vlag van de Nazis.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pukkelpop-organisatie verontschuldigt zich voor misverstanden rond vlaggen.
Chokri Mahassine criminaliseerde talloze Vlamingen de verontschuldiging is dan ook meer dan op zijn plaats.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toegegeven er werd veel propaganda verspreid. Op de posters stond een slogan, waarvoor velen gevallen zijn in de toenmalige eerder moeilijke tijden namelijk: "Hij is gelukkig, hij werkt in Duitschland". Een goed loon, gratis gezondheidszorg, de nodige rantsoeneringszegels, gratis trein tijdens de vakantie, alleen het logies liet vaak te wensen over en de Geallieerde Luchtmacht had het net voorzien op die Nazi-industrie-centra ... Maar als fiere Vlaming sliep hij naar alle waarschijnlijkheid onder een deken versierd met een Vlaamsche Leeuw met rood gelakte nagels en dito tong.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 17 augustus 2019 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige echte waarheid is NIET dat Anuna en haar aanhang gevaar liepen of lastig werden gevallen, want dan had Anuna niet geslapen als een...heu...Blok. De waarheid is dat de leeuw op de "collaboratievlaggen" een zwarte tong en klauwen heeft, in tegenstelling tot de officiële vlag. Het favoriete rode kleurtje van de sossen ontbreekt. ‘Die vlaggen horen hier niet thuis’, oordeelde de organisatie in naam van rode Chokri.
![]() |
![]() |
#674 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Gij die zo inzit met het lot van de 19e eeuwse Congolezen! Wat zijt gij toch zo'ne empathische mens! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 miljoen doden vs 6 miljoen doden. We kunnen dat dus wel stellen ja. En verder toon ik alleen maar de hypocrisie van de Belgicisten aan. Als de Vlaamse Leeuw een stinkende vlag is, dan is de Belgische dat nog meer. Moesten hier geen onnozelaars zijn die de collaboratie blijven misbruiken dan zou ik die hypocrisie ook niet moeten aankaarten
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn grootvader riskeerde zijn leven door Engelse soldaten over het kanaal te smokkelen in zijn boerenkar. Hij gaf later wel in mijn bijzijn toe dat hij destijds een jonge, idealistische snotneus was, maar zijn leven niet meer in de weegschaal zou hebben gelegd eens hij tot de jaren van verstand was gekomen. Hij leefde lang en gelukkig, maakte elf kindertjes (mijn vader was het tweede) en stierf in bed op 88-jarige leeftijd. Mijn vader werd nauwelijks 72. Hij ontsnapte aan de Duitsche slavenarbeid, maar rookte zich zijn urne in.
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn niet allemaal geertvdb's en soortgenossen die meer hart hebben voor de koninklijke Belzieke massamoordenaar dan voor zijn miljoenen zwarte slachtoffer, hé geertje.