Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 augustus 2019, 12:11   #761
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

geertvdb

Citaat:
Dat is ook een mythe. jager/verzamelaar is het oudste beroep ter wereld. Prostitutie is zo oud als het geld, dus een redelijk recent beroep.
Had van morkhoven diezelfde taktiek maar gebruikt..

het valt wel op dat schrijven over 14 jarigen u recent meer bezighoudt dan het posten van soviet propaganda. Uw politieke bekeringsdrift is precies vervangen door een andere drift. En die is wel zo oud als de mensheid.
Prostitutie komt zelfs voor bij sommige dieren. Seks in ruil voor diensten of status.

Nee, ik heb geen drift, maar sommige zaken werken me op de zenuwen, zoals leugens over Rusland en de Sovjet-Unie, en extreme hypocrisie zoals in de zaak Epstein.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 12:14   #762
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Da's duidelijk. 14 jarigen zijn valse kindjes.
14 jarigen zijn opgroeiende pubers, geen kindjes... ik denk dat elke ouder en leerkracht het verschil wel kent... In een groot deel van de wereld, inclusief landen als Oostenrijk, mogen die volgens de wet seks hebben. Dus zijn het geen kindjes meer. In geen enkel land ter wereld mag een kind van 9 jaar seks hebben.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 12:52   #763
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In september ga ik terug naar Bangkok en ik heb echt uw fixatie niet op hoeren. Ik heb mijn werk afspraken en s'avonds neem ik een traditional massage waar zelfs geen happy end aan te pas komt. Thailand is veel meer dan hoeren. Natuurlijk als men zoals uw geval de typische hoerenbuurten gaat afschuimen heeft men de subjectieve indruk dat Bangkok één groot hoerenkot is.
Ik kom niet zoveel in Bangkok, en als ik er kom, ga ik niet naar de traditionele hoerenbuurten. Dat deed ik, net als iedereen denk ik, de eerste keer. (soi Cowboy, Nana, Pat Pong, etc.) Als ik mensen meeneem die nooit in Thailand geweest zijn, toon ik ze dat uiteraard, hoort ondertussen bij de "bezienswaardigheden" net als het koninklijk paleis, Wat Arun, etc.
Nana is een supermarkt met 3 verdiepingen, en wat te koop is zijn de fijne vleeswaren (meisjes en ladyboys). Maar die zijn overal elders in Bangkok en Thailand ook te koop. In Pataya zijn er volgens peilingen zo'n 200000 hoeren actief.





Ik logeer in hotel Miami, heerlijk vergane glorie, waar de Amerikaanse soldaten logeerden als ze uitrustten als ze van Vietnam kwamen. Kost ongeveer 900 bat per nacht een goede 20 euro. En ik ga veel naar Lumpini.
Maar nogmaals, de hoeren scene volledig vermijden in Thailand gaat niet, tenzij je naar afgelegen dorpen gaat, zelfs buiten het hotel op straat staat het al vol meisjes en ladyboys vanaf een bepaald uur.
Ik wil ook geen massage met happy end. Om daar zeker van te zijn neem ik een oude vrouw of oude vent als masseur, of in de tempel door een blinde monnik. Meer zekerheid heb je in het communistische Laos, daar hebben ze de prostitutie en decadentie binnen de perken weten te houden.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 14:28   #764
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Omg tomm stop
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 14:29   #765
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Nu Laos is ook niet meer zo koosjer as it used to be....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 15:27   #766
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nu Laos is ook niet meer zo koosjer as it used to be....
Nee Vietnam ook niet meer schijnt het. Saigon was een groot bordeel toen de Amerikanen het daar voor het zeggen hadden, en Laos een grote opiumkid. De koning van Laos werd in de jaren 70 gevat in Parijs met een vliegtuig vol heroine. Maar hij werd vrijgelaten onder druk van zijn Amerikaanse bondgenoten.
De communisten hebben daar een einde aan gemaakt. Maar oude gewoontes zijn hardnekkig, het is nog steeds niet moeilijk aan drugs te raken in Laos en naar het schijnt is het sekstoerisme aan een heropleving toe in Vietnam. Maar niet meer zo openlijk als vroeger.
Veel Laotiaanse meisjes gaan naar Thailand om zich te prostitueren in eigen land wordt dit ontmoedigd door de overheid.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 15:45   #767
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik kom niet zoveel in Bangkok, en als ik er kom, ga ik niet naar de traditionele hoerenbuurten. Dat deed ik, net als iedereen denk ik, de eerste keer. (soi Cowboy, Nana, Pat Pong, etc.) Als ik mensen meeneem die nooit in Thailand geweest zijn, toon ik ze dat uiteraard, hoort ondertussen bij de "bezienswaardigheden" net als het koninklijk paleis, Wat Arun, etc.
Nana is een supermarkt met 3 verdiepingen, en wat te koop is zijn de fijne vleeswaren (meisjes en ladyboys). Maar die zijn overal elders in Bangkok en Thailand ook te koop. In Pataya zijn er volgens peilingen zo'n 200000 hoeren actief.





Ik logeer in hotel Miami, heerlijk vergane glorie, waar de Amerikaanse soldaten logeerden als ze uitrustten als ze van Vietnam kwamen. Kost ongeveer 900 bat per nacht een goede 20 euro. En ik ga veel naar Lumpini.
Maar nogmaals, de hoeren scene volledig vermijden in Thailand gaat niet, tenzij je naar afgelegen dorpen gaat, zelfs buiten het hotel op straat staat het al vol meisjes en ladyboys vanaf een bepaald uur.
Ik wil ook geen massage met happy end. Om daar zeker van te zijn neem ik een oude vrouw of oude vent als masseur, of in de tempel door een blinde monnik. Meer zekerheid heb je in het communistische Laos, daar hebben ze de prostitutie en decadentie binnen de perken weten te houden.
Die bars zijn toch gelokaliseerd in de buurten die ge opsomt. Het is echt wel mogelijk een dag te hebben in Bangkok dat ge geen hoer ziet. Nana is natuurlijk ook een concentratie vooral de soi's tegen Sukhumvit. Soms stap ik een van die soi's door omdat een paar honderd meter verder in een commerciële building moet zijn. Dat zijn die bars zonder voorgevel waar een toog met de straat is gelijkmaakt. Dat vind ik echt pathetisch. Dikke vieze vette bierzuipende Westerlingen waar die prostituees rondhangen. En echt het zijn doorgaans geen mooie jonge meisjes. Maar enfin als zij het OK vinden. Ik heb trouwens niets tegen prostitutie. Het heeft ook zijn functie.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 19:53   #768
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

https://www.rt.com/news/466783-princ...stein-appaled/

https://www.zerohedge.com/news/2019-...agencies-comes

Showbizz/Royalty

https://www.hln.be/showbizz/royalty/...tein~aca4dc61/
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 12:30   #769
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Die bars zijn toch gelokaliseerd in de buurten die ge opsomt. Het is echt wel mogelijk een dag te hebben in Bangkok dat ge geen hoer ziet. Nana is natuurlijk ook een concentratie vooral de soi's tegen Sukhumvit. Soms stap ik een van die soi's door omdat een paar honderd meter verder in een commerciële building moet zijn. Dat zijn die bars zonder voorgevel waar een toog met de straat is gelijkmaakt. Dat vind ik echt pathetisch. Dikke vieze vette bierzuipende Westerlingen waar die prostituees rondhangen. En echt het zijn doorgaans geen mooie jonge meisjes. Maar enfin als zij het OK vinden. Ik heb trouwens niets tegen prostitutie. Het heeft ook zijn functie.
Prostitutie is altijd hoe dan ook uitbuiterij van arme mensen of mentale gevallen. Uitgebuit door zieke geesten.
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 12:49   #770
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Prostitutie is altijd hoe dan ook uitbuiterij van arme mensen of mentale gevallen. Uitgebuit door zieke geesten.
Niet noodzakelijk. Er zijn er die er bewust voor kiezen, ook hier, voor het grote geld. En velen in Thailand prefereren wat te drinken, dansen, etc met toeristen dan in een fabriek te werken waar ze weinig verdienen. Of op in de rijstvelden waar ze minder verdienen. Het is allemaal niet zo zwart wit, merk je vlug genoeg als je de wereld echt leert kennen.

Laatst gewijzigd door tomm : 20 augustus 2019 om 12:58.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 12:58   #771
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

Gisteren een reportage gezien over Florida, "sex offenders" mogen niet in een stad wonen nadat ze hun jarenlange gevangenisstraf hadden uitgezeten, en waren verplicht allemaal in een soort afgelegen containerpark te wonen, ze mochten ook voor de rest van hun leven geen job uitoefenen en konden nergens een woning vinden.
Er waren enkele serieuze gevallen maar ook een jongen die als 18 jarige een relatie met een 16 jarige had, die hem voorgelogen had over haar leeftijd. Hij moest 7 jaar de bak in, en daarna mocht hij levenslang geen job uitoefenen, en nog tot zn 30ste een enkelband aan, en moest steeds stipt om 23 in zn caravan zijn. Als kers op de taart heeft hij nog steeds een relatie met dat meisje dat hij zogezegd verkrachtte.
Het perverse van het Amerikaanse systeem wordt benadrukt door het feit dat er toch jongeren en kinderen xonen in dit caravanpark, die aan de grond zijn geraakt en nergens anders heen kunnen...
Echt typerend voor de VS .

Laatst gewijzigd door tomm : 20 augustus 2019 om 13:00.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 13:29   #772
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Gek dat er niet nog meer mass shootings zijn. Het lijkt mij een redelijk alternatief om uit het leven te stappen met een dergelijke straf. Emigratie voor hen is geen optie. Dit omdat elk? land vraagt om een schoon register / geen strafblad.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 13:29   #773
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht



Prostitutie komt zelfs voor bij sommige dieren. Seks in ruil voor diensten of status.
dat is geen prostitutie, dat is partnervorming. Bij de mens: huwelijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

Nee, ik heb geen drift,
Allez, gij zijt ne pater!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
maar sommige zaken werken me op de zenuwen, zoals leugens over Rusland en de Sovjet-Unie, en extreme hypocrisie zoals in de zaak Epstein.
Ik geloof er niks van. Uw posts hier zijn van een belabberd niveau. Ik vond zelfs uw politieke propaganda van een hoger niveau.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 15:59   #774
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Prostitutie is altijd hoe dan ook uitbuiterij van arme mensen of mentale gevallen. Uitgebuit door zieke geesten.
Probeer maar eens prostituées hun boterham af te pakken zoals in Thailand. Die komen met tientallen duizenden de straat op. Zelf zien zij hun beroep als een ander die vooral meer geld opbrengt dan een fabrieks of winkeljob. Dat is hun doorgaans welbetaald leven. Vergeet dat van arme mensen of mentale gevallen en wat uitbuiting betreft het is een leverancier klant relatie. Stop met die hypocrisie. Er is behoefte en zij voldoen aan die behoefte.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 18:55   #775
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...rust~ad05e290/

Mooi gespeeld van Epstein,die hoeren en hun advocaten gaan waarschijnlijk achter hun claim kunnen fluiten. Geen twee keer passeren aan de kassa.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 19:11   #776
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Gisteren een reportage gezien over Florida, "sex offenders" mogen niet in een stad wonen nadat ze hun jarenlange gevangenisstraf hadden uitgezeten, en waren verplicht allemaal in een soort afgelegen containerpark te wonen, ze mochten ook voor de rest van hun leven geen job uitoefenen en konden nergens een woning vinden.
Er waren enkele serieuze gevallen maar ook een jongen die als 18 jarige een relatie met een 16 jarige had, die hem voorgelogen had over haar leeftijd. Hij moest 7 jaar de bak in, en daarna mocht hij levenslang geen job uitoefenen, en nog tot zn 30ste een enkelband aan, en moest steeds stipt om 23 in zn caravan zijn. Als kers op de taart heeft hij nog steeds een relatie met dat meisje dat hij zogezegd verkrachtte.
Het perverse van het Amerikaanse systeem wordt benadrukt door het feit dat er toch jongeren en kinderen xonen in dit caravanpark, die aan de grond zijn geraakt en nergens anders heen kunnen...
Echt typerend voor de VS .
Tja , het gevangeniswezen is ginder een commercie . Er is veel scheef in de VS. Kinderen die veel te snel worden afgenomen van hun ouders is ook zoiets en dan in pleeggezinnen terechtkomen en ergere dingen meemaken dan thuis.
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 19:26   #777
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Tja , het gevangeniswezen is ginder een commercie . Er is veel scheef in de VS. Kinderen die veel te snel worden afgenomen van hun ouders is ook zoiets en dan in pleeggezinnen terechtkomen en ergere dingen meemaken dan thuis.
Geef mij een zakdoek met de hulp van een paar ajuinen ga ik proberen te wenen.

Shit wat is jullie Amerika haat pathetisch. Verhuis naar Rusland of Cuba daar is alles perfect.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 20:06   #778
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
14 jarigen zijn opgroeiende pubers, geen kindjes... ik denk dat elke ouder en leerkracht het verschil wel kent... In een groot deel van de wereld, inclusief landen als Oostenrijk, mogen die volgens de wet seks hebben. Dus zijn het geen kindjes meer. In geen enkel land ter wereld mag een kind van 9 jaar seks hebben.
Libanon.
Qatar.
Yemen.

Let wel, in deze landen moet een "geschikte rechtbank" wel goedkeuring geven.

In Libanon is het wel zo dat alleen Shiïten dit "recht" mogen hebben.

En voor de "geschikte rechtbanken" in de betrokken gevallen is de definitie "pubertijd", oftewel, kort door de bocht, als het meisje voor de eerste menstrueert.

Aangezien ik in dit topic al zwangerschappen van meisjes 8 jaar en jonger heb aangereikt, is het niet moeilijk te veralgemen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 20 augustus 2019 om 20:07.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 21:26   #779
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nee Vietnam ook niet meer schijnt het. Saigon was een groot bordeel toen de Amerikanen het daar voor het zeggen hadden, en Laos een grote opiumkid. De koning van Laos werd in de jaren 70 gevat in Parijs met een vliegtuig vol heroine. Maar hij werd vrijgelaten onder druk van zijn Amerikaanse bondgenoten.
De communisten hebben daar een einde aan gemaakt. Maar oude gewoontes zijn hardnekkig, het is nog steeds niet moeilijk aan drugs te raken in Laos en naar het schijnt is het sekstoerisme aan een heropleving toe in Vietnam. Maar niet meer zo openlijk als vroeger.
Veel Laotiaanse meisjes gaan naar Thailand om zich te prostitueren in eigen land wordt dit ontmoedigd door de overheid.
Mijn moeder kocht er begin jaren 90 een opiumpijp-pot, echt een hele mooie nog helemaal intact & toen reeds antiek, niet voor gebruik welteverstaan lol
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 21:33   #780
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nee Vietnam ook niet meer schijnt het. Saigon was een groot bordeel toen de Amerikanen het daar voor het zeggen hadden, en Laos een grote opiumkid. De koning van Laos werd in de jaren 70 gevat in Parijs met een vliegtuig vol heroine. Maar hij werd vrijgelaten onder druk van zijn Amerikaanse bondgenoten.
De communisten hebben daar een einde aan gemaakt. Maar oude gewoontes zijn hardnekkig, het is nog steeds niet moeilijk aan drugs te raken in Laos en naar het schijnt is het sekstoerisme aan een heropleving toe in Vietnam. Maar niet meer zo openlijk als vroeger.
Veel Laotiaanse meisjes gaan naar Thailand om zich te prostitueren in eigen land wordt dit ontmoedigd door de overheid.
Ja ik heb er een & ander over opgevangen en vooral Vang Vieng was/is staat ervoor bekend; zelfs nadat de regering er grote kuis hield worden er naar het schijnt special pizza's aangeboden in eetgelegenheden; ook spiked drinks zijn er in trek....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be