![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteravond was er nog eentje op TV, ze gaf les in A'pen. Verbale en fysieke agressie naar het onderwijzend personeel is vandaag schering en inslag. De ouders zijn niet betrokken met de leerling en zijn/haar schoolse resultaten. Het onderwijs gaat holderdebolder de berg af. Laatst gewijzigd door Skobelev : 6 september 2019 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Russells_theepot
Het is niet om dat het tegengestelde niet bewezen wordt dat het gestelde juist is. Nog beter. Dus moslim = dommer? En je weet automatisch dat alle anderskleurige kindjes (want het gaat om die foto) ook moslim zijn? Als ik me dus hier en nu bekeer tot de islam, dan ben ik plots dommer en kan ik m'n vak niet meer doen. Want ja, intelligentie hangt af van geloof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Het is grappig te zien hoe Magrhebijnse moeders hun beklag komen maken dat het programma niet gezien wordt ! Met het verwijt dat zij, in tegenstelling tot blanke ouders, het aan hun kinderen niet zullen kunnen leren. De politiek correcte juf wist niet wat te zeggen, ik had moeite om niet te proesten ! De twee beste leerlingen van de klas van mijne kleine zijn tweelingszusjes van een Bedoeinenfamilie die ginder gaan lopen is. Die twee zijn gewoon briljant. De ouders ongelofelijk argwanend jegens iedereen. Uiteindelijk zijn die twee eens bij ons geweest, maar het was duidelijk "met de schrik in het hart" van de ma. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 september 2019 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze doen nog altijd voort met hun "speciaal onderricht" terwijl dat niet meer mag. En dus - dat stellen wij ook vast - wordt niet eens de helft van het officiele programma behandeld. En de moeders maken zich daar druk over. Meer niet. Wij trekken ons dat niet veel aan, onze kleine gaat naar die school om bezig te zijn en vriendjes te hebben, en thuis doen wij die werken (ok, niet altijd simpel ! Ge moet daar een beetje de vijs voor aandraaien, maar bon...). Wij zijn het gewoon dat de school slecht functioneert. Nooit echt vertrouwen in gehad, en nog een geluk, dat heeft onze oudste ook goed geholpen. Eens de basis school voorbij, stoppen we die in de prive, maar ook daar moet ge opletten. Ge kunt U afvragen hoe zo een wijk ontstaat. Wel, ik woon in een randgemeente waar vele grote oude huizen met grote tuinen zijn (dat interesseerde ons), maar omdat het bestuur communistisch is - bijna onafgebroken sinds de oorlog - hebben ze ook daartussen flatgebouwen gezet met sociale woningen. En die zitten vol met "exotisch" volk. Maar het zijn nogal veel "oudere generatie" mensen. En die hebben zich opgewerkt, en zijn helemaal niet arm, en hebben ook redelijk goed opgevoede kinderen. De wijk is dus "exotisch" maar niet arm. Er is wel nogal veel maffia activiteit, maar die is eerder "orde bewarend", omdat hun business niet mag lijden onder vandalenstreken. Alles bij elkaar is het hier dus vrij rustig. In tegenstelling tot andere wijken met veel "jongeren" die geregeld ambras maken. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 september 2019 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog, er staat ook nergens dat moslims dommer zijn, er staat dat het afhangt van het geloof. Maar goed, wie ben ik om u tegen te spreken dat moslims dommer zijn. Trouwens, intelligente mensen bekeren zich niet tot de islam, die gebruiken hun verstand. Laatst gewijzigd door Bobke : 6 september 2019 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan u de tip geven om eens een hersenscan te laten maken als je de drang voelt u tot moslim te bekeren. Mogelijks heb je een sluimerende tumor of een hersenetende bacterie opgelopen. Nu ja, als je dan toch moslim bent (geworden) kan me dat eigenlijk geen zak schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt zoals de Russen zeiden, dan 1 generatie van gehersenspoelden nodig en de kritieke massa is bereikt. Later worden er dan gewoon patriotten opgeleid en alles valt terug meer op zijn plooi. Maar nu is het gewoon een wurggreep van links, alle instellingen en alle andere zever moet eraan geloven. Er zal geen vooruitgang meer komen in het westen, geniet gewoon van de achteruitgang v d Westerse beschaving. Meer kan je niet doen....
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een klas waar de meerderheid niet eens fatsoenlijk onze taal begrijpt, daar valt niets mee aan te vangen. Tenzij in zeven jaar bereiken wat men vroeger in één jaar bereikte... Gewoon het gros, zoniet alle leerlingen gewoon laten "over gaan" is de nu gebruikte oplossing. Het resultaat zal een prachtige toekomst opleveren voor onze maatschappij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem ons anders één islamitisch land, dat normaal en zonder ambras functioneert. Noem ons anders eens een paar moslims die de voorbije honderd jaar de wereld verbaasden in positieve zin. Hoeveel strenggelovige moslims verbaasden de wereld al met wetenschappelijke (scheikunde, fysica, geneeskunde...) onderzoeken die de mensheid ten goede kwamen ??? In milieus waar bidden belangrijker is dan studeren en/of werken valt er van dat alles trouwens weinig te verwachten.
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb dagelijks contact met verschillende ouders die net hetzelfde zien gebeuren in hun scholen. Blanke kinderen zijn vandaag al in de minderheid. Over 20 jaar zijn dat volwassenen. En nog een generatie later is dit land volledig naar de kloten
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De omvolking bestaat niet?
20.000 nieuwe "Belgen" op 6 maand: https://www.hln.be/de-krant/in-zes-m...rbij~a62a5482/ |
![]() |
![]() |