Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2019, 11:16   #21
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als de lat niet omlaag gaat, zijn dat mogelijk de enige 2 die overgaan.
Overgaan naar het volgende jaar vol ongeletterden. Wedden dat die twee ook nooit het niveau halen om hun studies met succes verder te zetten? Wat kan die juf aanvangen met 2 leerlingen en 25 die haar zelfs niet begrijpen?

Gisteravond was er nog eentje op TV, ze gaf les in A'pen. Verbale en fysieke agressie naar het onderwijzend personeel is vandaag schering en inslag. De ouders zijn niet betrokken met de leerling en zijn/haar schoolse resultaten. Het onderwijs gaat holderdebolder de berg af.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 6 september 2019 om 11:25.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 12:07   #22
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Ja, want iedereen weet dat bruinen dommer zijn, hè.
Heeft weinig met kleur te maken maar alles met geloof.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 13:42   #23
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zo lang de school de lat niet naar beneden haalt is dat geen probleem.
Het ergste is dat de school de lat omlaag haalt omdat de juffen DENKEN dat die mannekes te dom zijn, terwijl dat helemaal het geval niet is.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 13:43   #24
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het ergste is dat de school de lat omlaag haalt omdat de juffen DENKEN dat die mannekes te dom zijn, terwijl dat helemaal het geval niet is.
exemplarisch voor het inherent racisme vd linkse gutmensch...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 14:34   #25
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Bewijs eens het tegengestelde?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Russells_theepot
Het is niet om dat het tegengestelde niet bewezen wordt dat het gestelde juist is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Heeft weinig met kleur te maken maar alles met geloof.
Nog beter. Dus moslim = dommer? En je weet automatisch dat alle anderskleurige kindjes (want het gaat om die foto) ook moslim zijn?
Als ik me dus hier en nu bekeer tot de islam, dan ben ik plots dommer en kan ik m'n vak niet meer doen. Want ja, intelligentie hangt af van geloof.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 14:35   #26
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, een verzonnen situatie die zou moeten bewijzen dat iets zo is, terwijl ze verzonnen is door iemand die graag wil bewijzen dat het anders is.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2019, 14:41   #27
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog beter. Dus moslim = dommer?
Eh, ja, dat is nogal evident zou ik denken.
Oud 6 september 2019, 14:43   #28
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Inderdaad. Het is grappig te zien hoe Magrhebijnse moeders hun beklag komen maken dat het programma niet gezien wordt ! Met het verwijt dat zij, in tegenstelling tot blanke ouders, het aan hun kinderen niet zullen kunnen leren. De politiek correcte juf wist niet wat te zeggen, ik had moeite om niet te proesten !

De twee beste leerlingen van de klas van mijne kleine zijn tweelingszusjes van een Bedoeinenfamilie die ginder gaan lopen is. Die twee zijn gewoon briljant. De ouders ongelofelijk argwanend jegens iedereen. Uiteindelijk zijn die twee eens bij ons geweest, maar het was duidelijk "met de schrik in het hart" van de ma.

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 september 2019 om 14:48.
Oud 6 september 2019, 14:56   #29
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, een verzonnen situatie die zou moeten bewijzen dat iets zo is, terwijl ze verzonnen is door iemand die graag wil bewijzen dat het anders is.
Nee, kijk. Ik woon in een wijk waar gemakkelijk 70-80% van de kinderen op school van "exotische" afkomst zijn. Die school heeft jaren om die reden een speciaal statuut gehad van "probleemwijk school", maar het grappige is dat er eigenlijk geen problemen zijn. Veel minder dan in de veel grotere snob wijk waar ik vroeger woonde. De nieuwe regels baseren de beslissing om scholen een speciaal statuut te geven, nu op de inkomens van de ouders, en daar scoort men bijlange niet slecht genoeg om nog binnen de criteria te vallen. Maw, hoewel het dus een "gekleurde" wijk is waar ik woon, is het alles behalve een arme wijk of een probleemwijk. En dus werd de school een normale school. Tot enorme ergernis van de juffen die daar les geven. Die hebben altijd het statuut gehad (en de premies !) van "onderwijzeres in probleem school", de inspectie doet nooit moeilijk in zo een school, ze deden hun goesting, en nu vallen ze terug in het normale statuut van normale school. Ze hebben gestaakt, de ouders opgeroepen om petities te tekenen, de school te blokkeren en zo voort, maar niks heeft gewerkt. Het is nu dus een normale school.

Maar ze doen nog altijd voort met hun "speciaal onderricht" terwijl dat niet meer mag. En dus - dat stellen wij ook vast - wordt niet eens de helft van het officiele programma behandeld. En de moeders maken zich daar druk over. Meer niet.

Wij trekken ons dat niet veel aan, onze kleine gaat naar die school om bezig te zijn en vriendjes te hebben, en thuis doen wij die werken (ok, niet altijd simpel ! Ge moet daar een beetje de vijs voor aandraaien, maar bon...). Wij zijn het gewoon dat de school slecht functioneert. Nooit echt vertrouwen in gehad, en nog een geluk, dat heeft onze oudste ook goed geholpen.

Eens de basis school voorbij, stoppen we die in de prive, maar ook daar moet ge opletten.

Ge kunt U afvragen hoe zo een wijk ontstaat. Wel, ik woon in een randgemeente waar vele grote oude huizen met grote tuinen zijn (dat interesseerde ons), maar omdat het bestuur communistisch is - bijna onafgebroken sinds de oorlog - hebben ze ook daartussen flatgebouwen gezet met sociale woningen. En die zitten vol met "exotisch" volk. Maar het zijn nogal veel "oudere generatie" mensen. En die hebben zich opgewerkt, en zijn helemaal niet arm, en hebben ook redelijk goed opgevoede kinderen. De wijk is dus "exotisch" maar niet arm. Er is wel nogal veel maffia activiteit, maar die is eerder "orde bewarend", omdat hun business niet mag lijden onder vandalenstreken. Alles bij elkaar is het hier dus vrij rustig. In tegenstelling tot andere wijken met veel "jongeren" die geregeld ambras maken.

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 september 2019 om 15:04.
Oud 6 september 2019, 15:06   #30
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog beter. Dus moslim = dommer? En je weet automatisch dat alle anderskleurige kindjes (want het gaat om die foto) ook moslim zijn?
Als ik me dus hier en nu bekeer tot de islam, dan ben ik plots dommer en kan ik m'n vak niet meer doen. Want ja, intelligentie hangt af van geloof.
Waar leest ge dat alle anders gekleurde kindjes moslim zijn?
Meer nog, er staat ook nergens dat moslims dommer zijn, er staat dat het afhangt van het geloof.
Maar goed, wie ben ik om u tegen te spreken dat moslims dommer zijn.
Trouwens, intelligente mensen bekeren zich niet tot de islam, die gebruiken hun verstand.

Laatst gewijzigd door Bobke : 6 september 2019 om 15:10.
Oud 6 september 2019, 15:15   #31
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is niet om dat het tegengestelde niet bewezen wordt dat het gestelde juist is.

Is de aarde plat?
Ik kan u de tip geven om eens een hersenscan te laten maken als je de drang voelt u tot moslim te bekeren. Mogelijks heb je een sluimerende tumor of een hersenetende bacterie opgelopen.
Nu ja, als je dan toch moslim bent (geworden) kan me dat eigenlijk geen zak schelen.
Oud 6 september 2019, 16:45   #32
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overgaan naar het volgende jaar vol ongeletterden. Wedden dat die twee ook nooit het niveau halen om hun studies met succes verder te zetten? Wat kan die juf aanvangen met 2 leerlingen en 25 die haar zelfs niet begrijpen?

Gisteravond was er nog eentje op TV, ze gaf les in A'pen. Verbale en fysieke agressie naar het onderwijzend personeel is vandaag schering en inslag. De ouders zijn niet betrokken met de leerling en zijn/haar schoolse resultaten. Het onderwijs gaat holderdebolder de berg af.
Ach, heel het huidige linkse systeem is te danken aan het onderwijs. Gewoon hersenspoeling.

Je hebt zoals de Russen zeiden, dan 1 generatie van gehersenspoelden nodig en de kritieke massa is bereikt.

Later worden er dan gewoon patriotten opgeleid en alles valt terug meer op zijn plooi.

Maar nu is het gewoon een wurggreep van links, alle instellingen en alle andere zever moet eraan geloven. Er zal geen vooruitgang meer komen in het westen, geniet gewoon van de achteruitgang v d Westerse beschaving.

Meer kan je niet doen....
Oud 6 september 2019, 16:55   #33
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is de aarde plat?
En de zon gaat onder in een moeras.
Dat blijven geloven is een bewijs dat ze niet dom zijn.
Oud 6 september 2019, 17:10   #34
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je mijn standpunt in deze draad niet begrepen hebt.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2019, 10:22   #35
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zo lang de school de lat niet naar beneden haalt is dat geen probleem.
Met zo'n toestanden kan de school niet anders dan de lat lager leggen.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2019, 10:29   #36
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Die mannekes zijn niet noodzakelijk "dom" maar komen uit een milieu waar men decennia achter loopt op onze levenswijze.
Een klas waar de meerderheid niet eens fatsoenlijk onze taal begrijpt, daar valt niets mee aan te vangen. Tenzij in zeven jaar bereiken wat men vroeger in één jaar bereikte...
Gewoon het gros, zoniet alle leerlingen gewoon laten "over gaan" is de nu gebruikte oplossing. Het resultaat zal een prachtige toekomst opleveren voor onze maatschappij...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2019, 11:27   #37
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laten we wel wezen. Iemand die als niet-moslim zich tot de islam bekeert heeft inderdaad een weinig intelligente stap gezet. De reden: de ideologische principes welke de islam letterlijk wil zien nageleefd worden en die volledig haaks staan op de basisprincipes van de hedendaagse Europese samenleving. Te beginnen met het eisen dat de Sharia voorrang krijgt op de seculiere wetgeving van de Staat. En verder hun discriminatie t.a.v. de rechten van de vrouw, hun vijandigheid t.a.v. de vrijheid van meningsuiting, hun barbaarse houding t.a.v. de in Europa erkende vrijheid inzake sexuele voorkeur, hun engheid tegenover bepaalde takken van de wetenschap zoals de evolutieleer enz., enz.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2019, 16:49   #38
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Absoluut, zeker weten !! Want streng geloven is totaal onverenigbaar met intelligentie.
Noem ons anders één islamitisch land, dat normaal en zonder ambras functioneert.
Noem ons anders eens een paar moslims die de voorbije honderd jaar de wereld verbaasden in positieve zin.
Hoeveel strenggelovige moslims verbaasden de wereld al met wetenschappelijke (scheikunde, fysica, geneeskunde...) onderzoeken die de mensheid ten goede kwamen ???

In milieus waar bidden belangrijker is dan studeren en/of werken valt er van dat alles trouwens weinig te verwachten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2019, 22:02   #39
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ergens op het net botste ik weer maar eens op een wreed dramatische foto.

In de EU gaan Politici en de politiek 'correcte' media er van uit dat wij mensen het nog zo dramatisch allemaal niet moeten bekijken.

Toch kan men er echt niet naast kijken dat er een 'vervanging' zit aan te komen als het verder en verder binnenhalen van illegalen/migranten blijft voort duren.

Het nieuwe schooljaar is van start gegaan en dit 'sfeerbeeld' komt van een klasje uit Bagneux (voorstad Parijs)

Verder heeft de foto geen tekst en uitleg meer nodig denk ik.
Ga eens kijken in de kleuterklas bij scholen in jouw buurt. Het zal er niet anders zijn.

Ik heb dagelijks contact met verschillende ouders die net hetzelfde zien gebeuren in hun scholen. Blanke kinderen zijn vandaag al in de minderheid.

Over 20 jaar zijn dat volwassenen. En nog een generatie later is dit land volledig naar de kloten
Oud 9 september 2019, 05:22   #40
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De omvolking bestaat niet?
20.000 nieuwe "Belgen" op 6 maand:
https://www.hln.be/de-krant/in-zes-m...rbij~a62a5482/
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be