Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 september 2019, 18:30   #121
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wat een gezwans.
Geen gezwans, feiten. Er zijn twaalf landen in de wereld waar je ter dood kan gebracht worden voor homosexualiteit. ALLEMAAL landen onder de sharia. En dan heb ik de "bezette" gebieden door bvb ISIS nog niet meegerekend.

Weer een bewijs van hoe achterlijk moslims wel zijn. En dan hebben we het nog niet over de doodstraffen voor blasfemie of apostasie.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 18:32   #122
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ze neuken niet alleen jongens serieel in de kont hoor. Paar jaar geleden prachtig verhaal daarrond. Meisje van 13 komt binnen in het ziekenhuis en ze blijkt zwanger te zijn, maar haar maagdenvlies was nog intact. Ze had 1 of andere afwijking (cloacal malformation) waardoor ze via anale seks zwanger was geraakt. Nonkeltje had pech.



Die had het spek (van kalkoen, hallal...) dik aan zijn kloten dus.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 18:32   #123
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik merk veel afkeer voor homo's, wel interessant.
Nochtans komt dat in Marokko net zo veel voor als hier, waarschijnlijk meer.
Zelfs jullie koning is een homo.

https://thejinnandtonic.wordpress.co...ohammed-outed/

Je wil tolerantie voor jouw religie maar bent zelf niet tolerant. Toen ik wilde trouwen met een Marokkaans meisje veel jaren geleden werd ze in elkaar geslagen door haar broer...

Ik behoor niet tot die strekking van links in België die tot de "moslimknuffelaars" gerekend mogen worden. Sommige radicale interpretaties zijn zeer gevaarlijk, zoals we gemerkt hebben.
Sommige partijen zetten mensen op hun lijst met extremistisch gedachtegoed. Die nog veel rechtser en onverdraagzamer zijn dan het VB.

Ik vraag niet dat mensen hun godsdienst afzweren, maar aanvaard fenomenen als homoseksualiteit, geef je kinderen vrije keuze, sta open voor gemengde huwelijken, integreer in de Belgische cultuur.
Aanvaard je de Belgische samenleving niet, kun je altijd naar Marokko verhuizen, de meeste Marokkanen hier hebben de dubbele nationaliteit.
Waarom ben ik niet tolerant? Ik heb geen afkeer van homo's op zich. Hier zijn mensen die vinden dat de islam moet worden verbannen omdat een man daarin ooit een vrouw mag slaan. Wel, homos' zitten in elkaars anus en wij moeten dat toch ook accepteren als samenleving. En ik zou ze de kost niet willen geven, de mannen die ooit al hun vrouw hebben geslagen, en dan geen moslims, he. Ik ben tegen hypocrisie. En voorts vind ik niet dat gemengde huwelijken afgedwongen kunnen worden, net zoals de aanvaarding van homoseksualiteit binnen uw gezin. Daar is ook niets anti-Belgische aan.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 18:33   #124
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Geen gezwans, feiten. Er zijn twaalf landen in de wereld waar je ter dood kan gebracht worden voor homosexualiteit. ALLEMAAL landen onder de sharia. En dan heb ik de "bezette" gebieden door bvb ISIS nog niet meegerekend.

Weer een bewijs van hoe achterlijk moslims wel zijn. En dan hebben we het nog niet over de doodstraffen voor blasfemie of apostasie.
Hoe is dat relevant in ons binnenland?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 18:35   #125
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Hoe is dat relevant in ons binnenland?
Zeer relevant: binnen de moslimgroepen zijn er veel die overal de sharia willen invoeren. We moeten dat met alle mogelijke middelen bestrijden. We zijn nu eindelijk een aantal deccenia vanonder het achterlijke juk geraakt van de kaloten, het ware jammer om dat vervangen te zien door een nog veel ergere ziekte, nl de islam.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 18:35   #126
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Anyway, deze zanger zal ze wel willen afmotten in de Maroc maar hier zal die daar wel mee moeten oppassen.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 10 september 2019 om 18:36.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 18:38   #127
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Jij altijd met jouw vervelende afkortingen...
Wat is dat nu weer “BBB’s” ?
Nog geen jaar geleden stelde je me exact dezelfde vraag, BBB = Blanc Bleu Belge, een runderras. Maar het is ook de code benaming die selectiebureau's gebruikten in hun rapportering als blijkt dat de opdrachtgever alleen snow white kandidaten wil toegezonden krijgen op sollicitatiegesprek.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 18:39   #128
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Zeer relevant: binnen de moslimgroepen zijn er veel die overal de sharia willen invoeren. We moeten dat met alle mogelijke middelen bestrijden. We zijn nu eindelijk een aantal deccenia vanonder het achterlijke juk geraakt van de kaloten, het ware jammer om dat vervangen te zien door een nog veel ergere ziekte, nl de islam.
De sharia is voor moslims. Als dat al wordt ingevoerd is dat voor henzelf. Officieus onderwerpen moslims zich al aan de sharia. Pech voor jou dat je dat allemaal niet leuk vind maar voor moslims is het belangrijk om de Koran te volgen.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 18:41   #129
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik hoorde dat hij aan het afvallen is, nu dat vers gemaakte chocomousse eten niet meer politiek correct is.

Hoe zit het met zijn hersentumor ?
Begint hij al raar te doen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 18:45   #130
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Big Black Bitch
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 18:51   #131
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Waarom ben ik niet tolerant? Ik heb geen afkeer van homo's op zich. Hier zijn mensen die vinden dat de islam moet worden verbannen omdat een man daarin ooit een vrouw mag slaan. Wel, homos' zitten in elkaars anus en wij moeten dat toch ook accepteren als samenleving. En ik zou ze de kost niet willen geven, de mannen die ooit al hun vrouw hebben geslagen, en dan geen moslims, he. Ik ben tegen hypocrisie. En voorts vind ik niet dat gemengde huwelijken afgedwongen kunnen worden, net zoals de aanvaarding van homoseksualiteit binnen uw gezin. Daar is ook niets anti-Belgische aan.
Wij aanvaarden als samenleving toch ook dat jonge moslims aan buttsex doen omdat ze niet kunnen voorbij de sociale controle geraken die hen bij het kutvlees wil weghouden ?

Die onnozele fake preutsheid vanuit een bekakte moraal maakt dat ze in plaats van zoals normale jongeren aan sex doen elkaar in de kont zitten te naaien. Als ze al niet door de lesgevers in de koranschool geneukt worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 19:33   #132
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Veel moslima's hebben mss geen andere familie in België. Maar die verhaaltjes van vluchthuizen... ik wil cijfers zien of 't zijn fabeltjes in mijn ogen, begrijp je. Ik ben nl zelf moslima en woon tss de moslims.
Ik heb geen cijfers van moslima's in vluchthuizen. Wel benaderende cijfers van moslims in onze gevangenissen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen

Laatst gewijzigd door No Apologies : 10 september 2019 om 19:34.
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 20:10   #133
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De sharia is voor moslims. Als dat al wordt ingevoerd is dat voor henzelf. Officieus onderwerpen moslims zich al aan de sharia. Pech voor jou dat je dat allemaal niet leuk vind maar voor moslims is het belangrijk om de Koran te volgen.
"De" reden bij uitstek waarom imo de islam totaal onverenigbaar is met het verlichte en vrije en (zo goed als) seculiere Westen. Zoals ik als ongelovige hond ook niet zou passen in een streng-religieuze omgeving.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 10 september 2019 om 20:11.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 21:06   #134
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
"De" reden bij uitstek waarom imo de islam totaal onverenigbaar is met het verlichte en vrije en (zo goed als) seculiere Westen. Zoals ik als ongelovige hond ook niet zou passen in een streng-religieuze omgeving.
Ik heb als ongelovige hond ooit het lief aangeraakt v.e. moslim.
Ik eindigde in de kliniek...

Laatst gewijzigd door Boduo : 10 september 2019 om 21:06.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 13:02   #135
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.393
Standaard Kasteelmoorden boven de wet – Rules of law…

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Vrouwen- hoe durven ze

Quand la fille de Brigitte Macron vole au secours de sa maman
M.R.

Publié le samedi 07 septembre 2019 ?* 14h44 - Mis ?* jour le dimanche 08 septembre 2019 ?* 08h25

https://www.lalibre.be/lifestyle/peo...ad5847dc792406



Terwijl dat wij allemaal weten dat :

Mamma tu sei la piu bella del mondo

https://www.youtube.com/watch?v=wHqP5FFoyf0

Vous les femmes, vous le charme
Vos sourires nous attirent et nous désarment
Vous les anges, adorables
Et nous sommes nous les hommes pauvres diables

https://www.youtube.com/watch?v=KO8d8A0GNKw


<< Het politieke « goede » voorbeeld.. >> net zoals "pandareus"...

Braziliaanse minister maakt gemene opmerking over Brigitte Macron

o kv
• 06 september 2019
• 03u25
• Bron: Belga

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...w.google.be%2F


Brigitte Macron est «vraiment moche», dit un ministre brésilien de Bolsonaro
La Première dame de France a déj?* été attaquée sur son physique par le président Jair Bolsonaro.

https://www.lesoir.be/246246/article...n-de-bolsonaro


Dochter pikt het niet dat Brigitte Macron lelijk genoemd wordt: “Bestaat zoiets nog? Word wakker”
07/09/2019 om 20:26 door gjs -

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190907_04597173

Tensions Macron-Bolsonaro : La diplomatie n’est pas un « concours d’insultes » pour Le Drian
AMBASSADE Par ailleurs, le ministre des Affaires étrangères s’est opposé ?* un report de la date du Brexit
20 Minutes avec AFP
Publié le 08/09/19 ?* 14h02 — Mis ?* jour le 08/09/19 ?* 14h08


https://www.20minutes.fr/monde/25991...insultes-drian
Braziliaanse minister schoffeert Brigitte Macron: “Die vrouw is echt lelijk”
07/09/2019 om 03:00 door agg - Print - Corrigeer
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190906_04595938

Incendie en Amazonie : Il « n’est pas vrai » que la forêt amazonienne est en feu, affirme Jair Bolsonaro
AU FEU! Face ?* la pression internationale, le président brésilien vient pourtant de mettre en place des mesures d’urgence, comme l’interdiction temporaire des brûlis agricoles
20 Minutes avec AFP
Publié le 30/08/19 ?* 09h31 — Mis ?* jour le 30/08/19 ?* 09h43


https://www.20minutes.fr/monde/25926...jair-bolsonaro

Verkrachten of opdracht geven tot moord. En toch niet de juiste straf.

Rules of law nu bij Didier Reynders. Quid: Belgische afkoopwet?

“ Hij zakte langzaam af naar mijn borsten, die hij begon te strelen. ‘Hier ga je wel van ontspannen’, zei hij. Ik wist niet wat er gebeurde en verstijfde helemaal’

Citaat: het slachtoffer

Nieuwe aantijgingen tegen Bo Coolsaet: ‘Ik heb mijn moeder gezegd: ‘Ik wil hier nooit meer binnenstappen’’

https://www.demorgen.be/nieuws/nieuw...ppen~b2f29e2a/

Uroloog Bo Coolsaet voor rechter wegens verkrachting

https://www.demorgen.be/nieuws/urolo...m_content=free
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 13:39   #136
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nog geen jaar geleden stelde je me exact dezelfde vraag, BBB = Blanc Bleu Belge, een runderras. Maar het is ook de code benaming die selectiebureau's gebruikten in hun rapportering als blijkt dat de opdrachtgever alleen snow white kandidaten wil toegezonden krijgen op sollicitatiegesprek.
Geef toe dat niet iedereen de vakterminologie van selectiebureau’s beschouwt als een normaal en courant bestanddeel van het Nederlands. Een beetje ver gezocht me dunkt...
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 15:02   #137
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nee, ik bedoel 'te laat' voor het Vlaemsche volk, haar tijd zit erop.
Dat belooft! Het Vlaemsche volk zal verdwijnen en vervangen worden door werkloze opgehitste moslims die elkaar te lijf zullen gaan, alles opgebruiken dat er is en daarna... als een zwerm sprinkhanen verder zoeken waar ze kindergeld, leefloon enz nog kunnen vinden...
Mooie toekomst voor ons land en de wereld. Proficiat met je keuze!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 15:58   #138
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik kan dat niet, spijtig genoeg.
Kan jij dat ?
Ja ik kan dat.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 19:07   #139
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
"De" reden bij uitstek waarom imo de islam totaal onverenigbaar is met het verlichte en vrije en (zo goed als) seculiere Westen. Zoals ik als ongelovige hond ook niet zou passen in een streng-religieuze omgeving.
De nagel op de kop !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 21:36   #140
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ja ik kan dat.
Ik kijk uit !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be