![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aanpassen noemen ze dat en taalvrijheid, terwijl zijzelf gedwongen franstaligheid vrijheid noemen en echte taalkeuze afschrijven als onaanvaarbaar voor de grote francofonie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is origineel. ![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is de Vlaamse overheid een betrouwbare bron? M.a.w. de NV-A lapt de wet aan haar laars. De rechtse NV-A, de voorvechters van het stipte naleven van de wet. De burger direct bestraffen met allerlei boetes bij de minste fout. Maar als het henzelf beter past dan telt de wet niet meer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Brussel is absoluut geen Franstalige stad. Hoe lang is het eigenlijk geleden dat u nog in Brussel bent geweest?? 30 jaar geleden,??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin dat gaat boven hun verstand, mensen in la belgique die geen frans praten... Dat zijn mensen die ofwel liegen, ofwel totaal verdwaasd zijn... In la Belgique wonen en geen frans kennen... En verder, dank zij hun opvoeding, dank zij de anti-vlaamse indoctrinatie enz.... dat durven ze dan taalvrijheid en democratie noemen... Terwijl het in feiten gewoon Franse taalnazisten zijn... Hoe zei Gwylan het... voor de Fransen is la Belgique gewoon franstalig, punt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier op den boerenbuiten in mijn straat zijn er 5 gezinnen (die ik weet) anderstaligen.
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu wonen ze in hun hellehole en zullen het daar mee moeten doen... de gevolgen zien we al elke dag en het zijn niet alleen de Vlamingen die weglopen... de franstaligen evenzeer, je denkt toch niet dat die content zijn dan hun buurt totaal verloederd en dat men het vuil zomaar over de muur in hunne hof kippert... Maar ja, windstilte over alles wat slecht loopt en maar blijven een grote mond openzetten over hun zogezegde grote vooruitgang... Ik vergeet nooit, een paar jaar geleden dat we op een familiefeest waren in een zaal in Brussel en dat ik vlug iets uit onze auto wou gaan halen... Mijn stiefzoon ging mee, zelfs als ik zei dat er geen probleem was, maar hij wist beter... op dat uur kon een vrouw niet zo maar vlug iets uit haar wagen een beetje verder gaan halen... Oh alles is oke in Bruxelles... Laatst gewijzigd door marie daenen : 19 september 2019 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens het zijn nu niet echt diepgaande gesprekken he.....2 kilo appelsien ....of 1 sla .....1 kilo peere. Een vriendin van mij spreekt geen woord Frans.....beetje Nederlands en goed Engels. Die doet daar iedere week al haar boodschappen zonder noemenswaardige problemen op taalgebied Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 september 2019 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas voor Wallonie trouwens, geen corridor, Brussel kwijt.
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gaat volgens mij boven het recht op een vrije taalkeuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groothertogdom Brabant hoeft geen corridor.
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: