Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2019, 13:52   #81
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht

Hilarisch gewoon hoe jij je leefwereld naar believen laat krimpen van zodra iemand brandhout maakt van jouw uitspraken.

Hilde Crevits heeft slecht nieuws voor jou, Tavek. Blijkbaar is Maasmechelen toch niet de oase van integratie die jij ervan maakt:

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20170306_...ochtone-ouders

Turkse meisjes in Maasmechelen zijn "perfect geïntegreerd". Tot het tijd wordt om een huwelijkspartner te kiezen. En dan begint het hele liedje van voor af aan.

Kun je je uitspraak over "vlaams racistenvolk" trouwens eens staven?
Welke waslijst van Vlaams wangedrag kun jij voorleggen dat zelfs maar in de buurt komt van het geciteerde wangedrag van jouw volksgenoten?
Ja jong, ik zal het eens zeggen tegen de Turkse buurman van mijn tante die woont, de turkse collega van mijn vrouw en de turkse bakker waar ik mijn brood regelmatig ga halen.

Gij kent hun via de media. Via gazettenartiekels. Ik ken die mensen echt. Ik kom die regelmatig tegen, en ik spreek er mee.

Dat zijn geen aliens of fundamentalisten. Die willen gewoon hun leven leiden en het gros past zich relatief goed aan binnen de West-Europese context. Meer Turkse vrouwen hier dragen geen hoofddoek dan wel, echter alleen zie jij alleen de hoofddoeken omdat je de niet hoofddoek dragende gewoon niet herkent als Turken....

En boven alles, ge hebt er geen last mee. Dat kan niet gezegd worden van die rotte vlaams fundamentalisten die ons land naar de kloten willen helpen om maar hun xenofobe reflex te kunnen plezieren.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2019, 14:10   #82
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dit, Vlaams Nationalisme is een marginaal fenomeen, voornamelijk aanwezig op dit forum en binnen enkele organisaties. Er is geen electoraal draagvlak voor.

Helaas is voor anti-makak zijn een zeer breed electoraal draagvlak.
Weet je, Panda speelt zijn rolletje, maar jij schijnt uw zever echt zelf te geloven.
Oud 20 september 2019, 14:15   #83
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn geen aliens of fundamentalisten. Die willen gewoon hun leven leiden en het gros past zich relatief goed aan binnen de West-Europese context. Meer Turkse vrouwen hier dragen geen hoofddoek dan wel, echter alleen zie jij alleen de hoofddoeken omdat je de niet hoofddoek dragende gewoon niet herkent als Turken....
Ik ken er zo zelf ook genoeg.

Zij liggen in de frontlinie tegen de islamiseringsdruk. Het zijn in de eerste plaats hun kinderen die door een hoofddoekenverbod op school beschermd worden tegen intimidatie.

Citaat:
En boven alles, ge hebt er geen last mee. Dat kan niet gezegd worden van die rotte vlaams fundamentalisten die ons land naar de kloten willen helpen om maar hun xenofobe reflex te kunnen plezieren.
Waar blijft de waslijst met voorbeelden van Vlaams wangedrag?

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 20 september 2019 om 14:16.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2019, 14:19   #84
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ik ken er zo zelf ook genoeg.

Zij liggen in de frontlinie tegen de islamiseringsdruk. Het zijn in de eerste plaats hun kinderen die door een hoofddoekenverbod op school beschermd worden tegen intimidatie.

Waar blijft de waslijst met voorbeelden van Vlaams wangedrag?
Wacht, ik zal de statistieken eens zoeken over het aantral drugdealers dat actief is in mijn regio. De XTC en weer kwekers.
Oud 20 september 2019, 14:33   #85
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja jong, ik zal het eens zeggen tegen de Turkse buurman van mijn tante die woont, de turkse collega van mijn vrouw en de turkse bakker waar ik mijn brood regelmatig ga halen.

Gij kent hun via de media. Via gazettenartiekels. Ik ken die mensen echt. Ik kom die regelmatig tegen, en ik spreek er mee.

Waarom verhuis je niet naar Turkije? En neem uw Turkse vriendjes mee?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2019, 14:52   #86
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik heb helaas met dit soort discussies hier nogal het idee, dat het vooral een verbaal-gevecht is tussen domrechts en domlinks. Kortom: tussen xenofobe en naïevelingen die denken dat het niet uitmaakt hoeveel culturen je naar een land importeert, uiteindelijk zullen we allemaal vredig rond het kampvuur dansen...
Daar heeft het niets mee te maken. Er zijn inderdaad klojo's die immigratie 'een recht' vinden. Terwijl er in realiteit een pak zaken zijn die dat regelen, nationaliteit, visaverplichting, conventies, paspoort, maar ook arbeidsmigratie, tijdelijke status wegens studie, humanitaire verblijfsvergunning, naturalisatie, oorlogsvluchtelingen, en dan ook nog de categorie van economische vluchtelingen die eigenlijk mensen zonder wettelijke status zijn.
Extreem rechts maakt daar voor de eenvoud één grote hutsepot van, en spreekt enkel over 'vreemdelingen' terugsturen.

Zo kun je geen enkele discussie voeren.
Daar start ook mijn probleem met het Blok : PhDW wou niet beter dan al de mensen die perfect legaal via naturalisatie de Belgische wetgeving hadden verkregen, samen met hun familie, expulseren. Voor die kloothommel telt de wet gewoon niet.

Er zal -behalve bij extreem links- weinig tegenstand zijn tegen een gedwongen terugkeer van een uitgeprocedeerde illegaal. Er zal des te meer tegenstand zijn bij het willen expulseren van iemand die hier krachtens de vluchtelingenconventie een wettelijke verblijfstitel heeft.
Voor de Blokkers is de wereld heel eenvoudig : smijt al die makakken buiten. Opgelost.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2019, 14:53   #87
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Uw land, niet het onze.
Oud 20 september 2019, 14:54   #88
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Daar heeft het niets mee te maken. Er zijn inderdaad klojo's die immigratie 'een recht' vinden. Terwijl er in realiteit een pak zaken zijn die dat regelen, nationaliteit, visaverplichting, conventies, paspoort, maar ook arbeidsmigratie, tijdelijke status wegens studie, humanitaire verblijfsvergunning, naturalisatie, oorlogsvluchtelingen, en dan ook nog de categorie van economische vluchtelingen die eigenlijk mensen zonder wettelijke status zijn.
Extreem rechts maakt daar voor de eenvoud één grote hutsepot van, en spreekt enkel over 'vreemdelingen' terugsturen.

Zo kun je geen enkele discussie voeren.
Daar start ook mijn probleem met het Blok : PhDW wou niet beter dan al de mensen die perfect legaal via naturalisatie de Belgische wetgeving hadden verkregen, samen met hun familie, expulseren. Voor die kloothommel telt de wet gewoon niet.

Er zal -behalve bij extreem links- weinig tegenstand zijn tegen een gedwongen terugkeer van een uitgeprocedeerde illegaal. Er zal des te meer tegenstand zijn bij het willen expulseren van iemand die hier krachtens de vluchtelingenconventie een wettelijke verblijfstitel heeft.
Voor de Blokkers is de wereld heel eenvoudig : smijt al die makakken buiten. Opgelost.
Uw wereld blijkt veel simpeler dan ik dacht.
Oud 20 september 2019, 15:01   #89
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Weet je, Panda speelt zijn rolletje, maar jij schijnt uw zever echt zelf te geloven.
Tavek heeft 100% gelijk. Racisme is de motor van het VB, vlaams-nationalisme is maar een detail.
Ze doen zelfs geen moeite tijdens verkiezingscampagnes om het te hebben over onafhankelijkheid, enkel de strijd tegen de makak telt. "eigen volk eerst"
Oud 20 september 2019, 15:03   #90
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Waarom verhuis je niet naar Turkije? En neem uw Turkse vriendjes mee?
Maar ik ben thuis.

U bent hier niet thuis.

Dus waarom zou ik moeten verhuizen ?
Oud 20 september 2019, 15:03   #91
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw land, niet het onze.
Ben jij dan een... vreemdeling ?
Oud 20 september 2019, 15:10   #92
Tavek
Banneling

Standaard

De grote uitdaging die er ons rest is de immigrant naar het west-europese welvaartsniveau te trekken. Dat zal ze automatisch "besmetten" met, sorry dat ik het zeg, onze normen en waarden.

Een economische betere toestand van een immigrant zal er voor zorgen dat hij minder de criminaliteit ingaat, dat hij betere opleiding zal genieten, beter de taal zal beheersen, meer carrieremogelijkheden heeft, zich meer zal identificeren met het land waar hij verblijft.....kortom, het zal de integratie bevorderen.

Maar Vlaanderen loopt hopeloos achter op het gebied van tewerkstelling van allochtonen. Tja....

Een andere aanpak is vereist. Want degenen die hier al zijn, krijg je niet weg. Je kan de deur nog steeds zo hard dichtsmijten, aan de reeds aanwezige immigranten moet je ook werken.

Laatst gewijzigd door Tavek : 20 september 2019 om 15:11.
Oud 20 september 2019, 15:12   #93
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ben jij dan een... vreemdeling ?
Wist je dan niet dat in Belgie de beslissingen genomen worden deels door vreemdelingen en in functie van vreemdelingen? Je moet toch al gemerkt hebben dat bijvoorbeeld de Walen vanuit Vlaams standpunt vreemdelingen zijn?

Dat zal in de Vlaamse staat anders zijn. Daar zullen de beslissingen genomen door Vlamingen voor Vlamingen.
Oud 20 september 2019, 15:12   #94
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar ik ben thuis.

U bent hier niet thuis.

Dus waarom zou ik moeten verhuizen ?
Knecht in eigen huis, dat ben je.

En daar was hij trots op...
Oud 20 september 2019, 15:16   #95
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wist je dan niet dat in Belgie de beslissingen genomen worden deels door vreemdelingen en in functie van vreemdelingen? Je moet toch al gemerkt hebben dat bijvoorbeeld de Walen vanuit Vlaams standpunt vreemdelingen zijn?

Dat zal in de Vlaamse staat anders zijn. Daar zullen de beslissingen genomen door Vlamingen voor Vlamingen.
noteert ijverig : makakken zijn vreemdelingen, walen zijn ook vreemdelingen

Nu nog een kaproen gaan bestellen
Oud 20 september 2019, 15:16   #96
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Knecht in eigen huis, dat ben je.

En daar was hij trots op...
Ahzo.

Knecht van wat ?

Leg mij dat eens uit.
Oud 20 september 2019, 15:17   #97
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meer Turkse vrouwen hier dragen geen hoofddoek dan wel, echter alleen zie jij alleen de hoofddoeken omdat je de niet hoofddoek dragende gewoon niet herkent als Turken....
Die laatsten zijn dan ook voor niemand een probleem. Mochten we nu met die eersten vrij onze gang eens mogen gaan, he.... dat zou dan voor die laatsten ook beter zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2019, 15:19   #98
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Enkel buitensmijten ? Het zijn toch doetjes bij dat Blok he "en als de vos in het kippenhok zit, smijt hem er dan uit"
Oud 20 september 2019, 15:20   #99
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat kan niet gezegd worden van die rotte vlaams fundamentalisten die ons land naar de kloten willen helpen om maar hun xenofobe reflex te kunnen plezieren.
Dat zou nog kunnen meevallen. Iemand hier had er zo een als huisdokter
Oud 20 september 2019, 15:27   #100
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw wereld blijkt veel simpeler dan ik dacht.
In uw geval nog een dagelijks jointje erbij en het is compleet
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be