![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof me dit wakker houdt. Ik heb een stomme fout gemaakt me in deze onnozele belachelijke draad te mengen. Wat deze draad betreft laat ik u verder spelen dit was mijn laatste tussenkomst in deze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar om dat te zien zijt gij te zeer verblind door Walenhaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() Indien de Vlamingen de taalwet niet nakomen, waarom zouden anderen ze dan ook nog naleven ?
Je gooit je eigen ruiten in Witte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens hen alle geluk in hun eigen land. Het zijn eerder de Walen die onze taal haten en ons geen eigen land gunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rderlands kijkt zoiets als cultureel erfgoed dat beschermd moet worden. Zet er een schutskring rond, een cordon.
Taal is niets meer dan een communicatiemiddel. Who gives a fuck. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alzo sprak onze Luikse dictator,Rik I
![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 september 2019 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onderschat onze nieuwe overlords niet. Wetten noch grenzen zullen hun zelfbeschikkingsrecht temperen.
![]()
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, zwijgen en verder die bodemloze Waalse financiële putten vullen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 september 2019 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans is België al onafhankelijk tegenover Frankrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel leuk. Vlaams Nationalisten (Blokkers denk ik) die hun eigen taalwetten willen verkrachten.
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Nous sommes quand même en Belgique ici" niet meer zal opgaan in een onafhankelijk Vlaanderen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze taal werd ons mondeling aangeleerd door onze ouders en voorouders honderden generaties lang en wij zouden haar nog generaties willen doorgeven. De Franstaligen mogen hun taal ook gerust doorgeven ,maar dan in hun taalgebied. Wederzijds respect voor elkaar taalgebied lijkt mij niets teveel gevraagd. Maar in dit land is dat het blijkbaar wel. De Franstaligen menen onder het mom van "vrijheid van taal gebruik" hun taal overal te moeten opdringen buiten hun taalgebied. Daarom ook dat wij een Nederlandstalig onafhankelijk Vlaanderen gaan stichten. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 22 september 2019 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je wat ik bedoel?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is iets grondigs mis, als er een taalwet moet zijn in een bepaald land.
De reden dat die taalwet er zou moeten zijn, stinkt naar kolonialisme en gebrek aan respect.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. Bij een eerste overtreding, de levensvormen die geen Vlaams spreken een Niet-Vlaming ster op de kleding doen naaien zodat iedereen kan zien wat voor ondier ze voor zich hebben. 2. Bij de minste recidive fusilleren, onthoofden, vierendelen, in Vlaams varkensvet koken, en dan naar de gaskamer, zij het dat de passende volgorde voor de dag wordt bepaald tijdens de vroegmis. 3. 's Zondags een uitzondering maken in gunstige zin voor de Chinezen want die baten goedkope eethuizen uit, en voor de Italianen wegens hun aanvoer van pizza. 4. Volledige immuniteit voor de Fransen, want anders sluiten ze uw electriciteitsvoorziening af, en nog een paar dingetjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
principe van " wederzijdse eerbied voor ieders taalgebied", gaat U de zaak dan maar in het belachelijke trekken . ![]() U kan beter dan dat Gwylan . Maar het is U vergeven ,iedereen kan al eens een slechte dag hebben. |
|
![]() |
![]() |