![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw bias ligt er iets te dik op zenne Bach... ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet totaal zot zijn om te denken dat: 1) dat "schandalig" zou zijn. Inderdaad, als het gerucht de ronde doet, MOET dat nagetrokken worden: oftewel om Jef van alle smaad te laven, oftewel om vast te stellen dat Jef inderdaad in de kas heeft gegrabbeld 2) dat publiek maken niet nadelig zal zijn voor Jef. 3) dat enige smaad werpt op diegene die zegt dat dat eens bekeken moet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat vooral grappig is, is dat het vertrouwelijk gesprek met zijn ambtsgenoot hem enkel maar voordeel kan opleveren als wat hij zegt waar is, of als het publiek gemaakt wordt ![]() Want laten we even verder gaan in de hypocrisie dat het presidentiele ambt zou moeten dienen in het voordeel van de natie. Wel, is het niet in het voordeel van de natie om te weten dat een andere presidentskandidaat corrupt is ? Maw, als het waar is van Biden, kan men aan Trump niks verwijten. En als het fout is, heeft hij er geen voordeel aan, zolang het vertrouwelijk bleef. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 september 2019 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trump is meesterlijk, inderdaad, in het creeeren van dat schandaalsfeertje. Iets waar hij minder last van heeft dan "keurige" kandidaten. Maar, kunnen we nu AUB akkoord gaan dat in de FEITEN er geen probleem is met Biden? Bizar... ![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie al dat ge de discussie naar het absurde wilt trekken en wil laten verzanden in onnozel theoretisch menselijke beschouwing die kant nog wal raken. Ik zou zeggen, laat u nog eens gaan Patrick. (en betrek zeker ook game theory in uw pontification! ![]()
![]() |
![]() |
#186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
schoontje ![]() Ma bon, ge denkt zelf dus NIET dat er iets niet pluis is. Kunt ge dan even HARD confirmeren dat er -blijkbaar- geen stront aan de knikker is voor Hunter Biden in Ukraine? Want dat doe je nu niet; jij wijst enkel op het "verschil". (ik denk toch dat die bevestiging voor jou een brug te ver gaat zijn; zoals ik u heb leren kennen, laat je deur toch liever op een kier voor dit soort evil samenzweerderige toestanden. Ik ben echt benieuwd...) ![]()
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 26 september 2019 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het zelfs niet weten. Maar ik herhaal: als het een dom gerucht is, in een vertrouwelijk gesprek, is het van geen enkel belang en levert geen enkel voordeel op zolang het niet openbaar gemaakt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh, ja die dient enkel om het publiek dat laten te geloven he. Zoals elke vorm van machtsuitoefening moet er een soort loze belofte zijn dat men voor het "algemeen belang" zal werken. Maar ik zou toch hopen dat iedereen dat door heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, een politicus is altijd een bedrieger, tenzij die paar onnozelaars die hun vak niet kennen. Lijkt mij logisch. Dus stellen dat het evident is dat er met Biden niks mis is, lijkt mij raar. Dat men tot nu toe niks gevonden heeft, is misschien waar. Ik kan mij geen niet-corrupte politicus indenken, toch niet ene die carriere maakt. Wat niet wil zeggen dat dat verkeerd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh, ja, natuurlijk. Daar draait politiek om. En Trump kon enkel maar een perceptie voordeel halen. Wat niet kon lukken met een vertrouwelijk gesprek, of dat gesprek nu vol zever zat of niet he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 26 september 2019 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hmm, beetje ontgoocheld ![]()
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 26 september 2019 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Waar het gedrag van Pelosi op ljkt is dit:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() het is idd nogal cynisch, maar het klopt wel, en meer zelfs, het is altijd zo geweest in de politiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
aaah, zo voorspelbaar...
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() Trump wou ook weten hoe het zit met Crowdstrike trouwens. Denk aan de DNC servers die men nooit liet onderzoeken. Dát ligt erg gevoelig voor de democraten. Paniek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() Zou kunnen, maar I don't buy it. Da's weer zo'n "5D-chess piste". Hij heft gewoon iets doms gedaan, maar dat maakt niet uit en met wat chance draait het goed voor hem uit...
Occam's razor
![]() |
#200 |
Minister-President
|
![]() Ja, in alle ernst, over dat cynisme maak ik me wel wat zorgen. Akkord, 't is zeker van alle tijden. Dat betekent niet dat we dat zomaar moeten aanvaarden.