![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Schrap het woord " multi en cultureel" hier maar. Vervang het door " moslim activisme" . De medewerkers spreken zelfs wat Vlaams als het echt eens moet. Om hun cheque te innen bv.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 september 2019 om 08:45. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Europees Commissaris
|
Dat boke gaat hier succes hebben! . Dus onbewust ben ik voor vijfjarige leeftijd opgevoed met halal eten. Want het was oorlog en alle beesten werden niet verdoofd geslacht. En nadien werd chocolade een luxe-product. De cacaobonen moesten wel niet verdoofd worden geplukt. Anders waren ze niet halal. Maar eigenaardig! Niemand had bemerkingen destijds. En nu ze het gratis krijgen; betaald met ons aller geld; doen ze niks dan zeuren. Eén feit staat vast. Zoveel te vriendelijker men poogt te zijn; zoveel te meer stront smijten ze naar uw kop. Ik vrees dat dit niet zal blijven duren. Maar ik trek er mij geen kloten meer van aan. Niet de Vlamingen maar wel Europa voert de stront over de grenzen met volle kruiwagens. En sommigen onder ons spelen dan nog collaborateurs. En als excuses zeveren ze dan nog dat ze het wel moeten. De collaborateurs van destijds moesten inderdaad niks. Die waren toen ook gelukkig met een stukje halal of ander vlees. En dat ze tegen de communisten mochten/moesten ten oorlog trekken. Velen onder het goedkeurend oog van mijnheer de biechtvader. Natuurlijk maakte er ook gespuis deel uit van die bende. Maar......noem één vereniging; politiek of niet; waar geen gespuis tussen zit? Nu niet; vroeger niet en nooit niet. En toch.....blijven velen zich geroepen voelen om de eerste steen te gooien. Zelfs de doden zijn niet meer veilig. Zelfs lijken worden aan de galg gehangen en mogen er blijven rotten. Voorwaar...…… als dit democratie is dan hebben wij geen democratie. En die biechtvader met zijn absolutie hoort er evenmin nog in thuis. Punt. Laatst gewijzigd door werkman : 28 september 2019 om 09:43. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En natuurlijk is ook de cateraar gekozen op basis van goed vriendjes politiek.
Ook het schoonmaakbedrijf zal wel op die basis zijn entree gemaakt hebben. En de aannemers die alles komen repareren of installeren. Politiek noemt men dat!
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hopelijk durft een goede (onverschrokken) onderzoeksjournalist het aan wat meer licht op die zaak te werpen. Daar kan toch geen enkele 'wakkere burger' iets tegen hebben?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 28 september 2019 om 10:04. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Waar ga jij dat soort journalist halen soms? En wakkere burgers? Ik heb het platte land van Jacques Snottebel nog gekend. Het wordt van dag tot dag platter. Het was vroeger het land van weiden en korenvelden als wiegende zeeën. Waar leeuwerikken vlogen tot hoog in het zwerk. En waar kinderen zwommen in wat nu riolen zijn. We zijn die romantiek kwijt. De hardheid is onder dit volk gekomen. Vooral in de geest er van. Iedereen leeft in bange afwachting voor wat komen zal en hoopt dat de vuiligheid voor anderen zal zijn. Of voor hun eigen kroost die ze nu nog op de wereld neuken. In 2050 gaat de wereld gered worden. Nu nog niet. Er moeten nog zakken gevuld worden. Geen gewone. In een Schoofzak kan heel wat in hoor! Laatst gewijzigd door werkman : 28 september 2019 om 10:19. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is dan ook een van de weinige redenen om aan politiek te doen. Belastingsgeld dient om mee te smossen, het is niet voor niks met geweld van burgers af gepakt he !
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#111 |
|
Minister-President
|
Betalen in Meulenberg alleen moslims belastingen?
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Degenen die het ooit aangedurft hebben om niks te geven zitten allen zonder kans op nog werk, zijn kapot gecontroleerd en kapot facturen geprotesteerd.
|
|
|
|
#113 | ||
|
|
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/wilde...rval~b9c135db/ Gelijkaardig voor VB. Hun goede score is te danken aan hun belofte om de pensioenen te verhogen naar minimum 1.500 euro. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Dieren halal slachten is verboden in den belziek.
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#116 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anders zie ik het niet gebeuren.
|
|
|
|
|
#117 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vroeger waren we daar tegen. Je weet wel, de tijd dat we massamoordenaar Mandela steunden.
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om te zorgen dat iedereen het fijn vindt, is dat dus een normale gang van zaken, dat je kunt kiezen uit alcoholische of niet alcoholische dranken. Evenmin moet het eten halal zijn, want uw profeet heeft immers gezegd" het leven gaat voor" dus wanneer je ergens komt waar het eten niet halal is, mag je als moslim daar gerust van eten. Je bent immers niet thuis maar gast bij anderen. Een dienstencentrum wat zich enkel richt op moslims, met halal eten en enkel niet alcoholische dranken, komt dus niet tegemoet aan niet moslims, en hun verwachtingen. Dat is ronduit discriminerend en op geen enkele manier te verdedigen omdat die centra geld krijgen van de overheid, en dus moeten zorgen dat iedereen zich welkom voelt. Je kunt natuurlijk gerust, wanneer in de buurt veel moslims wonen, ook halal aanbieden, naast niet halal. Niemand verplicht moslims om alcohol te drinken maar evenmin kun je anderen verbieden dit niet te drinken, omdat je het doodeenvoudig niet aan biedt. Dan heb je geen dienstencentrum meer maar islamitisch centrum, gericht op moslims, waar fundamentalisten bepalen wat en hoe, want die stellen als voorwaarde dat er geen alcohol mag zijn. |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als je dan toch Halal eten aanbiedt maak dan dat ook de arme Belgen aan hun trekken komen met "ons" gebruikelijke voeding en waarom geen pintje erbij ....
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|