![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Prima! Wat schreef ik dat bij jou krampen veroorzaakt? Dan weet ik het ook. Ik wil altijd leren hoor. Uw kramp zal dit land zelf niet uit zijn kramp halen. Argumentatie is belangrijker. Maar daar waag je uzelf niet meer aan. Aan een zwaktebod wel. Spijtig dat je niet deel neemt aan een debat op TV en dat je daar niet komt verklaren als iets je niet zint dat je met krampen zit en dus niet kan antwoorden. Uw schoofzak weegt te zwaar. Te groot en teveel gevuld al. En dan krijg je krampen waarschijnlijk. Problemen met lezen? Koop een bril dan. Ik kan U niet helpen hoor. Geen diploma van oogarts. Dus ik mag zelfs niet. Maar je bent goed bezig ook. Doe verder. Je begint al beter te kakelen. Nu misschien het ei nog? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
straf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de pers is het ook handig : ze moeten niet op zoek naar 'nieuws' want de straffe uitspraken komen vanzelf. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog eentje die met krampen zit. Als ze nu eens beseften dat het een democratisch recht is om te mogen zwijgen als ze ongesteld zijn dan was er evolutie bij de mensaap. Maar ditmaal was de verleiding weer te groot voor mij. Geen enkele Vlaming heeft het recht om onnozel te doen en mij in de rug te schieten. Toen die zogezegde Vlamingen nog met een fopspeen in hun koffer lagen stond ik reeds op de barricaden. Dat ikzelf de deur heb dicht gegooid is mijn besluit geweest en daar hebben ze zelf om gevraagd. En ik hoop dat hun chimpanzee mentaliteit zich door zet. En dat voor hen de afrekening ook zal volgen. Hun beurt komt nog wel. En dan mogen ze voor mijn part janken. Er zijn er nu al die nattigheid voelen maar nog steeds verwijzen naar vroegere kiesresultaten en een dikke nek opzetten. Ik kijk uit of de volgende resultaten nog schitterend zullen zijn. Maar......mij kan dit geen barst nog schelen. Ik ben een diplomatische vriend van zowel links als rechts. Tenzij er zijn die dat zelfs ook niet kunnen verdragen. En dan genieten ze van hetgeen ze zelf uitlokken. Zowel links dus als rechts. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 2 nieuwe informateurs zullen waarschijnlijk ook meer dan 100 dagen hard werken. Politiekers zijn meestal zelfgenoegzaam over hun "hard" werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zulke mensen hebben ze nodig in Europa. Alles blijft zodoende zoals het reeds is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Infeite is het gewoon maar een "controle orgaan", dat enkel maar dingen kan TEGENHOUDEN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Infeite is het volk het beste gediend met politici die niks doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik verwed er een Duvel op dat die twee goed overeen zouden komen eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best misschien zijn Oost-Duits uniform dragen, dat zal ze ongetwijfeld mooi vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als zij dan de soutane van Cyriel Verschaeve draagt, met daaronder netkousen en jarretels, dan kan het nog lekker kinky worden tussen die twee. |
|
![]() |
![]() |