![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is walgelijk en ziekelijk. Tomm en alle andere gelovigen doen dat ook altijd.
![]() |
![]() |
#1322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drugbeleid is een zeer logge tanker en die van koers doen veranderen is een zeer moeilijke zaak. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2019 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een trappist drinken smaakt het best als je je goed voelt Jij voelt je blijkbaar in prima vorm. Je bent de geschikte man om eens aan een jointje te lurken. dan weet je tenminste over wat je praat. Bang moet je niet zijn.....zelfs schoolkindjes durven dat ![]() Wel zorgen dat je nadien niet met uw auto moet rijden. PS : was jij niet gestopt met drinken ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2019 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen bekeerden zich hier al tot de Islam. Maar gij weet dat niet want je bent daarvoor nog te klein. Jij probeert hier toch ook mensen te doen geloven dat blowers marginale losers zijn ? En dat terwijl net uw beste voetbalmaat een fervent blower was. Je moet het maar doen. Wat die ouders ( hij is enige zoon) over U moeten denken wil ik niet weten. Walgelijk en misselijk is dat. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2019 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drinken doe ik wel nog, elke dag een wijntje bij het eten. Bij mijn koffie krijg ik meestal een advokaatje en soms drink ik er twee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1327 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toon mij waar ik dat heb gezegd! ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1328 | |
|
![]() Citaat:
Toen wisten ze ook niet dat de zon een gasbol is, en dat ziekten veroorzaakt wordt door bacterien en virussen. Binnen 500 jaar gaan de mensen even neerbuigend doen over ons, als gij doet over de vorige generaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1329 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 8 oktober 2019 om 09:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kan cannabis puur roken (geen nicotine) en vooral je kan er ook thee van maken.Je kan er ook andere gerechten mee maken. Zo zie je maar.....veel reden om het niet te proberen is er niet meer. De kans dat uw Dokter U aanraadt om uw wijntjes en advokaatjes te vervangen door wat wietthee is zelfs niet ondenkbaar https://nl.wikihow.com/Wietthee-maken https://www.royalqueenseeds.nl/blog-...kere-buzz-n211 Er is zelfs al chocopasta met wiet. Als dat geen goed idee is voor op uw boterhammetje. Eet smakelijk Bobke. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2019 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het antwoord al zelf gegeven. Volgens jou had het iets te maken met aanvaarding hetgeen ik beaamde.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2019 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je ondertussen al aan het koken ?
Kijk ....leuk programma voor jou. Is eens wat anders dan Jeroen mues https://www.manners.nl/koken-wiet-hi...medium=organic Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2019 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1334 | |
|
![]() Citaat:
Peche heeft u ook al eens duidelijk gemaakt dat hij er niets van gelooft als gij claimt dat 'legalisatie goed is voor de samenleving'. Hij reageerde daar terecht op dat gij enkel 'predikt voor uw persoonlijk voordeel'. Hij gebruikte letterlijk het woord 'prediken'... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je zou beter wat meer preken voor je eigen parochie. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2019 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen die delen ze niet. Ze delen er wel de mening dat het legale karakter van tabak en alcohol de minst slechte keuze is. Ze menen dat legale cannabis beter zou zijn voor de samenleving dan illegale. Kleine nuance. Als je moeite hebt met de mening dat een legaal product beter is voor de samenleving kan je je volgende advokaatjes altijd eens kopen van een Russische illegale stoker. Het proberen waard ....succes ermee. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2019 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet juist niks tonen.
Zoek het zelf. Citaat:
![]() |