Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 oktober 2019, 00:56   #18581
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

...vervolgens patenteer je dat, steekt het in een fancy jasje en je krijgt dit : klik


Moet wel echt zijn want het staat op uuuuuuuutube

Jammer voor dien sukkel val Lazar ....hij had zo rijk kunnen zijn als de zee diep is moest hij toen naar Volkswagen gestapt zijn ipv wat mysterieus t blijven doen

Laatst gewijzigd door praha : 10 oktober 2019 om 01:03.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 08:10   #18582
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...vervolgens patenteer je dat, steekt het in een fancy jasje en je krijgt dit : klik


Moet wel echt zijn want het staat op uuuuuuuutube

Jammer voor dien sukkel val Lazar ....hij had zo rijk kunnen zijn als de zee diep is moest hij toen naar Volkswagen gestapt zijn ipv wat mysterieus t blijven doen
Lazar een sukkel? De sukkel hier bent u.

Bob Lazar vermeldde al in 1980 het Element 115 (E 115), als brandstof voor de ufo’s die -volgens zijn zeggen- in handen waren van de Amerikanen. En wat blijk nu? Het bestaan van dit chemisch element werd recent bevestigd (ontdekt?) en pas in 2015 of 2016 toegevoegd aan de periodieke tabel onder de naam Moscovium (= E 115). Lazar was om zo te zeggen de tegenwoordige onderzoekers meer dan 30 jaar vooruit!

En speciaal voor u : luister goed van vanaf minuut:2,04.45-2,05 50. Knoop het maar goed in uw oren.

Hieronder een zeer verhelderend intereview met Bob Lazar. Of het waar is wat Lazar vertelt, moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. In ieder geval, E 115 bestaat wel degelijk. Daar is men ondertussen achter gekomen.


https://www.youtube.com/watch?v=BEWz4SXfyCQ

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 oktober 2019 om 08:35.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 08:17   #18583
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Zucht... Al tientallen jaren is er "disclosure" op komst, en iedere science fiction film van de laatste halve eeuw zou ons zogezegd moeten voorbereiden op het grote nieuws.
Het enige dat de overheid toegeeft is dat de beelden echt zijn en ze niet weten (of doen alsof ze niet weten) wat het is. Wat goed te begrijpen valt, stel dat Russische of Chinese drones met regelmaat van de klok de Amerikaanse luchtverdediging op de proef stellen, dat ga je natuurlijk niet aan het grote publiek verkondigen.

https://www.volkskrant.nl/wetenschap...ens~b07b3eb13/

Zoals ik al ettelijke keren zei: buitenaards ruimteschip, intact of gecrasht, desnoods wat losse onderdelen, buitenaardse wezens, dood of levend. Iets dat ontleed, onder een microscoop gelegd of op andere manier onderzocht kan worden. Dan kan je zeggen, het zijn aliens! Voor het zover is is het enige dat je kan zeggen, we weten het niet!

Maar mens , de disclosure is al een tijdje aan de gang. U loopt achter. Disclosure betekent hier gewoon: het officieel openbaar maken van het effectief bestaan van onbekende vliegende tuigen die opgemerkt worden het nationale luchtruim . En dat is nu het geval.

Immers, wanneer de Amerikaanse Navy zelf toegeeft dat hetgeen hun piloten zagen wel degelijk echte vliegende tuigen zijn van onbekende oorsprong en met een ongekende vliegtechnologie en vliegprestatie, ja dan is het duidelijk dat ze met zoveel woorden toegeeft dat haar luchtruim bevolkt wordt met onbekende vliegende objecten waarvan niemand goed weet wie ze zijn of vanwaar ze komen en waartegen maar weinig uit te richten valt.

En dus, nog eventjes de mogelijkheden op een rijtje zetten:
1- Deze vliegende tuigen zijn het product van geheime onderzoeksprogramma’s door de vliegtuigindustrie in samenwerking met het leger.
2- Deze vliegende tuigen zijn ontwikkeld hier op aarde door de VSA, of de Russen, of de Chinezen, of door een ander land.
3- Indien deze vliegende tuigen niet van deze aarde zijn, ja dan zijn ze natuurlijk buitenaards.
4- Nog een andere (zinnige dan) verklaring, door u of anderen zelf in te vullen.

Zo simpel is het.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 15:45   #18584
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Lazar een sukkel? De sukkel hier bent u.

Bob Lazar vermeldde al in 1980 het Element 115 (E 115), als brandstof voor de ufo’s die -volgens zijn zeggen- in handen waren van de Amerikanen. En wat blijk nu? Het bestaan van dit chemisch element werd recent bevestigd (ontdekt?) en pas in 2015 of 2016 toegevoegd aan de periodieke tabel onder de naam Moscovium (= E 115). Lazar was om zo te zeggen de tegenwoordige onderzoekers meer dan 30 jaar vooruit!

En speciaal voor u : luister goed van vanaf minuut:2,04.45-2,05 50. Knoop het maar goed in uw oren.

Hieronder een zeer verhelderend intereview met Bob Lazar. Of het waar is wat Lazar vertelt, moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. In ieder geval, E 115 bestaat wel degelijk. Daar is men ondertussen achter gekomen.


https://www.youtube.com/watch?v=BEWz4SXfyCQ
Ik ga zo ook eens beginnen. Ik zeg dat Element 120 de energiebron is van mijn tijdmachine, waarmee ik per ongeluk terug naar de jaren '50 ben gegaan en de ontmoeting tussen mijn ouders in het honderd heb laten lopen. Waarschijnlijk zal dat element vroeg of laat effectief gemaakt worden, en dan kan ik ook zeggen dat ik mijn tijd tientallen jaren vooruit was!
Serieus, kerel, er zijn enkele tientallen atomen van dat element gemaakt, het heeft een halveringstijd van minder dan een seconde, dus tegen dat vastgesteld was om welk element het ging was het al lang vervallen. Dus tenzij Lazar bewijs op tafel kan leggen dat de Amerikanen in 1980 dat element in handen hadden (wat hij niet heeft, het zijn weer zoals altijd woorden en niet meer) is en blijft het een sukkel.
Trouwens, jou grote held Stanton Friedman geloofde ook geen hol van wat hij verkondigde!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 17:20   #18585
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Ik ga zo ook eens beginnen. Ik zeg dat Element 120 de energiebron is van mijn tijdmachine, waarmee ik per ongeluk terug naar de jaren '50 ben gegaan en de ontmoeting tussen mijn ouders in het honderd heb laten lopen. Waarschijnlijk zal dat element vroeg of laat effectief gemaakt worden, en dan kan ik ook zeggen dat ik mijn tijd tientallen jaren vooruit was!
Serieus, kerel, er zijn enkele tientallen atomen van dat element gemaakt, het heeft een halveringstijd van minder dan een seconde, dus tegen dat vastgesteld was om welk element het ging was het al lang vervallen. Dus tenzij Lazar bewijs op tafel kan leggen dat de Amerikanen in 1980 dat element in handen hadden (wat hij niet heeft, het zijn weer zoals altijd woorden en niet meer) is en blijft het een sukkel.
Trouwens, jou grote held Stanton Friedman geloofde ook geen hol van wat hij verkondigde!
Stanton Friedman is inderdaad een wetenschapper pur sang. Met betrekking tot Bob Lazar is er wel een lacune bij Friedman. Friedman heeft nooit een ernstig wetenschappelijk gesprek of discussie gehad met Bob Lazar. Dan pas kan men zeggen of Lazar werkelijk een wetenschapper is of niet. Friedman zou in zulk gesprek Lazar vrij snel kunnen ontmaskeren als 'pseudo-wetenschapper'.

Maar er is hoop. Men is volop bezig (beter: de mare gaat dat...) om een serieus gesprek te organiseren tussen Bob Lazar en Stanton Friedman. Edoch, men moet wel niet te lang wachten, want Stanton Friedman is niet meer van de jongste. Zulk gesprek tussen de twee heren zou nochtans zeer relevant kunnen zijn.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 oktober 2019 om 17:30.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 17:45   #18586
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Heb van mijn laatste bericht hier wezen bijlezen...

Het oosten, praha en yog sothoth zijn de voornaamste posters, begrijp er niets meer van, wie heeft er nu gelijk ?

Doet er niet toe, het kan allemaal best dat er waarnemingen geweest zijn van piloten (en/of passagiers) vanuit allerlei types bekende vliegtuigen, zijnde meestal geclassificeerd als ongeïdentificeerde objecten maar wat is de definitie van een object ?
Dat kan alle kanten uit en als daar geen vorm van bewijs ter studie kan gelegd worden kan men aan die objecten geen identificatie en omschrijving en eigenschappen aan koppelen. Zolang de omschrijvingen te vaag zijn blijven het ongeïdentificeerde objecten die voorlopig niet kan thuisgebracht worden met de reeds bekende geïdentificeerde objecten.

Met welke vertrouwen, ouch, neen, wantrouwen zijn bepaalde incidenten dan vooral in het geheimhoudingslaatje terechtgekomen en als zodanig ook geclassificeerd, je moet al een ijzersterke geloof hebben dat het ooit op een dag eens zal moeten lukken om het eindelijk MET BEWIJS openbaar te maken, de meesten willen het eerst zien voordat ze geloven dat het klopt dat het inderdaad gaat om ongeïdentificeerde objecten die ze kunnen thuisbrengen als buitenaards of voortkomend uit geheime projecten. (Remember nazi duitsland daar hadden ze al experimenten gedaan in verband met tuigen die zonder brandstof konden zweven of vliegen oftewel anti zwaartekracht technologie)

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 10 oktober 2019 om 17:49.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 18:03   #18587
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Als ge al met wierdo Bob Lazar moet afkomen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 23:12   #18588
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Lazar een sukkel? De sukkel hier bent u.
tuttut ... nen sukkel in dat opzicht dat hij nogal erg stom was blijvend geheimzinnig te doen

Citaat:
Bob Lazar vermeldde al in 1980 het Element 115 (E 115), als brandstof voor de ufo’s die -volgens zijn zeggen- in handen waren van de Amerikanen. En wat blijk nu? Het bestaan van dit chemisch element werd recent bevestigd (ontdekt?) en pas in 2015 of 2016 toegevoegd aan de periodieke tabel onder de naam Moscovium (= E 115). Lazar was om zo te zeggen de tegenwoordige onderzoekers meer dan 30 jaar vooruit!
allez gij ... 'voorspellen' dat er ook nog een element met atoomnummer 115 zou zijn tussen 114 en 116
vraag je liever af waarom hij überhaupt er eentje moest uitkiezen dat nog niet ontdekt was

Citaat:
En speciaal voor u : luister goed van vanaf minuut:2,04.45-2,05 50. Knoop het maar goed in uw oren.

Hieronder een zeer verhelderend intereview met Bob Lazar. Of het waar is wat Lazar vertelt, moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. In ieder geval, E 115 bestaat wel degelijk. Daar is men ondertussen achter gekomen.


https://www.youtube.com/watch?v=BEWz4SXfyCQ
oh neeje .... alweer een youtuberke van een nuttcase die komt te vertellen dat wat ie vertelt toch echt wel waar is

We hebben die revue al 101x gepasseerd, het Oosten...brengt niks nieuws onder de zon

En wat die aangehaalde passage (4:45 - 5:50) mag bijbrengen is me niet compleet duidelijk
Vertel eens...of is dat te moeilijk ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 23:20   #18589
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar mens , de disclosure is al een tijdje aan de gang. U loopt achter. Disclosure betekent hier gewoon: het officieel openbaar maken van het effectief bestaan van onbekende vliegende tuigen die opgemerkt worden het nationale luchtruim . En dat is nu het geval.
neen dat betekent het niet
Ge weet goed genoeg dat sinds "the disclosure project" ( toch al zo'n 15 jaar geleden : 1993 ) dat een ietsepetietje méér inhoudt

"In the early 2000s, the concept of "disclosure" became increasingly popular in the UFO conspiracy community: that the government had classified and withheld information on alien contact and full disclosure was needed, and was pursued by activist lobbying groups.

In 1993, Steven M. Greer founded the Disclosure Project to promote the concept. In May 2001, Greer held a press conference at the National Press Club in D.C that demanded Congress hold hearings on "secret U.S. involvement with UFOs and extraterrestrials". It was described by an attending BBC reporter as "the strangest ever news conference hosted by Washington's August National Press Club."[64] The Disclosure Project's claims were met with by derision by skeptics and spokespeople for the U. S. Air Force."


Citaat:
Immers, wanneer de Amerikaanse Navy zelf toegeeft dat hetgeen hun piloten zagen wel degelijk echte vliegende tuigen zijn van onbekende oorsprong en met een ongekende vliegtechnologie en vliegprestatie, ja dan is het duidelijk dat ze met zoveel woorden toegeeft dat haar luchtruim bevolkt wordt met onbekende vliegende objecten waarvan niemand goed weet wie ze zijn of vanwaar ze komen en waartegen maar weinig uit te richten valt.
Dan zeggen ze gewoon dat ze wat ufo's hebben waargenomen... niet meer niet minder

Citaat:
En dus, nog eventjes de mogelijkheden op een rijtje zetten:
1- Deze vliegende tuigen zijn het product van geheime onderzoeksprogramma’s door de vliegtuigindustrie in samenwerking met het leger.
2- Deze vliegende tuigen zijn ontwikkeld hier op aarde door de VSA, of de Russen, of de Chinezen, of door een ander land.
3- Indien deze vliegende tuigen niet van deze aarde zijn, ja dan zijn ze natuurlijk buitenaards.
4- Nog een andere (zinnige dan) verklaring, door u of anderen zelf in te vullen.
Zo simpel is het.
Het is compleet onbekend per definitie...elke 'optie' die gij hierboven stelt is een vergaande hypothese waar geen greintje aanwijzing voor is.... en dat weet ge maar al te goed
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 23:31   #18590
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Ik ga zo ook eens beginnen. Ik zeg dat Element 120 de energiebron is van mijn tijdmachine, waarmee ik per ongeluk terug naar de jaren '50 ben gegaan en de ontmoeting tussen mijn ouders in het honderd heb laten lopen. Waarschijnlijk zal dat element vroeg of laat effectief gemaakt worden, en dan kan ik ook zeggen dat ik mijn tijd tientallen jaren vooruit was!
Serieus, kerel, er zijn enkele tientallen atomen van dat element gemaakt, het heeft een halveringstijd van minder dan een seconde, dus tegen dat vastgesteld was om welk element het ging was het al lang vervallen. Dus tenzij Lazar bewijs op tafel kan leggen dat de Amerikanen in 1980 dat element in handen hadden (wat hij niet heeft, het zijn weer zoals altijd woorden en niet meer) is en blijft het een sukkel.
Trouwens, jou grote held Stanton Friedman geloofde ook geen hol van wat hij verkondigde!
ge zit er fameus naast
Voor tijdreizen hebt ge zowel element 120,113,115,117 & 121 en 71 rondjes rond een zevenhoekige tafel vervaardigd in het hart van sterrenstelsel Zeta Reticuli ..goed voor 666
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 23:36   #18591
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Stanton Friedman is inderdaad een wetenschapper pur sang. Met betrekking tot Bob Lazar is er wel een lacune bij Friedman. Friedman heeft nooit een ernstig wetenschappelijk gesprek of discussie gehad met Bob Lazar. Dan pas kan men zeggen of Lazar werkelijk een wetenschapper is of niet. Friedman zou in zulk gesprek Lazar vrij snel kunnen ontmaskeren als 'pseudo-wetenschapper'.
ernstig wetenschappelijk gesprek, zeg je ?
Is het zijn amnesie die maakt dat hij dat tot de dag van vandaag blijkbaar nog steeds niet kan ?

Citaat:
Maar er is hoop. Men is volop bezig (beter: de mare gaat dat...) om een serieus gesprek te organiseren tussen Bob Lazar en Stanton Friedman. Edoch, men moet wel niet te lang wachten, want Stanton Friedman is niet meer van de jongste. Zulk gesprek tussen de twee heren zou nochtans zeer relevant kunnen zijn.
Ach ja da's waar....met Friedman sterft de laatste nucleaire wetenschapper uit die kan vatten waar Lazar het over heeft

Laatst gewijzigd door praha : 10 oktober 2019 om 23:36.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 23:43   #18592
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

...en ge fiets weer handig rond de kern van het probleem:

Citaat:
Wat weer eens duidt op het zelfbedruipend karakter van heel dat belief-gedoe.
"ik zag iets met ongekende verbluffende eigenschappen dat ik niet kon plaatsen maar gelukkig heeft Bob Lazar daar een antwoord op"
Wanneer ga je dat nu eens doorbreken ?.... connections dots in overvloed .... begin met een dot
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2019, 06:53   #18593
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Stanton Friedman is inderdaad een wetenschapper pur sang. Met betrekking tot Bob Lazar is er wel een lacune bij Friedman. Friedman heeft nooit een ernstig wetenschappelijk gesprek of discussie gehad met Bob Lazar. Dan pas kan men zeggen of Lazar werkelijk een wetenschapper is of niet. Friedman zou in zulk gesprek Lazar vrij snel kunnen ontmaskeren als 'pseudo-wetenschapper'.

Maar er is hoop. Men is volop bezig (beter: de mare gaat dat...) om een serieus gesprek te organiseren tussen Bob Lazar en Stanton Friedman. Edoch, men moet wel niet te lang wachten, want Stanton Friedman is niet meer van de jongste. Zulk gesprek tussen de twee heren zou nochtans zeer relevant kunnen zijn.
Dan zijn ze ruim te laat, Friedman is in mei van dit jaar overleden...
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2019, 07:45   #18594
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Dan zijn ze ruim te laat, Friedman is in mei van dit jaar overleden...
De kans zat er wel in dat het te laat zou kunnen zijn zoals ik al stelde. Spijtig. Het is een gemiste kans.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2019, 09:25   #18595
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ernstig wetenschappelijk gesprek, zeg je ?
Is het zijn amnesie die maakt dat hij dat tot de dag van vandaag blijkbaar nog steeds niet kan ?


Ach ja da's waar....met Friedman sterft de laatste nucleaire wetenschapper uit die kan vatten waar Lazar het over heeft
Nochtans, uw 'laatste nucleaire wetenschapper' geloofde wel degelijk dat de story van de abduction van Betty en Barney Hill stoelde op waarheid. Hij schreef er zelfs een boek over samen met een andere auteur.

Maar het is waar, ieder nucleaire wetenschapper zou in principe een discussie kunnen aangaan met Lazar. Om uit te vissen in hoeverre Bob Lazar een man is van de wetenschap. Alleen, Stanton Friedman was gepokkeld en gemazeld in gans de ufo problematiek. En dit al decennialang.



U zou het eens moeten lezen dat boek. Maar ik maak me geen illusies. Debunkers als anti-intellectuele protagonisten lezen dit soort boeken niet.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 oktober 2019 om 09:28.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2019, 10:20   #18596
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
neen dat betekent het niet
Ge weet goed genoeg dat sinds "the disclosure project" ( toch al zo'n 15 jaar geleden : 1993 ) dat een ietsepetietje méér inhoudt

"In the early 2000s, the concept of "disclosure" became increasingly popular in the UFO conspiracy community: that the government had classified and withheld information on alien contact and full disclosure was needed, and was pursued by activist lobbying groups.

In 1993, Steven M. Greer founded the Disclosure Project to promote the concept. In May 2001, Greer held a press conference at the National Press Club in D.C that demanded Congress hold hearings on "secret U.S. involvement with UFOs and extraterrestrials". It was described by an attending BBC reporter as "the strangest ever news conference hosted by Washington's August National Press Club."[64] The Disclosure Project's claims were met with by derision by skeptics and spokespeople for the U. S. Air Force."



Dan zeggen ze gewoon dat ze wat ufo's hebben waargenomen... niet meer niet minder



Het is compleet onbekend per definitie...elke 'optie' die gij hierboven stelt is een vergaande hypothese waar geen greintje aanwijzing voor is.... en dat weet ge maar al te goed
Complete wartaal die u hier debiteert. De 4 punten die ik opsomde zijn de enige mogelijke en de enige zinnige om deze onbekende vliegende tuigen te kunnen verklaren.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2019, 11:19   #18597
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Complete wartaal die u hier debiteert. De 4 punten die ik opsomde zijn de enige mogelijke en de enige zinnige om deze onbekende vliegende tuigen te kunnen verklaren.
Je kan een gelijkaardige 4-puntenlijst maken voor waarnemingen van kabouters, spoken en de maagd Maria.

Ufo's zijn gewoon een moderne versie van dat soort verschijningen TOT het moment dat je fysiek bewijs kan voorleggen.

Meer is het niet.
Vroeger verklaarde een authoriteit zoals de Paus de echtheid van de verschijningen, nu is dat de US Navy of Milton Friedman et. al.

En wie wil geloven zal geloven.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2019, 11:47   #18598
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je kan een gelijkaardige 4-puntenlijst maken voor waarnemingen van kabouters, spoken en de maagd Maria.

Ufo's zijn gewoon een moderne versie van dat soort verschijningen TOT het moment dat je fysiek bewijs kan voorleggen.

Meer is het niet.
Vroeger verklaarde een authoriteit zoals de Paus de echtheid van de verschijningen, nu is dat de US Navy of Milton Friedman et. al.

En wie wil geloven zal geloven.
Complete onzin. Herpak u!
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2019, 13:58   #18599
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je kan een gelijkaardige 4-puntenlijst maken voor waarnemingen van kabouters, spoken en de maagd Maria.

Ufo's zijn gewoon een moderne versie van dat soort verschijningen TOT het moment dat je fysiek bewijs kan voorleggen.
Niet mee eens.

Kabouters, spoken en verschijningen van de maagd Maria zijn gewoon verzinsels ontsproten uit de menselijke fantasie.
Die kunnen we voor 100% uitsluiten.

Buitenaards leven uitsluiten zou ons terug naar de middeleeuwen brengen waar men overtuigd was dat de aarde het centrum van het universum is en het scheppingsverhaal het leven verklaarde.

Dat geldt eveneens voor de UFO-waarnemingen. Er zijn waarnemingen die niet verklaard konden worden. De kans dat ze allemaal geklasseerd kunnen worden als niet-buitenaardse verschijnselen nadert 1. Maar men kan het niet uitsluiten dat één (of meerdere) van de waarnemingen van buitenaardse oorsprong zou kunnen geweest zijn.
Geen fysiek bewijs is niet gelijk aan onbestaand maar aan nog niet ontdekt.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2019, 14:20   #18600
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Complete onzin. Herpak u!
Hij was inderdaad de roze eenhoorn nog vergeten in het lijstje.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be