![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Puur amuzement.
Citaat:
![]() Maw, ik heb u graag. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 11 oktober 2019 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen is niet eens mijn cultuur en van Pakistanen gesproken ik heb ooit één gehad die mij kwam kloten op een beurs in Parijs en die het jaar daarna nog terug kwam. Die zou ik met alle plezier met een bot beroest mes de keel over snijden. Maar niet te rap, hij moet eerst lang afzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verbazingwekkend wat er dan boven komt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 oktober 2019 om 20:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen hun leven nog verbeteren. We zullen het vlug horen bij hun volgende commentaren en interviews. Thomas Cook nog Neckermann deden niet aan Belgicistische propaganda . Dus daar heb ik niets tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gipsy zit overal.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Schrijf je in voor 'Ik Vertrek' | VTM https://vtm.be › schrijf-je-in-voor-ik-vertrek 13 jun. 2019 - Schrijf je hier in voor ‘Ik vertrek’, een nieuwe tv-reeks waarvoor VTM Vlaamse koppels en gezinnen zal volgen die hier alles achterlaten en voorgoed naar het buitenland verhuizen om daar een bedrijf én een nieuw leven op te starten. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Start daar eens een draad over als je wilt ?
![]() ![]()
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is een kwestie van (h)eer.
![]() |
#75 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Becaus: "Ik heb nooit voetstoots aangenomen dat het een rode burcht was. Over de toenmalige BRT bestonden veel vooroordelen en ik denk dat die nog altijd bestaan over de huidige VRT. Gij weet het dus beter dan Jan Becaus?? ![]() Citaat:
Daar zit gij u vrolijk over te maken!! een regelrechte schande! De-gou-tant! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk voor veel mensen Utopia.
![]()
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aantal jaar geleden werd er een debat met het VB uitgezonden. Aan de kant van het VB zat er niets anders dan uitschot, echte marginalen. Mijn echtgenote en ik hebben toen telefonisch contact genomen om dit aan te kaarten en het antwoordt was dat er geen andere mensen te vinden waren die openlijk wilden deel nemen waarna wij ons kandidaat stelden om bij een volgende programma van die aard deel te nemen. Meer dan een uur heeft toen dat telefonisch gesprek geduurd waarin ze van de radiozender niet anders gedaan hebben dan op ons ingepraat om ons van mening te doen veranderen, wat niet gelukt is uiteraard. Het gesprek werd afgesloten met de toezegging dat ze ons bij een volgend debat met het, of over het VB, zouden uitnodigen. Er zijn nadien nog meerder van die programma's de revue gepasseerd, telkens opnieuw geflankeerd door een meute marginalen, een uitnodiging is ons echter nooit te beurt gevallen. Partijdig? Heel zeker partijdig!!! Laatst gewijzigd door Garry : 11 oktober 2019 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gewoon moe nu. Iedereen blijft van mij alles eisen en het is nooit goed genoeg. Dromen is al lang voorbij, het is altijd maar shit opkuisen zonder dank. Ik kan nog niet op mijn gemak schijten of pissen eender waar ik ben. Zelfs als ik in mijn houten kostuum lig gaan ze me er nog willen uithalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt wel op dat het de Forum Belgicisten zijn ,die tegen de ontmanteling van de VRT zijn . Begrijpelijk want zij verliezen hun propaganda zender. Terwijl de Vlaamsgezinden deze maatregel toejuichen. Evenzeer begrijpelijk ,want wij zijn van een Belgicistische propaganda zender verlost. De ontslagen technici kunnen nog altijd terecht bij Vlaams voelende zenders en productie huizen ,die zijn in volle ontwikkeling. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 11 oktober 2019 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan ik U de Wadden eilanden aanbevelen; Texel ,Vlieland ,Terschellingen, Ameland of Schiermonnikoog. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 11 oktober 2019 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |