![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het was immers liberaal Solvay die de uitbuiting niet meer kon aanzien, Vele arbeiders moesten eten, kleren, huren aan hun werkgever en stonden daardoor steeds met schulden bij hun werkgever = slaven systeem. liberaal Solvay introduceerde de volkstuintjes in België wat dus een “directe aanval” was tegen het sjeven Franstalig/sprekend machtsblok van België toen! Zij die toen overal aan het roer stonden en het bewind waren, de tjeven die waren er tegen. Volkstuintjes zijn echter doorgevoerd, voornamelijk in Vlaanderen met en door de druk van Albert I! Daarom alleen al waren Franstalige/sprekende christelijke kaste tegen Albert I (stjeven liegen, en gaan biechten… hun zondekes vergeven doen ze verder) Wie was toen anders zo machtig om grondig onderzoek >> de dood van Albert I <<< tegen te houden ??? Juist, de Franssprekende machtswellustelingen de tjeven.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan we dan ook de ganse vlaamse geschiedenis in het lessenpakket opnemen ? Wie A zegt moet B zeggen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In deze oikofobe tijdsgeest moeten we terug leren om fier te zijn op onze nationale symbolen. De Vlaamse geschiedenis wordt nu ook al aangeleerd op school, daar verandert niets aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 's morgens de groet aan de Vlaamse Leeuw in elke klas. In de VS doen ze dit al generaties lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En allemaal in bruine korte broek ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In donkerrode districten van al even donkerrode staten (Alabama bv.) gebeurt het ook nog wel; in de rest van de VS is het meer iets uitzonderlijks (begin van het schooljaar; belangrijke evenementen, ...) Het recht van schoolkinderen om de pledge niet te reciteren en/of te blijven zitten is trouwens meermaals herhaald door het Grondwettelijk Hof.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse Leeuw ken ik vrij goed omdat ik nogal wat cantussen gedaan heb in mijn vrije tijd. De Brabançonne ken ik niet.
Maar goed, het zijn liedjes, wie ligt daar nu in godsnaam wakker van. Emo nationalisme is lachwekkend
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je daar beelden van, van Amerikanen die 's morgens de Vlaamse Leeuw groeten?
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de Vlaamse kinderen eens gerust vriend.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Mathille de best betaalde kweekzeug is in de wereld?
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wat is er tegen geschiedenis tout court??? en wat zit er kwaad in een beetje meer te weten wat er in eigen contreien gebeurd is ipv zoveel mogelijk te verzwijgen omdat het tegen corruptioneel la Belgique ingaat??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is géén symbolenkwestie.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wou hij niet blijven liggen, een verwarde man van de staatsveiligheid heeft dan wat geholpen.
![]() |
![]() |