![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1481 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De stelling van 1 blower hier was dat de 'meeste' landen nu cannabis legaliseren en dat belgië achterblijft (die blower is een notoire verbitterde belgie hater ![]() Ik heb die doortrapte leugen efkes rechtgezet (98% van de landen doen zoals belgie), en het enige wat jullie er tegenin kunnen brengen is: mij corrigeren en mij meedelen dat het 99% is van de landen! ![]() Zo achterlijk! ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ge moet eens LEZEN wat er staat! er staat LIJKEN! Cannabis maakt u niet gevoeliger voor kleuren, dat LIJKT maar zo. het is een illusie. Dat zeg ik hier al jaaaaaaren. Cannabis houdt u voor de gek! En jullie trappen erin met ogen open. Laatst gewijzigd door geertvdb : 15 oktober 2019 om 20:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1482 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() zelfs de Nasem zegt dat en derhalve zowat de rest van de wereld [modus Geertvdb = on] Dankzij hun uitgebreid linkiewinkie-geïndoctrineer programma zal je bedoelen...ik weet van een vriend die blahablah [modus Geertvdb = off ] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfde fabrikant als Flügel overigens...ook zo'n pracht van een naam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1486 |
Europees Commissaris
|
![]() Kleuren zijn sowieso een illusie Geert.
![]() |
#1487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1488 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pubers denken nog wel eens meer dat ze onfeilbaar zijn.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 oktober 2019 om 04:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1493 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A: Ik ben de slimste mens ter wereld. A: Als ik een test doe tegen 100 andere mensen kom ik er als slimste uit. A: Ik ben dus slimmer dan 95% van de mensen. B: Nee, dat klopt niet want in dat geval ben je slimmer dan 100% van de andere mensen. A: Zie je wel!! Je geeft toe dat ik de slimste mens ter wereld ben! 100% ... Had iemand het over achterlijk? Citaat:
Citaat:
Jij draait de twee om. Jij zegt dat het lijkt alsof je gevoeliger wordt en dat dat dus niet echt is. Tuurlijk worden kleuren niet intenser. Dat zou betekenen dat iemand naar een lichtblauwe muur staat te kijken en die muur plots donkerblauw zou worden omdat er een blower mee komt kijken. Voor een kleurenblinde 'lijken' groen en rood op elkaar. Ga je dan ook zeggen dat dat niet klopt want dat het enkel maar zo 'lijkt'? Voor die kleurenblinde is dat immers niet 'lijken' want hij ziet wel degelijk geen verschil. Bovendien: vind jij het zelf nog normaal dat websites die je eerst aanhaalt als grote deskundige (de druglijn bv) in deze materie later weer afvalt omdat ze ook dingen zeggen die u niet aanstaan? Jij, degene die al te vaak anderen beschuldigt van cherry-picking?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 16 oktober 2019 om 15:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog mooier!
Je geeft toe dat kleuren een illusie zijn maar anderszijds is het onmogelijk dat de ene, onder invloed van cannabis, kleuren intenser ziet? Kleuren zijn een illusie maar toch ziet iedereen ze hetzelfde... Tsja, als je jezelf op deze manier tegenspreekt moet ik het niet meer doen.
![]() |
#1495 | ||||||
|
![]() Citaat:
alle landen ter wereld zijn slim door te legaliseren, alleen belgie is dom en blijft achter, En B zegt Nee, 98% van de landen ter wereld legaliseren niet, en Belgie is 1 van de 98% Wie heeft er dan het meest gelijk? Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() 'Intenser' betekent voor u dat lichtblauw donkerblauw wordt? Citaat:
Citaat:
Zij gebruiken het werkwoord 'lijken'! Gij snapt dat werkwoord niet eens! |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1496 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1497 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hahahahaha Niet te geloven wat jij je allemaal op de mouw laat spelden hahahaha Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 oktober 2019 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zouden we aan hem al mogen bij de volwassenen rekenen ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 oktober 2019 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |