![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Democratisch !! De beslissingen van de regering niet volgen ... En op de koffie bij Hitler ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is er in Turkije een grondwet en mogen volgens die grondwet alle politieke tegenstanders opgesloten worden? Worden alle wetten en logische regelmatigheden in ons land opgevolgd? In het belang van de gemeenschap dan? Twintig bouwloten opofferen in een volledig dorpscentrum om er een paar te kloten is dus normaal? Wees gerust; de jaloerse bokken op dit forum; ze waren niet van ondergetekende alleen hoor! Is dergelijke handelswijze in het belang van de gemeenschap te noemen? Gronden totaal onbereikbaar maken; zelfs voor landbouw doeleinden? Mag je mij eens komen uitleggen hoor grondwettelijke fanaat. Is daarom Stedenbouw een zo gewild departement voor sommige partijen? Waarom misschien? Als dit departement toch niet gebruikt wordt voor de goede gang van zaken. Waarom dan wel? En voor de rest mag je dit forum wel vol zeveren met uw wetten. Je bent niet alleen zelfs. Hulp zal wel komen. Even afwachten nog. Feitelijk zijn er hier uitsluitend wetten als ze de vrienden kunnen dienen. Voor de rest vagen we er ons voeten aan. En wat die grondwet betreft bestaat deze zo lang als de macht er voordeel bij heeft. Voor de rest worden er overal grondwetten in de vuilbak gesmeten. Hele continenten op deze wereld kennen zelfs geen grondwet maar wel de macht. Bij chimpanzees; onze voorouders; bestaat er ook geen grondwet. Wie het hardst kan bijten is de wet. Simpel toch? En het gedrag van de mens sluit het nauwst aan bij dit van de chimps. Enige empathie van de bonobo's kennen de meesten onder ons niet. Jaloersheid voor hetgeen anderen vermeend bezitten zoveel te meer. Tenzij je macht hebt. Het enige middel om "chimps" braaf te houden. Dan kruipen ze zelfs. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 18 oktober 2019 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben simpelweg links liberaal. En ik vind mij terug in de programmas van de groenen, de sossen en de liberalen. Stukjes van elk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Het zijn ook de partijen waar ik tussen kies als ik stem..deze keer wordt het sos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
La Belgique toch tot in de kiem beschreven... Laatst gewijzigd door marie daenen : 18 oktober 2019 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |