![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het personeel moet uiteindelijk ook betaald worden hé, of werkten die in het zwart voor hem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat hun personeelsbeleid was, daar kan ik me evenwel niet over uitspreken. Feit blijft dat je op vele plekken (ook bvb. bij kappers) korting kan vragen als je contant betaalt. Probeer maar eens, je zal verschieten hoe vaak dat lukt als je het vraagt.
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kleine garagisten toch ook ? Gaan hun onderdelen halen in die groothandels met niet originele onderdelen ......veel in het zwart. Verbouwingswerken......meestal zonder facturen.....ach de zwarte markt floreert nog steeds hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De mens zit nu eenmaal zo in mekaar hij wil het wel maar zoekt een andere weg om het te vrkrijgen als hij het niet kan betalen of te duur vindt.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tuinmannen hebben duchtig slaag gehad van pwa dienst waar de " tuinman" 2€ per uur kreeg. Zijn naft zat daar ook in. De bouw is bijna alles onder en onder aannemer waarvan ieder telkens een factuur schrijft. Schilders werken bijna enkel nog voor ofwel aanbestedingen of rijke mensen die hun vastgoed onder patrimonium vennootschap hebben. Dus factuur. In plaats van zwart geld te hebben moeten ze allen dikwijls de factuur wat hoger zetten dan werkelijk om de kosten van de volgende in te dekken en zitten ze zelf met verhoogde belasting. Om nog maar te zwijgen van een gans leger Polen en Bulgaren en weet ik veel die goedkoper werkt op factuur dan een arme bijklusser aan 8€ per uur. Het is grondig om zeep. Overal! Bijna alles zit onder renovatie premies of hypothecaire leningen. De mensen moeten dus factuur hebben. Ja oké men kan soms eens een klein gelukje hebben. Maar dat weegt langs geen kant op tegen de enorme kostprijs van fiscale en sociale bijdragen. Je ziet het wel. Alles loopt leeg.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 oktober 2019 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hebben de meeste mensen nog heel wat tegoed van de Belgische staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedaan met afzien voor de politiek.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mensen zeggen altijd dat ze dat zo moeten doen, of hun kinderen moeten zonder eten, gekleed in een versleten jutezak, naar school. Berg op met tegenwind.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dividenden zijn helemaal niet aftrekbaar. Logisch ook. Om aftrekbaar te zijn moeten de gemaakte kosten zijn gedaan om belastbare inkomsten te verkrijgen. Leg mij eens uit hoe het verkleinen van het vermogen van de vennootschap ertoe bijdraagt extra inkomsten te verkrijgen? Een dividenduitkering is niets meer dan de door de vennootschap verkregen winst naar de aandeelhouders laten vloeien. De aandeelhouders worden daar op belast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwartwerk 1 op 1 koppelen aan loonkost is dus niet juist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die mannen hebben dan centen om in de kroeg te verbrassen zonder dat de vrouw daarvan weet ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de normale gang van zaken, bij beursgenoteerde vennootschappen is dat de dividenden worden uitbetaald van de belaste winst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij mij allemaal Polen die dit komen doen, netjes volledig op factuur en goedkoper dan wat jij (deels zwart) betaalt. en belangrijkst ... kwalitatief superieur en sneller gedaan (10u per dag werken, 's zaterdags 8u) Laatst gewijzigd door Anna List : 22 oktober 2019 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al zit je heel snel over die 6000€, en heeft het dan nog effect? waarom die bovengrens? Laatst gewijzigd door Anna List : 22 oktober 2019 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |