![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te gemakkelijk excuus voor misbruik. (Denk dat Anna List er ook zo over denkt, maar wou toch even aanvullen)
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder proces, maar wel met geldige redenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, krijg ik nog een eerlijke kans. Marie vervalt teveel in haar vervelende gewoonte.
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus je moet leren het om te draaien. Maak haar kwaad, zij verliest. Zij begon met mij een mep te verkopen. Laat doorschijnen dat het geen fuck boeit als ze wegloopt. Party!
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een vrouw 'neen' zegt, betekent dat 'neen'. Ook al stond ze daar twee seconden tevoren nog poedelnaakt met haar tetten te zwaaien en uitdagend haar schaamlippen te strelen. Wat is daar nu eigenlijk té moeilijk om te begrijpen aan? Moeten stripteaseuses expliciet gesproken toestemming geven alvorens ze worden beklommen, of mag het geile publiek ongevraagd z'n gang gaan? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je speelt het emotionele spel, daar zijn ze inferieur in omdat ze hun emoties niet kunnen bedwingen. Ze zullen verliezen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet maar één ding bij het overlezen van dit stukje en dat is dat ge er weer flink een zootje van aan 't maken zijt Ge klapt over 'witte boord criminelen' ... ik klap over 'moord' Citaat:
ALS dat bewijs ruimschoots volstaat komt ge er niet zomaar van af ( dus vrijuit) wegens een vormfoutje... in het slechtste geval wordt dat proces gewoon opnieuw overgedaan en passeert dat bewijsmateriaal de revue weer Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij wel ? wat ik wel ken zijn _meestal door extreem-rechtse_ aangehaalde uitvergrote voorbeelden waar één of andere procedurefout wordt voorgesteld als heimelijk werktuig van den Belgique om negers etc vrij te spreken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#214 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de film zelf nog nooit helemaal uitgezien maar dit ging nu niet meteen over machtige dders en werd doodleuk voorgesteld als schering en inslag opdat onrechtvaardige rechters criminelen zouden kunnen vrijspreken Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja hoor
Of die rechters zo rechtvaardig waren weet ik niet Wat ik wel weet is dat ge weer rond de hete brij heen wilt fietsen GIJ vond dat een rechter wat meer empathie moest opbrengen voor wat slachtoffers allemaal hebben doorstaan bij het uitspreken van een vonnis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag het misschien liever aan zipper Die stelde immers dat de eigenschap die ons onderscheid van de dieren is dat 'normale mannen kunnen ten allen tijde hun driften controleren'...zo niet waren die mannen beesten, verkrachters, etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wet brengt toch eenduidig soelaas denkelijk Eentje die doodleuk na de feiten komt te vertellen dat ze eigenlijk niet echt wou maar dat niet expliciet durfde zeggen of tonen zonder gaat bot vangen vrees ik in de rechtbank Het zou me begot er nog aan ontbreken...elke vent zou dat dan ook kunnen/mogen en evenzeer op zijn woord geloofd worden...aardige bijverdienste wordt dat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij zal ik links stemmen als het er om gaat om het onrechtvaardig en anti-legaal geschoemel van de machtigen der aarde af te breken... En ik verwijt onze linkiewinkies dat zij in beide gevallen aan de verkeerde kant van het spectrum staan; zij zijn voor pamperen en zij staan, als het op schoemelen, aankomen schouder aan schouder aan de kant van de machtigen der aarde..., als ze zichzelf op de rug van hun achterban al niet opgewerkt hebben tot die machtigen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 24 oktober 2019 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zóver zijn we reeds hé Het verhaal van Gipsy vertelt het toch... beter die hand maar terug wegnemen en het initiatief volledig bij de andere partij leggen. Hoog tijd om daar wat misbruik van te maken in de rechtbank ? |
|
![]() |
![]() |