![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
wiki : Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 25 oktober 2019 om 08:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er kan enkel sprake zijn van een Vlaams volk als 'inwoners van het Vlaamse 'gewest'. Dat kan dan ook enkel op basis van 'deel van de Belgische bevolking. Waarbij 'Belgische volk' staat voor 'inwoners van de Belgische staat.' Ik zie geen enkel ander basis om te spreken van een 'Vlaamse volk'. Tenzij u het hebt over de bevolking van het oude 'Vlaanderen'. Een lap grond die bijlange niet samenvalt met het huidige Vlaamse gewest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een haatliedje eigenlijk he. Ik verkies veruit de muziek van het Russische volkslied. En de tekst is minder vijand-gericht. Een liefdesliedje zing je ook niet door uw haat te spuien over al uw concurrenten, he.
In elk geval, de dag dat ik zelfmoord pleeg met een Tsar bomba, zal het met het Russische volkslied op de achtergrond zijn ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 25 oktober 2019 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U baseert zich op de abstractie, het subjectieve.
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet. Gij baseert U op een (al dan niet denkbeeldige) wederzijdse affiniteit, hij op een administratieve indeling. Ik ben het eens dat een volk een affiniteitskwestie is, en geen administratieve. Maar administraties doen hun best om te laten geloven dat ze enige affiniteit implementeren, om zichzelf enige legitimiteit aan te smeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo heet het protocol. Bovendien zijn korte broeken verplicht, zelfs in winterkoude.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij staat los van het object, in zoverre zelfs dat onze vriend, waarvan ik nu denk dat hij de klassieke introverte medemens is, het object niet eens objectief kan benaderen, enkel subjectief. Zeg nu zelf, zijn (verstandelijke) subjectieve invulling van het object ontkent het object, namelijk, het objectieve bestaan van een Waals en Vlaams volk in Belgie.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 oktober 2019 om 10:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Prachtig nummer: https://www.youtube.com/watch?v=CrAOw5i9UwM
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Een vervormde kijk op de werkelijkheid Gebruikers hebben de indruk dat cannabis hun gedachtenwereld, fantasie en creativiteit stimuleert en hen een positieve kijk op de wereld geeft. THC verhoogt de zintuiglijke gevoeligheid (kleuren en muziek lijken bijvoorbeeld intenser) en verandert ook de tijdsbeleving, waardoor gebruikers de realiteit anders kunnen ervaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
De realiteit is dat ik als Belg geboren ben. Inwoner van de Belgische staat. Dus deel uitmakend van het Belgische volk. Waarbij volk staat voor verbonden zijn door het feit dat we in de Belgische staat wonen en de Belgische nationaliteit hebben. Ik daag u uit om mij aan te tonen dat er mensen zijn die deel uitmaken van het 'Vlaamse volk' zonder het feit dat behoren tot het 'Belgische volk' noodzakelijk is. M.a.w. het 'Vlaamse volk' kan niet bestaan als je het bestaan van het 'Belgische volk' niet erkent. Laat uw tegenargumenten nu maar komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Ik zie het al. Ge hebt gewoon geen argumenten. Uw onvermogen proberen verstoppen achter een beetje omhooggevallen praat.
Ik vraag uw argumenten. Niet wat ge over mijn argumentatie denkt. Of is dat te moeilijk te begrijpen voor u? Laatst gewijzigd door pajoske : 25 oktober 2019 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn dus niet eens argumenten, het zijn uw subjectieve, abstracte interpretaties van de realiteit, die zover van de objectieve realiteit staan dat ze er niets meer mee te maken hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu moogt gij mij eens zeggen welk punt opgaat voor 'Vlaamse volk'. Wat is uw argumentatie om te spreken van een Vlaams volk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik stel vast en verwijs naar: gelijk met het meer aanwezig zijn van extreem links Groen in Gentse politiek werden de meeste Vlaamse leeuw vlagen in Gent door de Oost Vlaamse leeuw met groene achtergrond vervangen. >>> Tot 2000, Werd vuurwerk op het Belfort te Gent tijdens de Gentse feesten beëindigt met het luiden van klokke Roeland waar de Gentenaars gelijktijdig met en traantje wegpinkend Klokke Roeland het lied uit 1877 over de Klokke Roeland, een het officiële lied van de stad Gent intens mee zongen… Wat zo een innige band met hun stad schepte. Onder het mom van brand gevaar werd het vuurwerk afgeschaft ( OK) ![]() ![]() Ook Dit gebruik werd teniet gedaan! Om wellicht de door extreem linkse geliefde vreemdelingen industrie in Gent te believen. Steeds meer Turkse vlaggen en vreemde talen teksten kan dan weer wel (????)
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |