![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, nog nooit een West-Vleuteling bezig gehoord, zekers? (In welke taal dan ook.)
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zal U meer vertellen.....ook de Vlaamse meester spreekt in heel veel gevallen Frans tegen zijn Waalse knecht. Heeft iets te maken met taalbewustzijn .....daar heeft een Vlaming nu éénmaal een groot gebrek aan De Vlaamse weg politie spreekt toch ook Frans tegen Franse marginale wegpiraten in hartje Vlaanderen ?? Zijn die dat dan ook verplicht ?? Denk je dat de Waalse weg politie U in het Nederlands gaat te woord staan ?? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 oktober 2019 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het toont voor de zoveelste keer de minachting van de Francowalen ten opzichte van de Vlamingen aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig worden oorlogen via de politiek gevoerd Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 oktober 2019 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
er moet iemand zitten en eht moet iemand uit michel's partij zijn. dat ze erbij was heeft dan wel enkel met onze democratische grondwet te maken die als gevolg had dat 1 Partij de helft vd ministerposten kreeg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van of het echt zo is maar ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 oktober 2019 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er speciaal gisteren eens naar geluisterd. Die spreekt heel vlot Nederlands, weliswaar met de gekende problemen voor de plaatsing van oa bijwoorden.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier enkele staaltjes van haar allesbehalve perfecte Nederlands. "Het is een kroot verantwoordelijkheid" ![]() "Wat ik betreur ook.." ![]() "Premier Michel is een vriend die naar het Europees Parlement gaan " ![]() "De regering Michel is zijn werk afgewerk" ![]() "Maakt niet uit welke Gemeenschap ze komen uit " ![]() ""Maar persoonlijk ik ziet niet veel vooruitgang" ![]() Wie dit perfect of zelfs maar goed Nederlands durft te noemen , kent waarschijnlijk zelf geen Nederlands. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 27 oktober 2019 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wordt immers als burger niet verondersteld de andere landstaal te spreken. Naar de wet hebt u dan recht op een tolk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken er eigenlijk maar 1 die perfect, maar dan ook perfect tweetalig is en dat is Rawoel Hedebouw.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
terwijl ze het helemaal niet is? Ook Alexander De Croo zou ik perfect tweetalig durven noemen , maar Wilmès zeker niet. Die spreekt zelfs geen behoorlijk Nederlands. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 27 oktober 2019 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |