![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1721 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
2
|
|
|
|
|
#1722 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want je kiest heel bewust één zinnetje uit dat hele verhaal en laat, om mij te misleiden, al het onderstaande weg. Citaat:
Dat is wat creationisten ook altijd doen. Of vlaams-nationalisten, ik ben het even kwijt! Als je een bron quote dan post je heel de bron en niet 1 er doelbewust uitgepikt zinnetje!! Als je wel dingen weg wil laten zet je haakjes met drie puntjes. Zo dus ---> (...) Maar dat doe jij niet want jij doet quote-mining, cherry-picking en vlaams nationalisten! En creationisten natuurlijk, ik zou ze van pure emotie bijna vergeten! Je moest je schamen!! En ik ben niet de enige die het zegt!! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo een betutteling!! Een diepe vernedering!! Creationisten!! Als ge uzelf al beschuldigd van quote-mining... Mensenlief seg, een mens zou voor minder aan de drugs geraken!! Citaat:
Kortom: hypocrisie iemand? Zal ik hier nu ook eens pagina's lang over door gaan zeuren geert? Of hang je liever zelf gewoon de trol uit? Creationisten!!
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 30 oktober 2019 om 07:24. |
||||||
|
|
|
|
|
#1723 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wel van kopballen...... https://www.quest.nl/mens/sport/a260...-hersenschade/ Voetballers die veel koppen, hebben vaker last van hersenschade Jij was toch een voetballer ? Stop er mee ! Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 oktober 2019 om 08:28. |
|
|
|
|
|
|
#1724 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ten eerste: ik quote nl. niet wat iemand gezegd heeft. Wat ik wel doe is effectief 1 zin uit een artikel nemen, MET vermelding van het héééééééle artikel. Wat gij niet hebt gedaan! Ik heb geen 5 woorden uit 1 zin gepakt, en gedaan alsof het de volledige zin was. En dan heb ik geschreven: we hebben in Australie een geval zoals Julie Van Espen. en die cannabisverslaafde moordenaar van Julie had ook een lastige jeugd! Dat allemaal neemt niet weg dat deze gast psychoses had van oa CANNABIS! Hij is dus niet genezen van kanker door cannabis (wat sommige blowers hier proberen te verkopen), of het aantal moorden is ook niet gehalveerd in Australie door legalisatie, (wat andere blowers hier proberen te verkopen) Nee, deze meneer heeft door oa. cannabis psychoses opgelopen en heeft een 21 jarig meisje verkracht en gedood. Het lot van Julie Van Espen. En gij wilt cannabis EN meth legaal maken? Laatst gewijzigd door geertvdb : 30 oktober 2019 om 10:35. |
|
|
|
|
|
|
#1725 |
|
|
Alice is precies verdwenen naar wonderland! Ik dacht dat ze naar de juf ging wenen?
|
|
|
|
|
|
#1726 | |
|
|
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#1727 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb hier geschreven dat ik geblowd heb toen ik kanker had. Het hielp, tegen totaal gebrek aan eetlust en pijn. En ergens totaal anders schreef ik ooit nog drugpreventie te hebben gegeven aan jongeren. Voor u wordt dit dan" wisten je opdrachtgevers dat je blowde"... Dat is zo ziek en kinderachtig daar begin ik normaal gezien niet eens aan maar u vraagt er echt om. Uw " opinie" is zo vals en achterlijk dat u maar even er van uit gaat, dat ik dus blowde toen ik drugpreventie gaf, terwijl zelfs de groots mogelijke randdebiel kan verzinnen dat die kans klein is op het moment dat je kanker hebt. Wie aan de chemo zit werkt even niet, maar in uw opwinding, en mentale heksenjacht op iedereen die uw mening tegen spreekt, komt u niet eens op die logica. En daar moet je dan een discussie mee voeren? Dat is van een dusdanig laag niveau, daar begin ik niet aan, anderen spelen al tennis met uw meningen en slaan steeds raak! ik ben liever even toeschouwer. Zie uw mening graag in het net hangen. |
|
|
|
|
|
|
#1728 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1729 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Zwitsers willen ook legaliseren.
Al die psychosen in die bergdorpen .....als dat maar goedkomt https://www.demorgen.be/nieuws/legaa...hien~b5ade65f/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 oktober 2019 om 16:06. |
|
|
|
|
|
#1730 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 oktober 2019 om 16:09. |
|
|
|
|
|
|
#1731 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jawel.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal de volgende keer wat meer vaseline gebruiken, goed? Citaat:
Ja. Net als van heroine, cocaine, meth, paddos, cannabis, speed, lsd, xtc... Straf plan eh?
|
|
|
|
#1732 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat het kan helpen bij de genezing en/of het verminderen van de symptomen heb ik hier al wel eens gelezen (net als in verschillende studies) maar dat het kanker effectief geneest nog niet denk ik. Dus zou ik graag weten wie en waar, dan kan ik u helpen om dat recht te zetten. Citaat:
|
|
|
|
#1733 | |||
|
|
Citaat:
#1635 Alice Daarom is seks zo geweldig na een goeie joint, maar vermoedelijk heb je daar geen ervaring mee. Niks over kanker! Wel over het feit dat gij blijkbaar drugs nodig hebt om te kunnen genieten van seks. Wat zielig is. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 31 oktober 2019 om 18:53. |
|||
|
|
|
|
|
#1734 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blowende zwitsers waar er 1 op 4 een vuurwapen bezit...dat wordt een slachtveld |
|
|
|
|
|
|
#1735 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
..ik vraag me nu toch terecht af wat geertvdb zoal doet om van seks te genieten dat dan niet zielig zou zijn.
Of doet hij daar gewoon iet aan mee wegens : niet nuttig, tijdverlies, niet in de valkuil willen lopen van evolutionair tot stand gekomen truckjes |
|
|
|
|
|
#1736 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelfs [drama] oorlogswapens[/drama].
|
|
|
|
|
#1737 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wow zeg dat wel
En volgens experts terzake ( zoals onze eigenste geertvdb ) krijg je door het roken van cannabis een totaal vervormde kijk op de werkelijkheid. Voor dezelfde prijs zien die blowende Zwitsers elkaar als heerlijk nog te schieten reebiefstuk |
|
|
|
|
|
#1738 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of de ervaring dat seks met een joint intens kan zijn, in houdt " dat je dit nodig hebt om te kunnen genieten van seks?" En dan bent u verbaasd dat uw mening de rol van nar aan het vervullen is in deze discussie??? Echt? Uw denkt zoals een Gestapo! |
|
|
|
|
|
|
#1739 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1740 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In het geval van Geert kan het natuurlijk wel kloppen. Te veel blowen is dan weer nefast voor je libido.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 november 2019 om 11:43. |
|
|
|