Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2019, 12:09   #1741
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw mening is deze van een totale randdebiel, denkt u dat wie kanker heeft, geen seks meer heeft???
Of de ervaring dat seks met een joint intens kan zijn, in houdt " dat je dit nodig hebt om te kunnen genieten van seks?"
En dan bent u verbaasd dat uw mening de rol van nar aan het vervullen is in deze discussie???
Echt?

Uw denkt zoals een Gestapo!
Tja, als gij liegt, dan mag ik er u toch ook op wijzen? En dat ge in 1 keer nog het wereldrecord zelfmedelijden en zelfbeklag breekt, dat is voor mij nog een kers op de taart.

Ik wil u er ook op wijzen dat GIJ zelf zijt begonnen over uw sexleven, niemand heeft daar om gevraagd! Ik wil dat ook niet weten!

En ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen: hebt gij de directie van de school waar gij drugspreventie gaf geinformeerd dat ge zelf een gebruiker zijt van drugs (bvb om uw sexleven interessant te maken) of hebt ge dat 'toevallig expres' verzwegen?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2019, 12:14   #1742
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Tja, als gij liegt, dan mag ik er u toch ook op wijzen? En dat ge in 1 keer nog het wereldrecord zelfmedelijden en zelfbeklag breekt, dat is voor mij nog een kers op de taart.

Ik wil u er ook op wijzen dat GIJ zelf zijt begonnen over uw sexleven, niemand heeft daar om gevraagd! Ik wil dat ook niet weten!

En ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen: hebt gij de directie van de school waar gij drugspreventie gaf geinformeerd dat ge zelf een gebruiker zijt van drugs (bvb om uw sexleven interessant te maken) of hebt ge dat 'toevallig expres' verzwegen?
Hoe het bij feiten , uw emotioneel gejammer is vervelend langzamerhand.
Toon aan dat ik lieg, of wees manmoedig genoeg jezelf te verontschuldigen voor je onzin.

Toon aan dat ik ergens iets schreef wat uw conclusie, je gaf drugspreventie terwijl je zelf blowde, glashelder illustreert.
En indien niet, gaat je broek virtueel nu volledig af.
Uw mening is deze van een zielepoot...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2019, 12:32   #1743
geertvdb

Standaard

Citaat:
Hoe het bij feiten , uw emotioneel gejammer is vervelend langzamerhand.
emotioneel gejammer? Moi?
Citaat:
Toon aan dat ik lieg, of wees manmoedig genoeg jezelf te verontschuldigen voor je onzin.

Toon aan dat ik ergens iets schreef wat uw conclusie, je gaf drugspreventie terwijl je zelf blowde, glashelder illustreert.
En indien niet, gaat je broek virtueel nu volledig af.
Uw mening is deze van een zielepoot...
Toon aan, toon aan toon aan? HALLOOOOOO? ik heb niks aan te tonen!

Gij schrijft zelf dat ge een joint gebruikt voor seks! (Ik wou dat liever NIET weten!) Maar als ge toch ermee afkomt, tja ... Dan mag ik toch vragen waarom dat de eerste keer is in al die jaren dat ge hier op cannabis draden zit, dat ge toegeeft cannabis te gebruiken voor recreationeel gebruik!

Maar vanaf dat ik daar begin over door te vragen, begint ge aan een schimmenspel a la JvdB, waar ge van alle lucht begint te verkopen, om toch maar niet op de simpele vraag te moeten antwoorden.

Mijn vragen zijn trouwens legitiem, want als gij u voordoet als een 'niet gebruiker' , die voor cannabis is op basis van 'rationele argumenten', dan is dat misleiding!
Oud 1 november 2019, 13:03   #1744
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...antwoordt hij, waarna hij zijn emotioneel gejammer tentoonspreidde...

Citaat:
...waarna hij net dat trachte te doen...

Citaat:
Gij schrijft zelf dat ge een joint gebruikt voor seks! (Ik wou dat liever NIET weten!) Maar als ge toch ermee afkomt, tja ... Dan mag ik toch vragen waarom dat de eerste keer is in al die jaren dat ge hier op cannabis draden zit, dat ge toegeeft cannabis te gebruiken voor recreationeel gebruik!

Maar vanaf dat ik daar begin over door te vragen, begint ge aan een schimmenspel a la JvdB, waar ge van alle lucht begint te verkopen, om toch maar niet op de simpele vraag te moeten antwoorden.

Mijn vragen zijn trouwens legitiem, want als gij u voordoet als een 'niet gebruiker' , die voor cannabis is op basis van 'rationele argumenten', dan is dat misleiding!
Gij...gij...gij...

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 1 november 2019 om 13:03.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2019, 13:11   #1745
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Gij...gij...gij..
Oud 1 november 2019, 13:15   #1746
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik wil u er ook op wijzen dat GIJ zelf zijt begonnen over uw sexleven, niemand heeft daar om gevraagd! Ik wil dat ook niet weten! ?
Ge blijft er anders lang genoeg bij dat topic hangen, vindt ge ni?
Raar ook trouwens, daar ze enkel heeft gezegd dat een joint voor de seks wel lekker is.
Maar kom, den ene is al wa preutser dan de andere zeker.
Oud 1 november 2019, 13:47   #1747
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
eigenlijk niet. Als iemand uit de kast komt, en dan verschrikt er rap terug in kruipt, dan is het toch leuk om die er terug uit te halen?

Gij zijt toch open over uw gebruik , vindt ge de houding van alice dan niet ... 'raar'?

trouwens, het is nu wel duidelijk dat alle voorstanders van cannabis op dit forum zelf gebruiker zijn! Wat een toeval!

net als alle Putin verdedigers op de Rusland draden op dit forum 'toevallig' zelf Rus zijn, of Russische roots hebben!

Citaat:
Raar ook trouwens, daar ze enkel heeft gezegd dat een joint voor de seks wel lekker is.
Mmmm, dat is niet echt wat ze bedoelde ...

Ze bedoelde eerder: 'wat weet gij er nu van? Gij hebt nog nooit cannabis gebruikt, en ik wel, dus ik weet alles, en gij weet niet hoe lekker het kan zijn.
Qua arrogantie kan dat tellen!
Oud 1 november 2019, 17:12   #1748
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
eigenlijk niet. Als iemand uit de kast komt, en dan verschrikt er rap terug in kruipt, dan is het toch leuk om die er terug uit te halen?

Gij zijt toch open over uw gebruik , vindt ge de houding van alice dan niet ... 'raar'?

trouwens, het is nu wel duidelijk dat alle voorstanders van cannabis op dit forum zelf gebruiker zijn! Wat een toeval!

net als alle Putin verdedigers op de Rusland draden op dit forum 'toevallig' zelf Rus zijn, of Russische roots hebben!

Ze bedoelde eerder: 'wat weet gij er nu van? Gij hebt nog nooit cannabis gebruikt, en ik wel, dus ik weet alles, en gij weet niet hoe lekker het kan zijn.
wat een hoop gezeik toch alweer
Oud 1 november 2019, 17:33   #1749
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

:
En waar situeert gij u zelf ? Hoeveel gebruikt gij ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2019, 17:34   #1750
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Een mens zou voor minder beginnen geloven in die psychoses
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 12:18   #1751
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat schreef ik dus niet maar geeft wel goed weer waarom een discussie met u voeren op zijn minst problematisch is.
U snapt blijkbaar niet het verschil tussen " een joint gebruiken voor seks" en de vaststelling dat die beleving intenser is met een joint.
Gij vraagt ook niets maar maakt aannames op basis van jouw veronderstellingen die bepaald vermoeiend zijn.
Evenmin " vraagt ge door" maar confronteert anderen met jouw schimmenspel in je hoofd, waar anderen je bizarre conclusies mogen weerleggen.
Sommigen hier amuseren zich daar mee, maar in de zelfvoldaanheid van je heksenjacht merk je dit niet eens op?
Ja, ik heb ooit in mijn bestaan wel eens seks gehad na een joint en ja, ik heb geblowd toen ik chemo had, haal je pek en veren maar boven

Dat maakt me NIET tot re creatieve gebruiker ( denk dat er dan iets van regelmaat moet zijn )maar wel tot voorstander van legalisering, maar uw mening gaat over iedere nuance als een grasmachine heen.
Oud 2 november 2019, 12:19   #1752
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Inderdaad, en dat krijgt nog aandacht ook!

Het is alsof je een discussie voert met iemand die roept" vorig jaar dronk je een glas champagne dus ben je een alcoholist"

Laatst gewijzigd door alice : 2 november 2019 om 12:20.
Oud 2 november 2019, 12:24   #1753
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Er is niets " raars" aan iemand die ooit eens een blowtje deed, of tijdens chemo regelmatig een joint opstak, wat " raar is" lijkt me eerder uw gevolgtrekking , dat wie voor cannabis is een gebruiker zou zijn met eigen agenda.
Mogelijk zoals ik zelf ben, mensen die wel ervaring hebben ermee, ooit al eens een joint rookten, maar wat u als mening denkt te mogen formuleren is een vorm van hysterie die ronduit achterlijk is.
Oud 2 november 2019, 12:25   #1754
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar kom, den ene is al wa preutser dan de andere zeker.
Inderdaad, blij dat toch nog iemand die nuance ziet!
Oud 2 november 2019, 12:32   #1755
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, en dat krijgt nog aandacht ook!

Het is alsof je een discussie voert met iemand die roept" vorig jaar dronk je een glas champagne dus ben je een alcoholist"
Alleen als die ook dronkaards door dik en dun verdedigt.
Waarom voor de legalisatie van cannabis ijveren als ge die zelf kunt kweken of hem gaan halen in Nederland?
Kijk maar eens hoe ver een simpel draadje dat legalisatie in Luxemburg ons al gebracht heeft.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 12:46   #1756
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Alleen als die ook dronkaards door dik en dun verdedigt.
Waarom voor de legalisatie van cannabis ijveren als ge die zelf kunt kweken of hem gaan halen in Nederland?
Kijk maar eens hoe ver een simpel draadje dat legalisatie in Luxemburg ons al gebracht heeft.
je kunt ook zelf wijn verbouwen, toch ben ik blij met die flessen in de winkel!
Oud 2 november 2019, 13:10   #1757
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je kunt ook zelf wijn verbouwen, toch ben ik blij met die flessen in de winkel!
Ik ga die in Luxemburg kopen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 14:21   #1758
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Omdat ge dan nog steeds het risico loopt vervolgd te worden tiens.
En omdat er nog steeds massa's belastingsgeld gestoken worden in het handhaven van het verbod zonder dat dit enig positief effect heeft.
En omdat cannabis nog steeds het imago van 'verboden vrucht' meedraagt en op die manier aantrekkelijk wordt gehouden voor minderjarigen, die er beter vanaf blijven.
En omdat er op deze manier maar 1 iemand beter wordt van het verbod en dat is het criminele circuit.
En omdat problematische gebruikers nu meer kans hebben om in de problemen te geraken (justitie) dan wanneer ze gewoon geholpen zouden kunnen worden (volksgezondheid).
En omdat het verbod meer schade toebrengt aan de maatschappij dan cannabis op zich.
En omdat van een overheid enige consequentie mag worden verwacht en dus minder schadelijke drugs beter kan toelaten zolang ze meer schadelijke drugs ook niet aanpakt.
En omdat het verbieden van het kweken een plant op zich al behoorlijk absurd is.

Citaat:
Alle legalisatiedraadjes voeren zo ver.
En dat is niet verwonderlijk.
De voorstanders hebben hun argumenten en die worden in elke draad gewoon herhaald.
Het afdwalen gebeurt steeds weer doordat tegenstanders met argumenten komen die geen steek houden en er dan op elke slak zout wordt gelegd, discussies onstaan over de exacte betekenis van woordjes of zelfs over wat er nu wel of niet op een website staat...
Alles is beter dan inhoudelijk op de zaak reageren blijkbaar.
Telkens weer.
Oud 2 november 2019, 14:23   #1759
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
of wees manmoedig genoeg jezelf te verontschuldigen voor je onzin.
Daar zou ik niet op wachten.
Hij draait er zijn hand zelfs niet voor om om de goorste leugens over iemand te verspreiden zonder daar ooit nog met een woord over te reppen.
Ik wacht al meer dan een jaar op dergelijke verontschuldigingen...
Oud 2 november 2019, 14:26   #1760
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...om toch maar niet op de simpele vraag te moeten antwoorden.
Waarom verwijt jij steeds iedereen dat ze niet op uw vragen antwoorden maar kom je zelf steevast met "ik moet niks..." als iemand vraagt om op zijn vraag te antwoorden?
Want dan is het altijd van "ben jij hier de baas?", "ik moet geen huiswerk maken", "ik hoef helemaal niet op uw vragen te antwoorden" of iets dergelijks.

Maar als iemand uw vraag links laat liggen...
Dan is het kot plots te klein en ga je weer allerlei veronderstellingen uit uw glazen bol trekken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be