![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mijn kinderen drugspreventie op school zouden gekregen hebben (wat nooit gebeurt is ma soit, het geld wordt blijkbaar liever ingezet om blowers op te pakken) zou ik liever hebben dat daar iemand staat te vertellen die weet waar hij het over heeft (een gebruiker of ex-gebruiker dus) dan iemand die maar wat info van het internet heeft geplukt en dat daar af komt rammelen. Wie denk jij dat het best geschikt is om vragen te beantwoorden over cannabis? Iemand die het ooit gebruikt heeft of iemand die dat nog nooit gedaan heeft? Van wie krijg je liefst rijles? Van een ervaren chauffeur of van iemand die ooit al wel eens een auto van dichtbij heeft gezien? Uw gezever over alice die drugpreventie gaf en of ze dat al dan niet had mogen doen gaat dus werkelijk helemaal nergens over. Ik zei het een paar posts geleden ook al. Op elke slak zout leggen is beter dan inhoudelijk over de zaak praten.
![]() |
![]() |
#1762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens nogal vrij logisch dat de meeste voorstanders van cannabislegalisering ook gebruikers zijn. Dat is met alles zo. Wie ijvert er voor betere fietspaden? De fietsers. Wie ijvert er voor een beter arbeidsloon? De arbeiders. Wie ijvert er voor lagere belastingen? De belastingbetaler. Dus wat jij daar zo raar aan vindt is mij een raadsel. En trouwens: zelfs al zou er in heel het land geen enkele niet-gebruiker voor de legalisatie ijveren, waarom zouden gebruikers dat dan niet mogen doen? Ik gooide u dat al vaker voor de voeten maar ook hier krijg ik nooit een antwoord op? Wat is er mis met streven naar iets waar je persoonlijk voordeel uit haalt? Waarom lig jij daar elke draad zo over te kankeren?
![]() |
![]() |
#1763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg toch gewoon dat ge er een probleem mee hebt dat alcohol niet verboden is. Voor de rest blijven we maar rond de hete brei dansen met argumente die voor u steek houden, en ge de argumenten van anderen afdoet als onzin. Dat is inderdaad de reden waarom die draadjes eindeloos blijven duren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1764 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik geloof er trouwens niks van! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1765 | |
|
![]() Citaat:
hebt gij de directie ingelicht dat ge zelf een cannabis gebruiker zijt, ja of nee? Weet ge waarom dat belangrijk is? Ik heb zelf 2 kleine petotters, en ik wil dat mensen zoals u uit de buurt van mijn kinderen blijven. Ik heb het recht als ouder te weten wie drugspreventie geeft aan mijn kinderen, ik wil dat dat mensen zijn die oprecht bezorgd zijn over de gevaren van drugs, en geen rattenvanger van Hamelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1766 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Alice zit hier al jaren op de cannabisdraden , en nu per ongeluk door een 'verspreking' is ze uit de kast gekomen. Ze heeft zich nog rap rap in de kast proberen terug te trekken, en ze is beginnen janken over kanker. Maar dat helpt niet bij mij. Ze is uit de kast, en dat is dank zij mij! Niet dank zij u! En hoeveel mensen zijn tegen?? heeft BDW en het VB zich al tegen betere fietspaden gekant? ![]() ![]() gast, dit is weer zo dom! Arbeiders willen een gelijkschakeling met het bediendenstatuut! : Citaat:
Gij blijft echt van die onwaarschijnlijk DOMME dingen schrijven! ![]() Zoals: 'hoezo, kleuren bestaan niet? , iedereen ziet toch dezelfde kleuren!: Da's nog altijd een toppertje!precies is de hele cosmos voor u een raadsel! ![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 november 2019 om 16:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1767 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1768 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1769 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1770 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij moet alcohol helemaal niet verboden worden. Voor mij moet niets verboden worden. Cannabis niet, alcohol niet, heroine niet,... Waar slaat dit op?? Citaat:
Als er argumentatie wordt opgeworpen die beweert dat na legalisatie het gebruik danig gaat stijgen,... ja, dan doe ik dat af als onzin want het is eveneens bewezen dat dat niet zo is. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus ja; veel van die argumentatie is wel degelijk onzin. Kijk naar de plekken waar cannabis gelegaliseerd is en het bewijs ligt voor je neus. Het is dus nog geen beetje flauw om nu af te komen met "je doet de argumentatie van de tegenstanders steevast af als onzin".
![]() |
![]() |
#1771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je denkt door provoceren, anderen op stang te jagen? En dan nog beweren dat je die houding aan neemt " uit bezorgdheid voor je kinderen" mijn advies is werk wanneer je een goede vader wilt zijn wat aan je houding, zodat wanneer je kinderen een joint roken ooit, ze tenminste dat daar over met je kunnen praten wanneer ze dit zouden willen. Allé ik ga je uit compasse wat helpen; Marieke rookte ooit in haar studententijd wel eens een joint ( en ja Marieke had seks, oei!) Vele jaren later krijgt Marieke kanker en omdat eetlust totaal ontbreekt, rookt ze opnieuw even en af en toe een joint. Dat is nooit problematisch geweest, niemand ziet haar als recreatieve gebruiker, tot een zekere Geert tot vervelens toe vraagt of ze blowde toen ze drugpreventie gaf( uit bezorgdheid om zijn kinderen ??) Wie aandachtig leest weet het antwoord! ![]() Kom , zelfs een zesjarige kan dit oplossen, moet lukken Geert! Succes en je tijd gaat nu in! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1772 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat seg, wat een prestatie!! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe zit het trouwens met de legalisatie in Australie? Met de verkiezingen in 2017? Met uw favoriete anti-cannabis piratenpartij? Met 2% van 200?... Toppertjes iemand? Trouwens: laat mij eens zien waar ik schreef wat u me hier weer in de mond legt? Ben je weer bezig ja?
![]() |
![]() |
#1773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel je theorie overhoop.
![]() |
![]() |
#1774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi, dan zal het een kleine moeite zijn om landen waar cannabis vrij is te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bedankt dat u even op scherp zet, af en toe met deze Joint Gestapo wel nodig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |