![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7761 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Halloween, de nieuwe met Jamie Lee Curtis. Ik ben er net als de originelen niet voor. Niet mijn ding die killer maniac on the loose films (zie ook Friday 13).
|
|
|
#7762 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"De jeugd van Maxim": https://www.youtube.com/watch?v=lg93...A-w1XVgQrgIlaO
Ontwaakt, verworpenen der aarde
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#7763 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze speelt daar ondertussen de grootmoeder van Michael Myers zeker?
|
|
|
|
|
#7764 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7765 |
|
Banneling
|
een Duitse serie : Das Bot.
uitstekende serie, zo zie je WOII (in Frankrijk) ook eens vanuit Duits perspectief, wat verhelderend is. https://www.canvas.be/das-boot nu integraal te zien op vrtnu ook trouwens. Laatst gewijzigd door Anna List : 4 november 2019 om 14:14. |
|
|
|
|
|
#7766 |
|
Europees Commissaris
|
Operation Delta Force
|
|
|
|
|
|
#7767 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Man dat was een lekker wijf toen ze jong was.
|
|
|
|
|
#7768 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#7769 |
|
Europees Commissaris
|
the good sheppard
|
|
|
|
|
|
#7770 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7771 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe kan dat nu?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 november 2019 om 10:17. |
||
|
|
|
|
|
#7772 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7773 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kan hem aanraden: da's één van mijn fetisjfilms.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 november 2019 om 10:51. |
|
|
|
|
|
#7774 |
|
Banneling
|
De film was stukken beter, daar ging het ten minste echt over 'Das Boot' en zijn bemanning.
In die serie spinnen en rekken ze dat uit met een 4 tal nevenplots, zonder boot . Een vreemde mix van 'Allo Allo' en de originele 'Das Boot' is het resultaat. Meer water dan soep, gelukkig gooiden ze er ook een paar stukken duitse seks in, dat dan weer wel. Laatst gewijzigd door parcifal : 6 november 2019 om 11:00. |
|
|
|
|
|
#7775 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Astamblieft, the director's cut: https://www.bol.com/nl/p/das-boot-th...5.ProductImage
Eén van de meer deprimerende scenes: https://www.youtube.com/watch?v=6WJqJzbi3vI
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 november 2019 om 10:56. |
|
|
|
|
|
#7776 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
A rainy day in New York van Woody Allen. Eén van de betere in 's mans grillige oeuvre.
Op het filmfestival van Gent ook Muidhond gezien van Patrice Toye en Piranhas: la paranza dei bambini. Geen klachten. |
|
|
|
|
|
#7777 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Attack of the Killer Tomatoes. Subliem.
|
|
|
#7778 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Frozen II. Het enige ik ontbrak was een gender neutrale protagonistische kleurlinge met een ontbrekend ledemaat of andere grof gebrek.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt Laatst gewijzigd door maddox : 27 december 2019 om 23:22. |
|
|
|
|
|
#7779 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet alle dagen, maar ik moet toegeven, die anti veganistische film is wel een glimlach waard.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#7780 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wou de film ook zien maar toen bedacht ik me dat een 3-jarige niet zo lang rustig gaat blijven. Frozen1 vond ze leuk, dus deze gaan we ook wel eens op tv zien. Wachten tot ze wat ouder is voor de cinema... Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 december 2019 om 13:58. |
|
|
|
|