![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Goed vraag! Maar als je verwijst naar wat er over in de gazet staat dan zal ik het niet meer weten. Of beter; nooit weten. De dagbladen weten te goed wat ze mogen schrijven en dus zullen of mogen ze nooit schrijven of in vraag stellen of we hier echte democratie hebben. Ze zullen nog lang moeten wachten alvorens ik één euro uitgeef aan hun gemanipuleerde gazettenpraat. En ook dit forum lijdt aan dezelfde ziekte. Maar hier is het tenminste gratis. Maar of al die zever op dit forum iets zal veranderen aan de toestand; geen echte democratie hebben dus; betwijfel ik dus. Praat voor de vaak lost nooit iets op. En gekleurde vendeliers hebben nooit de intentie om iets op te lossen. Ze hebben zelfs de moed niet om aan politiekers te zeggen dat ze door hebben waarom bepaalde zaken niet mogen gezegd worden. Wat volgt op dit forum is dus uitsluitend verpakte drek. Herhalen meestal wat de gazet schrijft en daarop commentaar geven. Geleide commentaar nog wel. En na een tweede maal door de zeef te zijn gegaan weten we dan nog minder dan de leugens in de dagbladen prijs geven. Maar we vermaken ons toch. Voor zover mekaar in het haar zitten over futiliteiten vermakelijk is. Voor de meerderheid op dit forum blijkbaar wel dus. Sommigen zouden beter in de marollen gaan wonen naast een of andere heks. Dan hadden ze zelfs geen PC nodig om ruzie te maken. Laatst gewijzigd door werkman : 13 november 2019 om 09:27. |
|
|
|
|
|
|
#742 |
|
Banneling
|
hoeveel kost een asielzoeker in een asielcentrum per dag?
stel dat bedrag ter beschikking van elke vrijwilliger die er één in zijn/haar huis wil opnemen. zou het gebrek aan plaatsen dan niet smelten als sneeuw voor de zon? zeker nu er zo zwaar (6%) bespaard wordt bij de culturo's ook? |
|
|
|
|
|
#743 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#744 |
|
Europees Commissaris
|
Mocht ik mij uitsluitend bezig houden met dit forum dan zou ik die aansluiting reeds lang buiten gesmeten hebben. Ik zit gemiddeld aan een drietal opmerkingen per dag op dit forum. En ik geef wel toe dat er drie teveel zijn. En bovendien krijg ik bijna nooit reactie. Wel van Panda's die willen praten over mijn slakkenkoersen en over de hoeren die ik zou bezoeken en over mijn nachtelijke escapades in kinderkoetsen op de autostrades. Over lelijke smoelen zal ik het niet hebben. Een van de dagen vrees ik dat hij een foto van zichzelf gaat publiceren terwijl hij op de nachtpot zit en genomen vanuit een positie dat je een worstje op transport ziet. Mij zal het niet meer verwonderen. Ik heb al meer meegemaakt. Het kan er allemaal nog wel bij. |
|
|
|
|
|
#745 |
|
Banneling
|
En die van de politiek correcte meute nog driester want zij staan aan de juiste kant van de geschiedenis... Man, ga je zever elders verkopen...
|
|
|
|
|
|
#746 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ze bestraffen zelfs onmiddellijk zonder dat het gerecht nog maar een poot verzet... Universiteit van Gent, hol van politiek correcte corruptie in een wereld waar de waarheid en alleen de waarheid legio moest zijn... |
|
|
|
|
|
|
#747 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#748 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#749 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#750 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#751 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#752 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je schiet jezelf dubbel en dik in je eigen voet... etterende zweren die zichzelf voor de Belgische grootheid nemen... |
|
|
|
|
|
|
#753 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk niet dat het veel helpt dat de poco-politici maar blijven herhalen dat de mensen moeten ondergaan dat hun buurt, hun omgeving, hun cultuur .... zomaar ongevraagd en bruusk gewijzigd wordt tegen hun goesting.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#754 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar waarvoor hebben wij een regering? Juist ja: om problemen op te lossen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#755 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan kunnen ze op dezelfde manier terug als ze gekomen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#756 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We kunnen niet allemaal burgerlijk ingenieur zijn hé. Gelukkig maar, anders zou je niet meer neerbuigend kunnen doen tegenover mensen die jouw diploma niet hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#757 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij kan zich zelfs niet inbeelden op welke schaal de ouderen onder ons door het leger geschoold zijn in explosieven.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 november 2019 om 11:11. |
||
|
|
|
|
|
#758 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#759 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zij zijn baas en de Vlaming moet dom en onderdanig zijn.
|
|
|
|
|
#760 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|