![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#921 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen Laatst gewijzigd door No Apologies : 13 november 2019 om 21:02. |
|
|
|
|
|
|
#922 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#923 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#924 |
|
Minister-President
|
We hebben wellicht nog wat overschot op de begroting. En, indien niet, dan vragen we wat extra besparingen van de cultuursector. Die zullen wel niet moeilijk doen als het geld naar de goede zaak gaat.
|
|
|
#925 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Terzake kunnen ze zoveel lullen als ze willen maar over die landen: geen woord. |
|
|
|
|
|
|
#926 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#927 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Toch wel vreemd dat men het motief meent te weten zonder dat de dader al gevonden is.
Zoekt men normaal niet eerst de dader en dan het motief ? |
|
|
|
|
|
#928 |
|
Minister-President
|
Met 487 inwoners per vierkante km in Vlaanderen betwijfel ik dat. In Wallonië is er nog wel plaats. Maar voor een ruil ben ik eventueel wel te vinden. Vlaanderen pakt Latino's binnen en schuift zijn moslims door naar Wallonië. Te beschouwen als een toetje, bovenop die andere transfers.
|
|
|
#929 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#930 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zijn armere landen, luxe terroristen hebben daar minder interesse voor. Uw analyses deugen niet. Veel leuker toeristen op terrasjes in Parijs neer te maaien.
|
|
|
|
|
|
#931 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#932 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#933 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#934 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die mens is momenteel zijn schild en zwaard aan het oppoetsen... Binnenkort komt het 75 ste ardennenoffensief er aan.... En deze keer menen ze het om door te breken tot achter de maas... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#935 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik vraag me af hoe ze zouden gereageerd hebben moest het een kerststal geweest zijn.
Waarschijnlijk hetzelfde, zei ik sarcastisch. |
|
|
|
|
|
#936 |
|
Banneling
|
Ik heb er voor gekozen om niet te zwijgen als mensen de fouten van de jaren 30 opnieuw maken.
En als jullie de Vlamingen vertegenwoordigen is mijn antwoord: de Vlaming is uitschot. Laatst gewijzigd door Tavek : 13 november 2019 om 22:08. |
|
|
|
|
|
#937 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Waarom neem jij - als statement dat zou kunnen tellen - niet enkele dakloze asielzoekers in huis tot ze ergens terecht kunnen, zeker nu er koude nachten opkomst zijn ?
|
|
|
#938 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#939 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
"Gespuis" Is niet ver af van bacterie: Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#940 |
|
Banneling
|
Fox, jij prentedeert enige vorm van hogere scholing te hebben genoten....
Heb jij ooit gesproken met een asielzoeker ? Heb je er ooit een van dichtbij gezien ? Hoe kan je dan spreken over "allochtoon gespuis". Of is de enige vorm van informatiewinning die jij doet de NVA propagandakanalen & rechtse media die uw verstand verpesten met leugens en haat ? |
|
|
|