![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk beschikken ze daar over individuele douches. Dat zijn geen clubs voor strontluizen uit de lagere klasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we niet vergeten over wat het hier juist gaat, een Mohamed trainer waar de directie een probleem mee heeft vanwege wangedrag van zijn ploeg, Mo de trainer is ook vader van 1 van z'n spelers.
Van moslims weten we dat ze niet graag naakt te zien zijn en dus heb je de heft van de ploeg die geen moslim is en naakt in de douche gaat, de andere helft is moslim en houdt z'n onderbroek aan, oa omdat het moet van papa Mo de trainer. Dat zorgt automatisch voor spanningen omdat die gasten naakt in de douche gaan naast een groep die halsstarrig z'n broek aanhoudt en ook gekend staat voor baldadigheden. De club heeft dan beslist om de broekaanhouders apart te laten trainen, wat me heel logisch lijkt. Het was dus niet eens een verplichting om naakt te douchen maar afzonderlijk om die spanning te vermijden. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191114_04716835 Wel een goeie methode om moslims buiten een club te houden maar dan moet je natuurlijk geen moslim trainer in dienst nemen. Wordt er maar gewoon aan want 80% van de nieuwe sportleraars in opleiding zijn moslims, stuur daar maar je kinderen naartoe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie alvast geen enkele reden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezamenlijk naakt douchen is er zowel voor de arme als rijke strontluizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets van aantrekken: dat is zijn Napoleoncomplex dat opspeelt.
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
De anderen beantwoordt ik met mijn standaard beleefdheid. Minimaal, aangezien ze meestal geen geld opbrengen. En wat mijn personeel betreft,Ik ben de baas, ik respecteer ze, zolang ze mijn marges respecteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Parlementslid
|
![]() Wat mij op het nieuws weeral direct opviel was dat baardman Mohammed weer kwam zeggen wat in ONS land mag en niet mag. Weeral een allochtoon die ons zijn wetten komt stellen. En weer een pak stemmen voor VB erbij! Al dan niet verplicht naakt douchen is niet meer dan de lucifer om het vuur aan te steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mo t'is nie gelukt, weeral stemmen voor het VB erbij. Gewoon uitsplitsen, onderbroekers en naakters door elkaar laten douchen is sowieso niet goed. Tot nu toe gingen de preutsen gewoon naar huis en douchen daar. Maar om de 1 of andere reden willen moslims dat hun kinderen met onderbroek douchen samen met naakte niet-islam kinderen, de logica ontgaat me volledig. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 16 november 2019 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 november 2019 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]()
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |