![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat ik nooit een goede danser op schema ben geweest. Links rechts; halve draai; stop; en opnieuw links had teveel militaire expressie. Ne slow daarentegen kwam meer uit het hart. Even onderaan tegen mekaar aanschuren; dan met de duim zeemzoet over rug en achterwerk strelen deed veel meer deugd dan dat mechanisch gehuppel. En als voorbereiding op wat komen kon kreeg je meer inzicht over wat mogelijk was. Zo ook met politiek. Schema's worden gedirigeerd door anderen maar kloppen nooit volledig. Het is een levende materie met soms meer verassingen dan schema's. En met rustigheid gaat er niks vooruit. Anderen zijn je steeds voor. Natuurlijk heeft de top liever schema's. Maar op zulke manier begin je beter niet aan politiek. Je zit steeds achterop en zal hoogstens een paar kruimeltjes van de tafel kunnen afruimen. Ik heb me daaraan ook laten vangen. Dus ik spreek van ondervinding. Maar je spreekt over de geruchten in de wandelgangen Anna. Dan zit ja natuurlijk al bij degenen die werken met schema's? Feitelijk heeft het dan weinig zin om op dit forum rond te hangen. Hier vind je alleen maar toeterende zageventen die klagen over iedereen behalve zichzelf. Dat heb jij dan toch niet meer nodig? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() jij bent gewoon te ongeduldig, ook die dans gaat over schuren uiteindelijk, alleen het voorspel is langer. en bij partijen is het ook zo, zij hebben u nodig, niet omgekeerd, als je t omgekeerd speelt, kom je nergens. Laatst gewijzigd door Anna List : 27 november 2019 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ben daar één keer naar gaan luisteren, de man dweilde toen alle afdelingen van de VVB af, met een behoorlijk radicaal communautair verhaal (de Belgische ziekte). heb m toen één concrete vraag gesteld, waar hij omheen fietste ... heb toen mijn conclusies gelukkig correct getrokken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet "of wat" eens zeggen maar dan wat sneller dan normaal en je kapt de "o" af, FWA. Ja, ik moest het ook opzoeken de eerste keer dat ik het zag staan, ben ook al oud aan het worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zoals Verhofstad, De Gucht, Somers, je hoort toch van ver dat dit blaaskaken zijn waar 90% leugens uitkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Paul is nadien uit eerlijke schaamte geëmigreerd volgens mij. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 27 november 2019 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verhofstad werd enkel "Vlaams" omdat hij dacht van daarmee stemmen te winnen. Die man zou Machiavelli nog grote ogen laten trekken. Zoals ook de collega's van de CD&V denken, "Vlaams zijn is goed voor tijdens de verkiezingen".
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach so... ik vermoed dat het behoort tot de SMS-woordenschat van de tieners of zo. Goed, om terug te keren op uw reactie (Echt FWA?) je lijkt mijn verhaal te betwijfelen. Toch is het “de waarheid en niets dan de waarheid”. Ik ben een Vlaams-nationalist met economisch liberaal gedachtegoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent toch oud genoeg om de PVV, pest voor Vlaanderen, nog te herinneren?
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dachten ze ook maar één seconde dat het Vlaamse volk het zou willen dan hadden we zes maanden terug al een regering... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat was in de tijd van Omer Van Audenhove, de schoenenhandelaar en super-belgicist die verkiezingspubliciteit voerde met als symbool een tricolore baksteen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |