![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
want bekijk zijn parcours ... elke organisatie waar hij door ging, van studentenvereniging over jong vld over vld over zijn Europese uitstappen, elk van die organisaties liet hij compleet failliet achter ... en zijn persoonlijke financiën bewijzen dat dit niet uit onkunde was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() ook waar, daarom ook dat hij overal moet gaan lopen na een paar jaar, eens men hem door heeft ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 27 november 2019 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was toen heel naief he. Ik dacht dat enkel mijn onmiddellijke cirkel corrupt was.
Laatst gewijzigd door patrickve : 27 november 2019 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse regering wil uit Unia en Somers zegt dat hij er niet aan denkt 1 cent te besparen op Unia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja maar ze hebben Omer toch met medewerking van Eyskens buiten gebonjourd. En in de plaats van de professor mocht Dehaene met de sossen eerste minister spelen i.p.v. Eyskens junior. En de verkiezing daaropvolgend mocht het konijn met de sossen de fakkel overnemen. Uit wraak dus. Niet van de sossen maar wel van de blauwe garde die met teveel krampen zaten wegens vorige opgelopen rancunes. En ze hebben om Eyskens definitief uit te schakelen de zaal Khaled tussen zijn koude schotel gemengd. Iets waar hij nu nog steeds het zuur op zijn maag van heeft. Quercus vent; wat weet jij in feite toch weinig. Spits uw oren in de wandelgangen en laat beter anderen aan het woord. Wat ik af en toe uitzonderlijk zelf vertel heeft trouwens geen zin. Ze weten het hier toch allemaal beter. ![]() En mijn streek heeft nog jaren een gier rond gevlogen die ook mee van Omer zijn lijk gegeten heeft. Om..... .(punt) Ik zal maar zwijgen. Mooi weer vandaag he jongens en meisjes. Enne, wie gaan we vandaag door de dorsmachine trekken? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 november 2019 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad hij was een van de beste minister-presidenten van het Vlaams Gewest. Wel sneu dat hij zijn project om de Olympische Spelen van 2016 in Vlaanderen te laten plaats vinden, niet heeft kunnen realiseren.
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens Somers lag toen nog aan zijn fopspeen te zabberen. Bovendien heb ik geen zaken met partijen. U geeft de indruk dat ik mij er nog wel zou mee moeien. Lees wat ik schreef en denk niet verder. Over het algemeen komen zelfs degenen die kunnen denken er niet uit. Uit een doolhof geraak je ook niet met denken en uit een politiek doolhof geraken is nog ondoenlijker. Inside informatie is belangrijker dan denken. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 november 2019 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal veel verklaren van zijn huidig gedrag. Maar zet niet teveel van Uw troefkaarten op Somers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is duidelijk dat het dat is of weer een legislatuur a la Peeters.
Da manneke krijgt wel heel veel noten op zijn zang terwijl zijn enige wapenfeit is dat hij de "Vlamingen" in Mechelen geleerd heeft onderdanig te zijn.
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuja, dat kan de laatste "push" richting Paars-Groen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Hela, dat zijn de "Vlamingen" die la Belgique nodig heeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zijn de enigen die ongestraft en bijna ongecontroleerd al doen wat ze willen en er gretig gebruik van maken. Probeer in de privé maar eens uit te halen wat die uithalen, je vliegt St Gillis in om wat na te denken over je daden. Politiekers gaan dan bij de EU wat verder sjoemelen.
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hypokrieten... Laatst gewijzigd door marie daenen : 27 november 2019 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Somers is iemand van voor mijn tijd. Dus mij moet je uw raad niet geven. Geschiedenis uit een toch kort verleden helpt wel het gedrag van toppers te verklaren. Maar bij mij mag hij vertrekken met een blanco cheque. Iedereen trouwens. Ik vertrouw die wereld niet meer. Niemand is er veilig als het in hun kraam past. Ik gaf alleen de naam van Eyskens vrij om mijn zienswijze te staven. En....dus met troefkaarten; zelfs met goeie; pas ik. Anderen mogen het oplossen. ![]() Einde verhaal dus. Zelfs Omer liep in de weg. Laatst gewijzigd door werkman : 27 november 2019 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb er geen problemen mee. Graven ![]() Operatie beschadiging van Somers gaat inderdaad Paars-Groen enkel versnellen. De NVA kan er nog bij als ze haar communautair programma ten grave legt. Wat ik hun wel (helaas) nog zie doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ben benieuwd (eigenlijk weet ik het) waar we binnen 4 jaar staan met het oplossen van die onredelijke hoge staatsschuld?
![]() |