![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wij willen ook de vrijheid om te geloven en doen wat we willen. That's all & blijkbaar hét probleem... Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 november 2019 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat er nog steeds mensen uit hun herkomstland of die van de ouders huwen, heeft misschien te maken met dat ze hier daarvoor geen geschikte partner. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kortom: weer een staaltje negativiteit om negatief te zijn. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Als je geen cultuur hebt, kun je er ook geen doorgeven, dat is het enige wat ge daarmee aantoont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien jullie ons eten niet lusten dan brengen jullie gewoon jullie bobo'kes mee en in de school is het onze kultuur en onze wetenschap en wijsheid dat er onderricht wordt... Moeilijk hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Vlaming zit ik niet opgescheept met de grootheidswaanzin van een grote francofonie... Door van thuis uit katholiek maar vrij opgevoede Vlaming ligt de wereld voor mij open en kan ik mij overal aanpassen en dat is de kultuur die ik mijn kinderen wil meegeven... Zelfs nadenken, zelfs oordelen, zelfs beslissen en niet afgezaagd gezeik van de ene of andere betweter nalopen... Wijze mannen hebben wijze woorden gezegd, maar ik betwijfel heel erg of Mohammed daar toe behoorde... Maar zelfs de wijze woorden van die wijze mannen werden later heel dikwijls, om niet te zeggen altijd verdraaid, ontdaan van hun grootheid... en, vooral als het om godsdiensten gaat, neergehaald tot dwaze geboden die elk goed doel voorbij schoten... Het is even dwaas alles over boord te gooien, zoals het even dwaas is om zulke riten gewoon, uit gehoorzaamheid, uit plicht, uit onwetendheid, uit dwaasheid, uit luiheid... te blijven naleven en te blijven volgen... Dus ik zou maar niet te vlug zeggen dat zich altijd en overal kunnen aanpassen betekent dat die mensen geen kultuur hebben... Ten andere tussen la Belgique en Frankrijk zijn de kulturele verschillen echt niet om over naar huis te schrijven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allah is een primaat?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die houding krijg je daar nooit uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Die mag er niet uit, want Allah, enfin zijn zogezegde woordvoeders hier op aarde, willen het niet...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 28 november 2019 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is dat echt zo moelijk voor jou om te vatten, dat de samenstelling van de totale bevolking iets anders is dan de samenstelling van de scholieren-bevolking, maar dat de scholieren-samenstelling een voorafspiegeling is van die van de toekomstige totale bevolking? Citaat:
Moslim jongens zouden hun kansen op de relatie-markt drastisch kunnen verhogen indien ze zouden ophouden met het aanbidden van de massamoordenaar, serieverkrachter en pedofiel de profeet Mohammed als hun groot lichtend voorbeeld. En niet langer op een barbaarse manier omgaan met vrouwen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een simpele arrestatie van één persoon in een rustige wijk in een rustig dorp in Vlaanderen: https://www.hln.be/nieuws/binnenland...r-op~a14f42a8/ Citaat:
https://www.bruzz.be/samenleving/han...len-2017-11-12 Citaat:
https://doorbraak.be/brandende-banlieues/ Citaat:
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor velen is het genoeg geweest maar voor velen is het niet genoeg geweest. Ze zullen ons blijven kloten en hun wil opdringen tot het ontploft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad Patrick. Als België avonturen toelaat dan is de Engelse taal het beste middel om zich van de opsluiting af te maken. Normaal kan ik heel goed mijn plan trekken in de Franse taal. Maar ik vertik het van mijn medeburgers; die mogelijk wel te laks zijn; vanuit de hoogte te benaderen met gezwollen kop om hen te laten voelen dat ik meer zou zijn omdat ik Frans zou kunnen. Ik heb het geluk gehad te mogen/moeten werken in een andere taal. Dus voor mij is er geen probleem. Maar voor België is er wel een probleem. In Walbanië studeert de jeugd als tweede taal het Engels. Dus als ze dat in Vlaanderen ook mogen is het probleem binnen tien jaar opgelost. Iedereen spreekt Engels; de wereldtaal. En dus ook de PC-taal. En Engels is bovendien veel gemakkelijker om te assimileren. En merk bovendien hoe ver Nederland staat tegenover België wat betreft de Internet handel. Natuurlijk gebruikt Shakespierre nog deze taal met zoveel meer woorden meer maar dat is absoluut geen hinderpaal om deze taal als omgangstaal te gebruiken. Op dit forum zijn er ook Franstaligen die Nederlandse omgangstaal kunnen gebruiken. Maar ik heb reeds dikwijls gemerkt dat ze ook niet meer mee kunnen als je iets diepgaander met gebruik van andere woorden iets uitlegt. Evenzeer is dus het gebruik van het Nederlands even ver weg als het gebruik van het Engels van Shakespierre voor alle Belgen. En bovendien blijft het storend werken als zelfs ministers komen stamelen dat alles koet kaat. Of doen ze dat soms om de dubbele leugen te verbergen? Ze moeten het hier serieuzer gaan aanpakken of de burgers van dit land behouden de indruk dat ze in een toren van Babel leven? Maar Europa heeft zelfs geen eenheidstaal. Dus we zullen nog ietwat moeten wachten voor ze ook daar hun verstand krijgen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 28 november 2019 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |