![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Beginnen dezen die denken beter het Engels te beheersen u ook al een dikkere kop te krijgen? Maar juist is juist. Ik heb nooit veel van zijn toneelstukken gelezen noch ander proza. Maar zou je er graag een Parisien van maken dan is dat voor mij ook goed hoor. Sorry; maar ik was vergeten dat ik iets schreef op dit forum. Men is hier nogal punctueel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ons forumlid Gwylan het meest overtuigende bewijs is dat een kind van een gemengd frans-belgisch koppel dat in frankrijk leeft toch de taal kan aanleren aan hun kinderen. Als ze dat willen, natuurlijk. Een vriendin van mij woont al 30 jaar in parijs, haar ene dochter praat dagelijks nederlands met haar thuis en haalt een behoorlijk goed niveau. Zelfs het typische franse accent klinkt niet echt door in haar nederlands. De andere dochter stond er minder voor open, en heeft er rond haar 15 of 16 de brui aan gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Begin nu weer niet onnozel te doen vent. Kan je echt niet zonder braakballen? Haar opmerking was juist. Dus daar heb ik geen probleem mee. Maar met hetgeen jij hier dagelijks brengt den ik dat ik niet de enige ben die het afkeurt. Jij zit en blijft zitten in een oorlogssfeer. En ik vermoed dat velen wel weten waarom. Laatst gewijzigd door werkman : 28 november 2019 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als er toch zo'n werkers op het forum zitten die op elk ogenblik van de dag zich het recht toekennen om anderen te verwijten dat ze steuntrekkers of doppers zijn dan stel ik mij wel vragen. Dat ze tijd hebben om hier te komen lummelen betekent dat ze weinig ander werk hebben en weinig dus presteren. Ik lummel hier ook rond. Maar ik ben op rust. Dus ik moet mij niet meer verantwoorden. Wat is die anderen hun antwoord? Is het hun job misschien om overal den boel op stelten te zetten onder valse voorwendsels? U mag gerust antwoorden kneus. Misschien komt er dan eindelijk eens iets dat voor velen verstaanbaar zou zijn. We leven op hoop. En uw idiote glimlachjes mag je steken op een plaats waar de zon nooit schijnt. ![]() En inderdaad. Ik kan weinig verdragen misschien. Maar mocht je dat denken dan mag je jezelf wel eens afvragen waar je fout zit. Maar dat is wel teveel gevraagd zeker? Laatst gewijzigd door werkman : 28 november 2019 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komen uw kinderen nog wel eens naar Vlaanderen? En zitten ze dan achterlijk in 't Frans bezig tegen iedereen, incl de grootouders? En jullie worden hier niet uitgescholden voor vuile francofonie? Mijn kind kan urdu, engels en ook nederlands ondertussen... en de kleuterjuf zegt dat ze wat betreft taal bij de besten in de klas hoort. Ik zie dus nog steeds geen reden om te doen alsof ik enkel nog Belg ben. Wat mij betreft kan je je leugens en hypocriete fantasietjes steken waar de zon niet schijnt. Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 november 2019 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, natuurlijk niet. Ikzelf ben al 3 of 4 jaar niet meer in Belgie geweest. En dat was toen 3 of 4 uur of zo. Met mijne kleinste, een heen en weer met de TGV naar het Natuurhistorisch museum in Brussel om hem de Iguanodon skeletten laten te zien.
Laatst gewijzigd door patrickve : 29 november 2019 om 05:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is min of meer wat ik gemerkt heb met mijn kinderen. Ik heb het wel aanvankelijk geprobeerd. Vroeg teveel moeite en gaf twijfelachtige resultaten. Nadien totaal geen interesse meer. Ik ben voor de vrijheid van keuze he. Mijn oudste spreekt wel Duits. Niet heel vloeiend, dat niet.
Laatst gewijzigd door patrickve : 29 november 2019 om 05:36. |
![]() |
![]() |