![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen uw familie leden ? Je spreekt toch Vlaams met uw wederhelft mag ik hopen ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 november 2019 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ben je wel heel curieus he Fred.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mij goed maar binnen het jaar hebben we hier dan net zoveel inwoners als de Chinezen en los van de leefbaarheid, wie, gaat dat betalen? Met blablabla komt de kas niet vol dat bewijzen onze ministers dagelijks.
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, ik krijg meer en meer de indruk dat Fred een 'agent provocateur' is. Waarschijnlijk een VB-er, die iedereen op de stang jaagt. Het kan ook een Waalse mol zijn, die probeert verdeeldheid te zaaien in dit serene eensgezinde forum. Anderzijds gedraagt hij zich ook als een hoofdstedelijke Beulemans, die vindt dat Brussel de navel van de wereld is. Curieus!
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allemaal niet te ernstig nemen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was onlangs samen met familie in de Ardennen (vallei van de Semois) voor een verlengd weekend vakantie. Bij élke wandeling die we maakten (ongeacht of dat nu diep in de bossen was, of langs de wegen) hadden we na een half uur een hele zak vol zwerfvuil (vooral blik, glas en plastic). Bij mijn weten komen daar in de streek zo goed als uitsluitend 'westerlingen'. Ik besef wel dat ik nu niet 'politiek-correct' bezig ben ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Molenbeek is daar nu een schoonheidssalon tegen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 november 2019 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |