![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
kan eindelijk een splitsing van België tot stand komen. Dus dan is een regeringsvorming overbodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik dacht dat de kaloten met 20% op hun minimum zaten,nu ben ik zelf niet meer zeker van die 15 %.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Vuye heeft ondertussen een andere visie.
Hij is de gesel van de NVa geworden op twitter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is wel grandioos zoals hij onze Vlaamse politiekers hun daden blootlegt. Eigenlijk zijn de volkverraders nog meer in aantal dan ik mij tot op heden voorstelde. Ik ben steeds VU-er geweest maar als ik zijn aangehaalde feiten en visie overweeg dan weet ik heden met meer zekerheid dat ik het bij het rechte eind had om deze partij destijds in de vuilbak te gooien. Mijn advies dat ik nog kan geven aan onze jeugd is zo vlug mogelijk een wereldtaal te leren en dit kot zo vlug mogelijk te ontvluchten. Zorg daarbij nog dat je van een bepaald gekozen materie iets meer weet dan de rest en trek de wijde wereld in. Je zal dan overal welkom zijn. Zelfs de Duitse wetenschappers die Amerika de atoombom bezorgden werden met open armen ontvangen. Er was geen enkel probleem aangaande hun mogelijk nazi verleden. Als je daarentegen onze massa vluchtelingen ziet die te weinig kunnen om echt welkom te zijn dan besef je meteen dat de ene vluchteling niet de andere is. En als bovendien er nog een bende crapul tussen zit dan besef je dat wij op termijn geen stap vooruit zullen gaan. De negatieve spiraal zal alleen vlugger verlopen. Dus...….inpakken en weg wezen. Europa wordt en is een afzetgebied voor mensenhandel. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 1 december 2019 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten ze Werkman sturen, die heeft een hamer, sikkel, aambeeld en boormachien en kan zo mee werken aan de bouw van een nieuwe regering.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Je blijft dat maar herhalen maar de laatste verkiezingen toonden aan dat VB er op vooruit ging met meer stemmen dan NVA verloor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet zeveren hoor vent. Maar als je absoluut van mij een communist wil maken; je doet maar hoor. En ik ga zeker niet meewerken aan een nieuwe regering. En zonder regering vind ik prima. Ik hoef geen nieuwe. Ik word trouwens niet gevraagd. Er zijn slimmere gediplomeerden om dit land naar de kloten te helpen. Ik ben op rust en dat vind ik zaaaalig! Maar ik ben goed geluimd nu. Anders kreeg je die hamer, sikkel en aambeeld naar uw kop gegooid. Dat boormachien niet natuurlijk want dat is te duur voor op uw kop te slagen. Bovendien heeft het geen effect moest het gebeuren. Ik vermoed dat hij nu reeds al vol zit met afval. Maar ik zou toch eens postuleren bij Circus Bouglione. Wie weet of ze daar momenteel geen clown kunnen gebruiken. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 1 december 2019 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |