![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() In eerste instantie van waar kwamen die problemen met abortus... Dikke pées die hun verstand in de geul van een prostitué staken en absoluut geen bastaards wouden, want die zouden wel eens op hun patrimonium kunnen azen... en dat patrimonium is en was heilig...
Weet maar dat er toen vele vrouwen tegen hun wil in geaborteerd werden... Enfin, later zijn er de voorbehoedsmiddelen bijgekomen en heeft zich het hele verhaal een beetje verlegd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Abortus een duivelse handeling...waar praten we eigenlijk mee? Lijkt me het Opus Dei standpunt ten voeten uit! Mag gerust hoor maar een argument in discussies kun je dit toch echt niet noemen? Gods koninkrijk...duivelse handelingen...lijken de middeleeuwen wel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je moet het ook niet omslaan in de andere richting van oh maar dat is een goede daad, nog maar eens een bijkomende abortusje uitvoeren... Je laat ook niet voor je plezier je apendix uithalen, en abortus is toch nog altijd wat anders... Maar schuldgevoelens zijn niet op zijn plaats; hoef niet, maar totaal neutraal is het ook niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslims gebruiken al meer dan duizend jaar schapendarm. Natuurlijk, het was wachten tot in 1850 toen de Engelsen op het idee kwamen om die darm eerst uit de schapen te halen.
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie daar gaat het toch niet over? Misschien wordt de beslissing genomen omdat er te vaak naar Nederland wordt gegaan omwille van de langere termijnen of evengoed kan een factor zijn dat nu tot meer dan 12 weken de ingreep zonder te grote risico's kan worden uitgevoerd, wie weet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marie, de meeste vrouwen doen niet " zomaar een abortusje" hoor. Maar vaak is het wel een goede en terechte beslissing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Giacomo Casanova tests his condom for holes by inflating it ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vraag gaat over de hoogdringendheid op dit ogenblik van een nieuwe abortus regeling en daar heb ik zwaar mijn twijfels over en zie ik het eerder als een gemakkelijk afleidingsmanoeuver om de Vlamingen weer wat meer onderling te verdelen en/of tegen elkaar in het harnas te jagen... zodat de grote poenpakkers hen verder kunnen bestelen (want ik kan heel dit Belgische gedoe niet meer anders noemen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Spreek ik ook niet tegen... Alleen is voor mij op het ogenblik het moment heel slecht gekozen om daarover te onderhandelen... Doet het abortusdebat, noch de omstandigheden ook maar enig goed...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, als jij zelfs hierachter een complot ziet, kan niemand, vrees ik, jou helpen.
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Kaproen zou reageren: tweede lectuur voor wet abortus, parlement geraakt er niet uit. Weer een paar dagen dichter bij Vlaamse onafhankelijkheid.
![]() |