Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 december 2019, 14:00   #41
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Het wordt tijd dat dit op straat ook wat meer met werkweigerende paria's gebeurt.
²

maar dan niet zo dat ze t nog kan navertellen hé.

Laatst gewijzigd door Anna List : 4 december 2019 om 14:02.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 14:06   #42
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
²

maar dan niet zo dat ze t nog kan navertellen hé.
:Overdrijven jullie nu niet wat?

Mag iemand nog zeggen dat een man zich aanstelt enz? Bembem mag toch zeggen wat ze vindt

Laatst gewijzigd door Guinevere : 4 december 2019 om 14:06.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 14:07   #43
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
:Overdrijven jullie nu niet wat?

Mag iemand nog zeggen dat een man zich aanstelt enz? Bembem mag toch zeggen wat ze vindt
geen geweld goedpraten, victim blamen en dan zelf het slachtoffer komen uithangen hé, dat gaat niet goed samen ze.

t is t één, of t ander.


en wat, 'jullie' ?

dat van dat boudweg doodschoppen, was ik alleen hé, daar zit Het Verzet voor niks tussen, denk ik.

Laatst gewijzigd door Anna List : 4 december 2019 om 14:09.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 14:11   #44
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zet mij er maar bij, Elio heeft 100% gelijk, je hele uitleg is walgelijk. En totaal misplaatst vanuit de mond van een fake gehandicapte die van huilie-huilie haar levensmissie heeft gemaakt zolang het je maar een uitkering en wat medelijden oplevert.
Leuk te lezen hoeveel mensen nog geloven in virtuele verhaaltjes over virtuele figuurtjes.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 december 2019 om 14:11.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 14:14   #45
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik heb al ergere dingen meegemaakt maar loop daar niet mee te bleiten zoals die kwiet doet, en al zeker niet op TV. En ik ben een VROUW.
Echt ? Een dikke halve Koreaanse vrouw die in de bars van Pattaya zit

Ik moet ze nog tegenkomen....en de Fred is al wat tegengekomen in zijn leven

Maar je hebt gelijk.....jij amuseert U en ze blijven het maar slikken...

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 december 2019 om 14:16.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 14:16   #46
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Alle homo's die ik ken zijn geen echte mannen. Allemaal verwijfd of mietje.

Die kunnen geen 'echte man' (meer) zijn, denk ik. Op dat vlak legt bembem de lat te hoog of onrealistisch.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 4 december 2019 om 14:20.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 14:19   #47
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
geen geweld goedpraten, victim blamen en dan zelf het slachtoffer komen uithangen hé, dat gaat niet goed samen ze.

t is t één, of t ander.


en wat, 'jullie' ?

dat van dat boudweg doodschoppen, was ik alleen hé, daar zit Het Verzet voor niks tussen, denk ik.
Praat je nu zelf ook geen geweld goed?

Geweld is niet altijd foei, althans bij ons moslims. In de decadente samenleving is alle geweld not done, terwijl het soms wel nodig is.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 14:52   #48
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Alle homo's die ik ken zijn geen echte mannen. Allemaal verwijfd of mietje.

Die kunnen geen 'echte man' (meer) zijn, denk ik. Op dat vlak legt bembem de lat te hoog of onrealistisch.
Nog zo'n vol vooroordelen madam! Alsof jij weet wie homo is en ze er zo uit haalt. Bij de meeste is er geen sprake van verwijfdheid of mietjes gedrag, dus jouw mening slaat nergens op.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 14:56   #49
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Mijn Frans is niet zo goed, heeft die man een pak slaag uitgelokt? Als hij gewoon in elkaar werd geslagen zonder aanwijsbare reden, dan valt dit natuurlijk niet goed te praten. En daarbij, zichzelf respecterende mensen maken hun handen niet op deze manier vuil.

Ik wil trouwens kwijt dat het wereldje van dit soort mannen een ver van m'n bed-show blijft (lol ok...). Alle homo's die ik ken zijn in meer of mindere mate slechte (en/of vieze) karakters. Op professioneel vlak zal ik er wel mee om kunnen, ook als een buur of mede-burgers op afstand, maar er zullen nooit mooie of hechte vriendschappen bloeien. Denk zelfs dat dit voor veel mensen geldt alleen is men te hypocriet of poco om ervoor uit te komen.
jouw mening is echt te achterlijk voor woorden.
1. Alle homo's die ik ken" roepen terwijl onder moslims amper mannen de moed hebben om daar eerlijk over te zijn, is echt belachelijk als opinie.
2. Het is lasterlijk om iemand seksuele geaardheid te linken aan slecht of vies karakter, wel kun je uw mening daaraan linken. Wat u dus is gelukt, en alweer.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 15:00   #50
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Mijn Frans is niet zo goed, heeft die man een pak slaag uitgelokt? Als hij gewoon in elkaar werd geslagen zonder aanwijsbare reden, dan valt dit natuurlijk niet goed te praten. En daarbij, zichzelf respecterende mensen maken hun handen niet op deze manier vuil.

Ik wil trouwens kwijt dat het wereldje van dit soort mannen een ver van m'n bed-show blijft (lol ok...). Alle homo's die ik ken zijn in meer of mindere mate slechte (en/of vieze) karakters. Op professioneel vlak zal ik er wel mee om kunnen, ook als een buur of mede-burgers op afstand, maar er zullen nooit mooie of hechte vriendschappen bloeien. Denk zelfs dat dit voor veel mensen geldt alleen is men te hypocriet of poco om ervoor uit te komen.
Wees gerust, hoor, die mensen zijn op jou ook niet aan het wachten. En relaties onderhouden met mensen met jouw gedachtes, dat zullen ze ook niet doen..

Daaaaag!
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 15:24   #51
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nog zo'n vol vooroordelen madam! Alsof jij weet wie homo is en ze er zo uit haalt. Bij de meeste is er geen sprake van verwijfdheid of mietjes gedrag, dus jouw mening slaat nergens op.
Boh ik haal ze er toch zo uit, zelfs de niet zo verwijfden.
Maar ja ik heb dan ook een goede gayradar, it helps being extra sensible + paying attention to detail
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 15:25   #52
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
²

maar dan niet zo dat ze t nog kan navertellen hé.
Allez bon negeerlijst.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 15:30   #53
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
jouw mening is echt te achterlijk voor woorden.
1. Alle homo's die ik ken" roepen terwijl onder moslims amper mannen de moed hebben om daar eerlijk over te zijn, is echt belachelijk als opinie.
2. Het is lasterlijk om iemand seksuele geaardheid te linken aan slecht of vies karakter, wel kun je uw mening daaraan linken. Wat u dus is gelukt, en alweer.
Ze heeft het over de homo's die ze kent, als dat nu stuk voor stuk niet zo'n leuke exemplaren zijn..tja, wie ben jij om haar te verplichten ze te liken. Plus, jij veralgemeent toch ook graag i.e. 'alle vreemdelingen dit, alle vreemdelingen dat..' Pot ketel ja
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 15:35   #54
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Mijn Frans is niet zo goed, heeft die man een pak slaag uitgelokt? Als hij gewoon in elkaar werd geslagen zonder aanwijsbare reden, dan valt dit natuurlijk niet goed te praten. En daarbij, zichzelf respecterende mensen maken hun handen niet op deze manier vuil.

Ik wil trouwens kwijt dat het wereldje van dit soort mannen een ver van m'n bed-show blijft (lol ok...). Alle homo's die ik ken zijn in meer of mindere mate slechte (en/of vieze) karakters. Op professioneel vlak zal ik er wel mee om kunnen, ook als een buur of mede-burgers op afstand, maar er zullen nooit mooie of hechte vriendschappen bloeien. Denk zelfs dat dit voor veel mensen geldt alleen is men te hypocriet of poco om ervoor uit te komen.
Wel uit wat ik ervan opmaak werd ie op straat benaderd door 3 a 4 gaybashers.. er zou gedreigd zijn met fysiek geweld (ook al kwam ie er -& zijn vriend- heelhuids/fysiek ongedeerd vanaf. Maw veel blabla weinig boemboem. Het is niet dat ie werd toegetakeld he.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 15:37   #55
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Enfin bon ik ben geen man maar de eerste die mij op straat probeert aan te vallen, zal het geweten hebben. De dees laat zich niet zomaar doen
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 15:44   #56
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dit is geen aanzet tot discussie maar de meest walgelijke en vooringenomen troep die iemand kwijt kan.
Uw mening staat bol van vooroordelen, en het blameren van een slachtoffer omdat hij homo is. En daar wilt u dan discussie over voeren?
Of minstens aandacht krijgen?
Haar ziektebeeld vereist nu eenmaal aandacht. Ongeacht of ze fraudeert of niet, er is duidelijk iets niet juist met haar. Of dit haar weerhoudt om een job uit te oefenen weet ik niet. Maar met zo een instelling ga je snel overal buitenvliegen. Internet en anonimiteit laat deze creaturen goed gedijen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 15:47   #57
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nog zo'n vol vooroordelen madam! Alsof jij weet wie homo is en ze er zo uit haalt. Bij de meeste is er geen sprake van verwijfdheid of mietjes gedrag, dus jouw mening slaat nergens op.
Wie zegt dat het om iemand anders gaat?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 15:47   #58
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Praat je nu zelf ook geen geweld goed?

Geweld is niet altijd foei, althans bij ons moslims. In de decadente samenleving is alle geweld not done, terwijl het soms wel nodig is.
Vertel eens. Wanneer is geweld noodzakelijk, beste huisvrouwtje.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 15:51   #59
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Mijn Frans is niet zo goed, heeft die man een pak slaag uitgelokt? Als hij gewoon in elkaar werd geslagen zonder aanwijsbare reden, dan valt dit natuurlijk niet goed te praten. En daarbij, zichzelf respecterende mensen maken hun handen niet op deze manier vuil.

Ik wil trouwens kwijt dat het wereldje van dit soort mannen een ver van m'n bed-show blijft (lol ok...). Alle homo's die ik ken zijn in meer of mindere mate slechte (en/of vieze) karakters. Op professioneel vlak zal ik er wel mee om kunnen, ook als een buur of mede-burgers op afstand, maar er zullen nooit mooie of hechte vriendschappen bloeien. Denk zelfs dat dit voor veel mensen geldt alleen is men te hypocriet of poco om ervoor uit te komen.
Bon, vervang nu eens het woordje "homo" door moslim en je staat te krijsen op je achterste poten.

Hypocrisie en katjes in het donker knijpen, zo kennen we je.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 15:52   #60
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Enfin bon ik ben geen man maar de eerste die mij op straat probeert aan te vallen, zal het geweten hebben. De dees laat zich niet zomaar doen
Is dat met of zonder pillen? Tja, als je een halfgekke troela ziet afkomen met verwijdde pupillen dan weet je dat je best vanaf het begin goed doormept.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be