![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jouw verzinsels klopten was er in Bilzen geen brand uitgebroken. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Vlaamse premier in ruil voor 16miljard€ Vlaams geld per jaar voor Wallo-Brux is mislukt. Wat had Magnette gedacht ? dat die ruil zo doorgaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever kan qua intelligentie en voorkomen niet tippen aan Magnette. Zoveel is duidelijk. De Wever wil voornaam voorkomen en slim, maar hij is het niet, helaas. Gemiddelde intelligentie en eertijds 1x of 2x gebuisd voor de rechten studie. Niet verwonderlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je maar een gemiddelde intelligentie?
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn er andere redenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Je wil zeggen dat jou jouw Vlaamse belangen geen snars schelen en dat je ze liever te grabbel gooit voor de francofone haaien omdat je zo vol Vlaamse zelfhaat, of moet ik zeggen minachting zit???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was hij toen werkelijk zo slim geweest als jij hier wil doen geloven dan had hij op dat ogenblik op een grote blikvanger die in feite weinig zou betekend hebben een toegeving gedaan en de wijn was in de kan... Maar neen, zelfs die intelligentie met alle positieve Belgische toeters achter zich, had hij niet... Het enige objectief verschil tussen Magnette en BDW is dat de ene het hele Belgische établissement pal achter zich heeft staan en de andere pal tegen zich heeft staan... Dank zij internet pakt die strategie nu niet meer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Ik redeneer simpelweg niet in termen van "mijn" Vlaamse belangen. Ik zou zelfs niet weten wat je daarmee bedoelt. Er is zoiets als "mijn belang" en wellicht ook zoiets als "de belangen van Vlaanderen", maar bij "mijn Vlaamse belangen" kan ik mij niets voorstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Het is vrij simpel: op federaal niveau is de enige meerderheid die van tel is een Belgische meerderheid. Voor wie behoefte heeft aan een Vlaamse meerderheid verwijs ik graag door naar het Vlaamse bestuursniveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hmm…. Bart De Wever, eerder een zwarte kat. Die niet veel muizen heeft gevangen de laatste tijd. En die zwarte kat heeft eerder een goed pak slaag gekregen bij de vorige verkiezingen. Meer nog, zwarte ratten zijn met de kruimels gaan lopen. Zo zullen we het maar zeggen. Kortom, Bart De Wever, schijnbaar hoog geschat door de achterban, maar in de praktijk te licht bevonden. Een bange wezel bovendien, zo blijkt uit de praktijk. Een zwarte kat die bang is voor een zwarte rat, ja dat kan nooit goed gaan. Kortom, Bart De Wever = klatergoud gebleken. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2019 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, hij is op gezegende leeftijd gestorven een week voor mijn geboorte.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik zou graag OVLD in de rol van 'Vlaamse' minderheid zien, er kunnen altijd nog wat stemmen af.
![]() |
![]() |