![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Desondanks probeerde de leugenpers de bevolking wijs te maken dat bij een nieuw referendum de meerderheid voor het behoud in de EU zou stemmen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 13 december 2019 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dat vlak heeft zelfs Trump gelijk. De media doen niks anders dan de bevolking manipuleren door middel van leugens.
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Groot' nieuws deze morgen : de MR vice-premier had in La Libre een nogal hard interview gegeven waarin hij zei dat de piste Paars-Geel dood is, en dat het dus Paars-groen zou worden, of nieuwe verkiezingen.
Nog geen dag later mag dat manneke al een rechtzetting in diezelfde pers zwieren dat totaal het tegenovergestelde zegt. ![]() https://www.lesoir.be/266937/article...a-clarinval-mr https://www.tijd.be/politiek-economi.../10191327.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu nog ff de moed vinden voor die verkiezingen uit te schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad: Bring it on Bart!
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een zeer stabiel paars-groen, par example
![]()
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat de Walen geen zweeppartij hebben zoals het Blok. Maar daar dient de PTB voor,zeker?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 december 2019 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Paul. De sukkelaar wil niets liever, maar hij kon het niet. En hij begon met zoveel enthousiasme aan zijn koninklijke opdracht.
De volgendeeeeeeee!
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik begin begrip voor Gennez te krijgen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terechte opmerking...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was een tijd dat ik respect had voor Frank, maar na een recent optreden in TerZake was ik ineens verlost van mijn sympathie.
Niettemin zou hij wat deze uitspraak betreft wel eens gelijk kunnen krijgen. De vraag is hoe dat komt, en waar dan de 16miljard per jaar vandaag moet komen waar Wallonië niet zonder kan.
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of hij zich bewust was van de wel erg groffe belediging naar Walbanië toe is me niet erg duidelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vrouw van allochtone afkomst bekritiseren, is dat geen racisme?
![]()
![]() |
#340 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 14 december 2019 om 16:21. |
||
![]() |
![]() |