![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is hij een slechte strateeg?
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, de Zweedse coalitie zelf.
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
om Vlaanderen van de ondergang te redden. Hij verwacht dat de Vlaamse regering zich als een blok opstelt in de onderhandelingen met het Zuiden. Zo niet, dan zal hij pleiten voor nieuwe verkiezingen. De keuze is nu aan de O-VLD en C&DV en tot maart wachten is veel te lang. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Europees Commissaris
|
Is het daar waar ze iedere bezoeker een judovest over zijn kop trekken met de mouwen achteraan? Dat moet je aan Panda vragen.
Die heeft er de paterkes leren kennen. Hij verafschuwt ze nog steeds. Ze hebben hem daar twee jaar kalm gehouden met te dreigen dat ze anders de moffen gingen sturen. En nu is bij razend want het bleken collaborateurs te zijn. Tja, zulke mensen zijn gelukkig. De tijd blijft hoor hen stille staan. Weer een leugen uit de bijbel. Daar beweren ze dat het een ster was. Die mensen keken toen al naar "Star wars". En ze stuurden drie wijzen met farfum in kruiken. Het geurde in die stal niet te fris. Wat wilt ge. Een ezel en een vettige os en daarbij nog een oude vent die dagelijks in zijn broek plaste. En vooral een os kan stinken. Die geraakt van zijn hormonen niet af. We gaan het weer beleven. Vrede op aarde aan alle mensen die van goede wille zijn. De nieuwe regering zal een kerstekindje worden? |
|
|
|
|
|
#126 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nog even geduld. De Wever is in herstelverlof. Mijn vriend heeft hem gisteren gezien in Antwerpenen en hij liep totaal voorover gebogen. Mijn vriend dacht dat hij achter zijn frank aan het zoeken was. Maar dat bleek niet het geval te zijn. Hij kwam van bij zijn huisarts. Hij zat met een hemorroïdenaanval wegens langdurige diarree. En de dokter had hem gezegd dat hij zijn probleem goed moest in het oog houden. Het was dus niet zijn frank die gevallen was. |
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Durft men dat wel aan 'nieuwe verkiezingen' of zouden die een aardverschuiving met zich mee kunnen brengen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als een Nederlandstalige premier wil worden dient hij zowat heel zijn programma te laten vallen in ruil voor het zitje in de wetstraat 16... De Franstalige echter verlangt niet alleen dat zitje,maar ook dat het grootste deel van zijn programma in het regeerakkoord wordt opgenomen... Voor de franstaligen de wijn,het water is voor de Vlamingen,net zoals het factuur... |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We kennen uw discours onderhand wel. Waals nationalisme is ok, Vlaams nationalisme is slecht. Maar goed, als je uw eigen hypocrisie wil blijven onderstrepen dan mag dat natuurlijk
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo ene die uiteindelijk aan een Limburgse is blijven plakken en gelijk de taalgrenzen tot in Leut gaat verleggen .... |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moar boelekes toch!?
Pot- of ketelverwijten maken de vettige janboel aan beide zijden van de taalregiootjes hier alleen maar plakkeriger: Wanneer een gefrustreerde ouw schuur de Waal een 'Untermensch' noemt terwijl aan de andere kant van 't land de nederlandstaligen denigrerend worden beschimpt voor 'Vloms geblaf' (aboyer flament,- met dank aan Le Grand Jacques) gaat men nooit het stadium van verwende pamperpisserkes ontgroeien. Ik ga d'er geen gewoonte van maken maar Tavek heeft in deze mijn steun.
|
|
|
#137 | |
|
|
Citaat:
Na al het geklungel van de koning en de diversen informateurs komen er in het voorjaar verkiezingen. De splitsing van België zal daarna nog de enige optie zijn. Laatst gewijzigd door cato : 18 december 2019 om 16:27. |
|
|
|
|
|
|
#138 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vergeet maar niet dat de nummer één - diegene die geen separatist is - van de N-VA wil dat Belgie blijft bestaan tegen elke prijs.
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|