![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk ligt de "ideale oplossing" voorhanden.
Aangezien Europa waakt over onze begroting, kan ze maar beter ze zelf beheren. Zowel Vlaanderen, Brussel, en Wallonië hebben een regering. Ieder voert een eigen beleid. Het grote probleem zijn de centen. Aangezien Wallonië economisch het zwakke kind is, kan ze steun van de andere Europese landen vragen. Vlaanderen is dan van de 'transfers' vanaf. Dus iedereen blij. ![]() België is of wordt niet gesplitst. Als Europa vindt dat het financieel 'evenwicht' tussen Vlaanderen en Wallonië gelijk is. Moeten ze samen terug verder. Vwalla zo simpel is het ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een traditionele tripartite als "échte regering", vanuit de oppositie gesteund door de groenen.
Iets zegt me dat dat zeker onderzocht wordt. Tripartite: 72 Met de steun van Ecolo-Groen: 93...
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 20 december 2019 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen misschien Dedecker sturen, dan zijn we daar ook vanaf.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer BelExit?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Inderdaad, zelfs wegen worden in Wallonië aangelegd met geld van EU.
Links heeft zéér veel Links PS kiesvee die leven van jobs bij staat, stad, de zuilen, intercommunale; politiek gesteunde belangengroepen enz.... die kosten geld en brengen niets op. Kosten nadien massa pensioen wegens allerlei onbetaalbare gunst mouwvegerij mistoestanden ! Vandaar dat geld gezocht moet word in Vlaanderen en de EU! ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. En nog slagen de Waalse dictators er niet in om op eigen benen te staan.
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() als ze de prijs weten piepen ze wel anders...
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alhoewel ze zelf steeds geld te kort hebben houden ze de anderen er wel over in de gaten, gelukkig voor landen zoals wij..
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Start; nog 20% van de lonen van het parlement en zijn entourage af en dan 10% bonus als ze overschot hebben terwijl we dezelfde faciliteiten behouden.. Geen financiering meer van partijen en vakbonden. Ca 20% minder ambtenaren of jobs aan de overheid pas dan mogen diegenen die blijven hun pensioen behouden. De volgende generatie ambtenaren zelfde pensioenwetten als iedereen + 10% want die gaan "wel" moeten werken dan. Een realistisch asielbeleid niet op basis van de stemmekes maar van ons mogelijkheden. We geven de asielcentra een budget per inwoner en die zijn dan zelfbedruipend. Wie een huis toegewezen krijgt bewoont het naar onze normen, proper en schadevrij of vliegt terug naar de centra of nog wat verder.
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij de dikke auto en ik die aankopen en onderhouden of zo iets, wie loopt daar nu in behalve de Vlamingen?