![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Postuum toch één nagekomen belofte. Laatst gewijzigd door Anna List : 25 december 2019 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tom Lanoye: 'Mijn burgemeester is een beetje als een oude hoer. Hij komt alleen als hij mag faken dat hij komt' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, hij zegt dat NS die een grote mond opzetten, en dan matig gaan besturen, nepperds zijn. Waar zijn de lijken ? Waar zijn de kampen ? Wanneer mogen eerbare burgers oneerbare burgers aflappen ? Veel beloven, en weinig geven, he. DAT zijn nepperds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het art.
Van Grieken wil met Vlaams Belang een beleidspartij worden. “Zeker op gemeentelijk vlak, liefst ook op Vlaams vlak”, zegt de voorzitter. Hij heeft zelfs een plan om partijen als CD&V en Open VLD te overtuigen om in een coalitie met zijn partij te stappen. “Op basis van inhoud. Ik ben vrij zeker dat als men de gesprekken een kans had gegeven met ons, met De Wever en een derde partij, dat men aangenaam verrast had kunnen zijn over een ideologische, maar pragmatische benadering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...36&postcount=3
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat N-VA en VB er beter mee zouden ophouden elkaar te bekritiseren en zeker wanneer het over de persoon gaat. Want ze zullen elkaar toch nodig hebben om een dringende taak tot een goed einde te brengen: deze nep-staat opdoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat der Führer kan doen om ZIJN doel te bereiken is: NIETS doen en de boel gewoon verder laten rotten.
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is de tekst van het "Charter voor Vlaams-nationale eenheid" uit 2005: Citaat:
Citaat:
Wat deed De Wever? Hij kieperde de initiatiefnemer van het Charter voor Vlaams-nationale eenheid uit de partij.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in zijn strijd tegen Bart. We hebben gezien wat die steun opleverde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar slaat op?
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klaart de federale mist op tegen 13 januari? "N-VA-voorzitter Bart De Wever moet kiezen: regeren of oppositie"
Onderweg naar morgen of is het nog 'even' wachten op Godot? ![]() Hoe zou de rolverdeling van het verhaal er dan uit zien? Wie zou Vladimir als rol nemen en wie Estragon? Politiek gezien lijkt mij dit moeilijk want Vladimir en Estragon waren twee vrienden en dat kan in de hedendaagse politiek niet zeggen denk ik dat er veel goede vriendschapsbanden zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 december 2019 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit (=de echte wereld) toont nochtans aan wat van dergelijke rebellen mag verwacht worden op vlak van resultaten : gevangenisstraffen tussen de 9 en 13 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat heeft allemaal geen belang: dank zij dat cordon zijn er nu TWEE stemmenreservoirs zonder dat die aan de macht komen. Dat is veel beter om het systeem te nekken dan "nepperds" die aan bestuur deelnemen zonder moord uit de strafwet te halen. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 december 2019 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle anderen roepen hetzelfde maar halen steeds meer vreemde stemmetjes binnen. BDW heeft zijn kans verkeken om "met" het VB een sterk Vlaams front te vormen, de anderen zouden vanzelf gevolgd zijn. Nee het was niet eenvoudig geweest iets te veranderen maar we staan nu nog veel verder van huis en de NVA zal de rekening betalen.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grote rechtse forumgangbang wordt voorbereid.