![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Reclame: Why take diet pills when you could enjoy Ayds | |||
ja , akkoord |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
nee , niet akkoord |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
geen idee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
interesseert me geen reet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
Sadistje , smeerlapke !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% | |
Dit is niet om mee te lachen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Niet interessant genoeg |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Waren die toen zot of wa' ?? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
bon appétit ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
het zal mij worst wezen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
hallo |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
OMHFS !!!! ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Uh ???? |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
Asjemenou , wa' krijgen we nou ?? :O |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
hoe zit da' na' ???? |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
pindakaas met schimmel is lekker |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Belachelijk produkt , belachelijk reclame |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
Ik gon't zeggen , mer toch gon ik zwijge !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik weet het , mer ik gon't nie zeggeu , 't is daarom !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=MxJDobrrOYA
Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=gBkVuT5pw1g De reacties , zijn letterlijk om te gieren ![]() https://www.youtube.com/watch?v=Up0HiH4yCYw (beter beeld) Een produkt welk na een tijdje toch werd afgevoerd .... I wonder why ?? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Chou, ons wasmasjien heet eets. Kweeniewa, moar het heet eets."
"Khem a nog zoe gezei gienen Omo te gebruiken."
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat hier over andere pillen zeker?
![]() The Pusher You know I smoked a lot of grass Oh Lord I popped a lot of pills But I never touched nothin' That my spirit could kill You know I've seen a lot of people Walking around with tombstones in their eyes But the pusher don't care Ah if you live or if you die God damn, the pusher, God damn, hey I say the pusher I say, "God damn, God damn the pusherman" You know the dealer, the dealer is a man With a lot of grass in his hand Ah but the pusher is a monster Good god he's not a natural man The dealer, for a nickel lord He'll sell you lots of sweet dreams Ah but the pusher'll ruin your body Lord he'll leave, he'll leave your mind to scream God damn, the pusher, god damn, God damn the pusher I said, "God damn, God, God damn the pusherman" Well Lord if I were the president of this land You know I'd declare total war on the pusherman I'd cut him if he stands and I shoot him if he'd run And I'd kill him with my bible and my razor and my gun God damn, the pusher, god damn, the pusher I said, "God damn, God damn the pusherman" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Why take diet pills when you could enjoy Ayds
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |