![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niks niks tegen NL , ik ben zelf een kwartje NL gemixt ,
Maar België apart van Nederland !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We zouden hetzelfde volk blijven en een aparte regio vormen van NL. Denk er toch maar over na.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wallonië wel he.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb problemen met poliZiekers , niet met de Walen algemeen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige verschil is dat we dan een deftig werkend land zouden zijn bij de grotere economische spelers zouden horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al weet ik ook wel dat er ginder misschien wat meer animo is dan hier voor zo'n hereniging.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik "ernstige praat verkoop" dan spreek ik natuurlijk over Nederlanders.
Maar bij small talk en toogzever zal het altijd Holland blijven. Zelfs tegen Nederlanders die dan janken dat er twee provincies met die naam zijn bla bla ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel mij steeds de vraag wie die 'Ollanders' de toestemming gegeven heeft om onze snelwegen te teisteren tegen snelheden die vér boven de toegestane limiet liggen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals niemand de Belgen toestemming heeft gegeven om overal op het middenvak te rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had van jou toch net iets minder clichés verwacht hoor. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer animo in Nederland? Ik merk daar weinig van. Ze vinden ons wel iets hebben, maar ze vinden ons behoorlijk inefficiënt.
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat doet niks af aan het feit dat ze ons best leuk vinden, dus alweer goed geprobeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ik de kans zie ga ik gelijk op de rechter rijstrook rijden. En weet u wat daar nog het leuke aan is? Daar het de rij is waar de vrachtwagens op rijden waar met de regelmaat van de klok 'verbeteringswerken' aan de gang zijn zoals spoorvorming wegwerken, ligt die er meestal nog beter bij dan de andere rijstroken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo. Zeeland bezocht voor een laatste keer in 2019. Nu op naar huis. Ooit woon ik er.
|
![]() |
![]() |