![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n parlee horen we al jaaaaren van allerlei mensen. Pfff. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoveel dat het niemand meer interesseert....
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vaststelling dat het niemand meer interesseert is geen toeval. Er kwam niet één reactie op deze, nochtans nuchtere maar verschrikkelijke vaststellingen van een Nederlander: https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=139
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het boek blijkt dat er een heel reeks elementen niet verder werden onderzocht en dat de commissie daar ook geen hoogte van heeft gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michelle Martin, ex-vrouw van Marc Dutroux, is bachelor in de rechten.
Als men dat allemaal maar toelaat, wie hecht er dan nog geloof aan het rechtssysteem in ons land? Die klantenlijst van de daders daar moeten echt wel 'grote' figuren bijgestaan hebben, dat lijkt mij vrij duidelijk als iemand zoals de vrouw van Dutroux die studies nog heeft mogen/kunnen doen. Ik geloof er al jaar- en dag niet meer in maar dat is een persoonlijke mening. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2020 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lieden zoals Dutroux gans zijn leven in de gevangenis is wellicht niet ok, al was het maar voor de kosten die hij veroorzaakt! Een kleine kazerne waar hij kan rondlopen en werk verrichten, in het oog gehouden door cipiers en militairen zou wellicht beter zijn! Gedraagt hij zich daar niet, terug de bak in en zijn leefomstandigheden nog wat onaangenamer maken. Geen "kazerne" voor Dutroux alleen natuurlijk, maar voor een zeer beperkte groep! De elektrische stoel mag ook voor mijn part, al gaan de groenen weer zagen over het electriciteitsverbruik... Laatst gewijzigd door andev : 8 januari 2020 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had nooit vrij mogen komen, de betere optie?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2020 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straf gedaan, dan kom je vrij.
Zo werkt dat nu eenmaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het zelfs een slag in het gezicht van rechters en mensen die een bachelor rechten willen halen dat zo een gangster vrij in hun midden opgenomen kan worden. In bepaalde gevallen zijn er mensen die een tweede kans verdienen, het zij zo maar in haar geval en dat van de kompanen van Dutroux zouden zij die kans nooit meer mogen krijgen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2020 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je geen levenslang krijgt, is de kans op vrijheid toch nog steeds aanwezig, hoor... Wat vrij normaal is.
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men wat juist allemaal toelaat? Dat iemand een opleiding volgt aan een universiteit nadat ze haar straf heeft ondergaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Ze is vervroegd vrijgelaten. Bovendien heeft ze nog geen cent betaald aan de ouders van de slachtoffers. Krapuul is het, en krapuul zal het blijven.
![]() |
#160 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de VS hadden alle leden van die bende de doodstraf gekregen. Mits geen bescherming van hogerhand natuurlijk. Ook daar beschermt de elite zich. Zie de zelfmoording van Epstein. Ik moet dan vaak denken aan Pasolini, de vermoorde filmmaker in Italië, die bloot legde hoe een elite teert op de bevolking tot en met de meest gruwelijke daden toe. En ze gebruikt daarvoor zelfs de staatsstructuren. Absolute macht corrumpeert de mens absoluut. Dat is ook het verhaal van de Dutroux bende. Het is eigenlijk wraak roepend dat die zaak niet helemaal kan uitgepluisd worden. Degenen die het deksel daarop houden zijn criminelen. Welk excuus ze ook voor zichzelf gefabriceerd hebben.
Laatst gewijzigd door Bach : 8 januari 2020 om 21:23. |
![]() |
![]() |